http://www.youtube.com/watch?v=EvX004yE ... ed&search=
Imestasin et kasutatakse 3d lennukil nelja taktilist mootorit
FUNFLY MAGIC 40
2-taktilisel on see võimsus punn põhjas vingudes....
aga millistel pööretel riputakse propi otsas? kui ruttu läheb 0st max kiiruseni jne... kui suur on pöörete vahemik milles 4-taktiline käib....jne
jõumoment on see mis teeb...
noh miks on raske USA raua autodel suured V8 mootorid ja nagu olematu võimsus, samas 1,6 L riisiraketil oleks nagu sama palju võimsust või rohkemgi...
pane aga need võidu ajama ja kas tekib kahtlust kumb pähe saab?
aga millistel pööretel riputakse propi otsas? kui ruttu läheb 0st max kiiruseni jne... kui suur on pöörete vahemik milles 4-taktiline käib....jne
jõumoment on see mis teeb...
noh miks on raske USA raua autodel suured V8 mootorid ja nagu olematu võimsus, samas 1,6 L riisiraketil oleks nagu sama palju võimsust või rohkemgi...
pane aga need võidu ajama ja kas tekib kahtlust kumb pähe saab?
kogun vanu vene lennukimootoreid
Muuseas nii mudelismis kui ka näiteks krossi-mootorrataste puhul (minuteada) kasutatakse nii 2- kui 4-taktilised moootorid. Miks? Sest mõlemal on oma eelised! Minuteada ka maailma tipus vigurlennu puhul kasutatakse/kasutati mõlemaid.
Lauri Laidna - www.pistik.com