Ühe tiivaga lendamine
Ühe tiivaga lendamine
Hoi!
Kunagi jooksis siit läbi ühe tiivaga mudeli maandamise video. Nüüd siis natukene suurem asi http://www.killsometime.com/video/video.asp?ID=1360
Kunagi jooksis siit läbi ühe tiivaga mudeli maandamise video. Nüüd siis natukene suurem asi http://www.killsometime.com/video/video.asp?ID=1360
Võidukärutamise lennuk ongi mootor ja "raam" ja tiivad käivad tõesti lahti, et ruumi angaaris kokku hoida.
Hooletus monteerimisel?
Ei näe põhjust mitte uskuda kui paremaid tõestusi ei tule.
Uskumatult "hea õnnega", osav ja külma närviga mehike. Ta võis ennast juba surnuks või vähemalt invaliidiks pidada.
Vaadake maandumise hetkel gaasi, pöördetüüri ja kaldtüüri tööd!
Hooletus monteerimisel?
Ei näe põhjust mitte uskuda kui paremaid tõestusi ei tule.
Uskumatult "hea õnnega", osav ja külma närviga mehike. Ta võis ennast juba surnuks või vähemalt invaliidiks pidada.
Vaadake maandumise hetkel gaasi, pöördetüüri ja kaldtüüri tööd!
Last edited by [J] on Sun Nov 02, 2008 17:30, edited 1 time in total.
http://www.reggiepaulk.com/2008/10/kill ... -with.html
http://www.killathrill.com/start.action
Tegu mingi riidefirma reklaamiga, "Killathrill" kiri ka lennukil.Here's the video that's been circulating widely on the internet as fact, when in fact it is a complete fiction. At first blush, the aircraft looks real and the wing separation seems authentic. If you listen closely, you'll hear that the engine sounds are not properly synchronized, the radio chatter seems out of place and the people are definitely over-acting. But for its intended purpose, KillaThrill got a great viral advertising campaign. Congratulations!
http://www.killathrill.com/start.action
See piloot on ise tolle firma asutaja nagu aru sain, tegi endale lihtsalt reklaami..
Isegi kui see päriselt juhtus, ei ole see video õige. Lihtsalt vaata lennukit enne maandumist, jõnksub üles alla, ja siis hüpleb veel peale maandumist õhku, see pole ju reaalne. Külililennust sirgeks keerab ka kuidagi ebamaiselt kiiresti, lennuk maas jääb ka kohe seisma pmt..
See video on siis samahästi reaalne:
http://www.youtube.com/watch?v=CivSgzxFcdg
Usuks kui oleks kumbastki juhtumist mõni (usaldusväärne) meediakajastus?
Isegi kui see päriselt juhtus, ei ole see video õige. Lihtsalt vaata lennukit enne maandumist, jõnksub üles alla, ja siis hüpleb veel peale maandumist õhku, see pole ju reaalne. Külililennust sirgeks keerab ka kuidagi ebamaiselt kiiresti, lennuk maas jääb ka kohe seisma pmt..
See video on siis samahästi reaalne:
http://www.youtube.com/watch?v=CivSgzxFcdg
Usuks kui oleks kumbastki juhtumist mõni (usaldusväärne) meediakajastus?
Video tundub olevat genereeritud.
Eriti kahtlased näevad välja smoketrail - nö layer transfer mode add või screen - päris elus näeb suits taevas välja veidi teistsugune. Lõpus palju nö fookusest väljas hetki, mis on kindlasti arvutiga tehtud blur ja glow. Kui kaameras läheb objekt fookusest välja, siis mingi teine osa peab fookusess minema (taust või lähemal olevad objektid). Klipis läheb kogu pilt lihtsalt uduseks ja tekib mingi ebarealistlik glow efekt. Lennuk on liiga läikiv ja veatu. Ka pidevalt glow käib läbi. Päriselt võib seda siis juhtuda, kui oled kogemata objektiivi vaseliinilaadsetootega kokku mökerdanud ja siis ta ka nii efektne ei ole Pealegi tavaline käsikaamera nii fookusest välja päevasel ajal filmides ei lähegi, teravussügavus ei ole nii väike.
Kaamera liikumine ei ole ka realistlik käe värin vaid üpris kehvasti genereeritud. Inimeste reaktsioonid ka pole usutavad...
Ja no maandumine a la RealFlight G3 Lennuk kukkus umbes sekundiga päris kõrgelt alla ja jäi järsult seisma. Energiajäävuse seadus peaks ju ometigi kehtima... kuhu see potensiaalne- ja liikumisenergia küll hetkega kaduda sai - ei saanudki
Kui see oleks tõesti päris ülesvõte, siis imestaksin VÄGA, sest näeb välja arvutiga genereeritud Üldiselt aga hästi tehtud, teeb paljudele Hollywoodi filmide efektidele ära...
Eriti kahtlased näevad välja smoketrail - nö layer transfer mode add või screen - päris elus näeb suits taevas välja veidi teistsugune. Lõpus palju nö fookusest väljas hetki, mis on kindlasti arvutiga tehtud blur ja glow. Kui kaameras läheb objekt fookusest välja, siis mingi teine osa peab fookusess minema (taust või lähemal olevad objektid). Klipis läheb kogu pilt lihtsalt uduseks ja tekib mingi ebarealistlik glow efekt. Lennuk on liiga läikiv ja veatu. Ka pidevalt glow käib läbi. Päriselt võib seda siis juhtuda, kui oled kogemata objektiivi vaseliinilaadsetootega kokku mökerdanud ja siis ta ka nii efektne ei ole Pealegi tavaline käsikaamera nii fookusest välja päevasel ajal filmides ei lähegi, teravussügavus ei ole nii väike.
Kaamera liikumine ei ole ka realistlik käe värin vaid üpris kehvasti genereeritud. Inimeste reaktsioonid ka pole usutavad...
Ja no maandumine a la RealFlight G3 Lennuk kukkus umbes sekundiga päris kõrgelt alla ja jäi järsult seisma. Energiajäävuse seadus peaks ju ometigi kehtima... kuhu see potensiaalne- ja liikumisenergia küll hetkega kaduda sai - ei saanudki
Kui see oleks tõesti päris ülesvõte, siis imestaksin VÄGA, sest näeb välja arvutiga genereeritud Üldiselt aga hästi tehtud, teeb paljudele Hollywoodi filmide efektidele ära...
Lauri Laidna - www.pistik.com
Just eile öösel oli motors TV pealt saade kuidas need pylon racerid elavad. Transporditakse suure lennuki kõhus, tiivad neil käivad suht lihtsalt koost lahti, kõik on riidesse/kilesse pakendatud, suht steriilselt pakitud. Kirjeldati edge ja extra erinevusi jne. Piloodi jaoks kõige tähtsam element lennuki juures on aga cocpiti kuppel. Seda poleerib piloot igal hommikul maksimaalselt, kogu elu käib lennu ajal ju visuaalselt neid torbikuid jälgides, iga segav faktor võib eksimuseni viia. Torbiku tiivaga lõikamisel tähendab see 10 sek trahvi mis teeb suht viimase koha sellises suures konkurentsis nagu neil seal on. 3 seki miinust saab kui värav läbitakse mitte korrektses vertikaalasendis, st kui tiivad ei ole maaga ilusti 90 kraadi risti.
kui ma õigesti aru sain ,siis lennuk peab vastu ülekoormuse 12G , meeletu. Seda aga ei praktiseerita eriti.
kui ma õigesti aru sain ,siis lennuk peab vastu ülekoormuse 12G , meeletu. Seda aga ei praktiseerita eriti.
kogun vanu vene lennukimootoreid
Päris temaatiline - niisama norin.
Mis puutub maandumisse, siis igakord ei saa harjunud pilti sujuvast liikumises vaidluste aluseks võtta. Youtubes on üleval üks vist Airbusi väga ebaharilikult hüplev maandumine ja kunagi nägin vist Il-62 vmt maandumist murule (ida-sakslased põgenesid Lääne-Saksasse), mis oli ka silmale ebaharilik.
Aga antud video on ka minu arvates võlts, sest piloot oleks võinud välja hüpata kui nägi tiiva purunemist. Ma ei usu et keegi oleks hakanud eluga riskima, et lennukit päästa. Kõigil sportlennukitel on langevari kohustuslik ja lennuk oli mõnusalt kõrgel ka kui tiib eraldus.
Mis puutub maandumisse, siis igakord ei saa harjunud pilti sujuvast liikumises vaidluste aluseks võtta. Youtubes on üleval üks vist Airbusi väga ebaharilikult hüplev maandumine ja kunagi nägin vist Il-62 vmt maandumist murule (ida-sakslased põgenesid Lääne-Saksasse), mis oli ka silmale ebaharilik.
Aga antud video on ka minu arvates võlts, sest piloot oleks võinud välja hüpata kui nägi tiiva purunemist. Ma ei usu et keegi oleks hakanud eluga riskima, et lennukit päästa. Kõigil sportlennukitel on langevari kohustuslik ja lennuk oli mõnusalt kõrgel ka kui tiib eraldus.
mu meelest oli lennuki liikumine kogu video jooksul täiesti loogiline ja tõepärane.Maandumisel jääbki lennuk ruttu seisma,kui nurk lennuki nina ja maapinna vahel nii suur on (proovige realflightis-mudel jääb sellisel maandumisel praktiliselt kohapeale).Väga realistlikult tõusis saba ka püsti peale lennuki rataste ja maa kokkupuudet-selline liigutus pidurdab ka lennukit väga järsku.Kahtlustäratavad on vaid kaks momenti - miks piloot ei hüpanud lennukist välja,kui see oli piisavalt kõrgel (muidugi on võimalus,et äss ei mõelnudki üldse sellise variandi peale) ja üleüldse tuli kogu manööver välja kui harjutatud,ehk liiga ilusti (samas on võidulendajate jaoks külililend suht normaalne lennuasend,kuigi ehk vähe suuremal kiirusel).Kuni keegi peltnägijatest otse ei ütle,et see pole tõsi (koos vastavate tõestusmaterjalidega) kaldun seda pilti reaalseks pidama.
Minu jaoks on kahtlane kuidas kaamera nii üliharva sündmuse korral täiesti ideaalsel kohal juhtub olema ja ka lugu "maha ei maga".
Tüüride asendite ja lennuki käitumise suhtes eriti ei kurdaks.
Veidi parem video ja meeletult kommentaare:
http://de.youtube.com/watch?v=96DQk72ruRk
http://de.youtube.com/watch?v=XRCbkBfdB ... re=related
Tüüride asendite ja lennuki käitumise suhtes eriti ei kurdaks.
Veidi parem video ja meeletult kommentaare:
http://de.youtube.com/watch?v=96DQk72ruRk
http://de.youtube.com/watch?v=XRCbkBfdB ... re=related
55 sec, ruleerides, kord on taga ratas, siis jälle pole - võltsing Peale selle ei peaks tema telik sellist laks vastu, prop oleks mööda maad ja kus on tolm ja mättad? ja ka lennuki tasakaal on imelik. Pendli efekti tõttu oleks tiib all + peale tiiva eraldumist peaks kaduma tõstejõud pareaml pool ja lennu peaks kukkuma just sellele poole, sest vasak tiib on ainuke mis jääb tõstvaks. Peale mida peaks lennuk tegema keerise paremale ja jääma tiib alla suunatud või siis keeriseid edasi tehes kukkuma. Samuti on ka pöördetüür liig vähe välja suunatud et külili lennata. jne jne
maa peal seistes...kas lennuk ei peaks olema selle tiiva poole tugevalt kaldu, sest vastukaal ju puudub?
pöörised vasakule poole oleks ju õigemad, sest lennuk suhteliselt rippus, tõstejõust siin ei saa rääkida, ainus tiib tekitab õhutakistuse, mille ümber lennuk tiirlema hakkab
pöörised vasakule poole oleks ju õigemad, sest lennuk suhteliselt rippus, tõstejõust siin ei saa rääkida, ainus tiib tekitab õhutakistuse, mille ümber lennuk tiirlema hakkab
kogun vanu vene lennukimootoreid
tegelikult vist kaalub sellise lennuki tiib alla 100 kg (lennukaal neil mingi 500 kg piires),seega vist mingit erilist kallet ei tohiks tekkida,kui üks tiib ära on.Mu meelest on ainuke küsitavus selles,et maandumine nii perfektselt välja tuli.Õhus käitus ju lennuk nagu õieti-kaldus külgejäänud tiiva poole.Muud liikumised olid ilmselt juba tahtlikud-piloot proovis saavutada tasakaalu,külgejäänud tiib ülevalpool.Aga noh-las nad olla,video on ilus.maa peal seistes...kas lennuk ei peaks olema selle tiiva poole tugevalt kaldu, sest vastukaal ju puudub?
Zivi Nedivi
Meie aja tuntuim juhtum oli Iisraeli piloodi Zivi Nedivi'ga. 1983.a. toimus tema F-15-l õppelahingu ajal kokkupõrge A-4 Skyhawkiga. A-4 kukkus alla ja F-15 kaotas tiiva. Nedivile anti käsk katapulteeruda. Käsu mittetäitmise eest sai hiljem karistada.
Lühikirjeldus: http://www.uss-bennington.org/phz-nowing-f15.html
Kolm vasakpoolse tulba pilti on rekonstruktsioonid:
Lühikirjeldus: http://www.uss-bennington.org/phz-nowing-f15.html
Kolm vasakpoolse tulba pilti on rekonstruktsioonid:
Jah, seda F-15 lugu tean ka mina aga seal on ka kiirused teised ja F-15 lai kere on ise tiiva eest.
Aga jah, see meie video on siiski võltsing, sest nagu näete kaob nagu võlujõul lennuki tagaratas ära video 52. sekundil ja tuleb tagasi 55. sekundil
Mis puutub keeristesse, siis ma mõtlesin just seda hetke kui lennuk nina all maapoole juba tuli aga see selleks, eks teoreetiliselt võis ju piloot alles jäänud tüüridega millegipärast tahta lennukit hoopis teistpidi keerutada ja siis kaldtüüriga seda teha. Takistus küll on aga allesjäänud tiiva tõstejõud siiski suurem ja kui oletada et juhist ei näpitud eriti siis oleks pidanud keerised olema murdunud tiiva suunas.
PS! Ja tõstejõust saab alati rääkida kui lennuk vähegi liigub või tuul on piisavalt tugev;) liikugu ükskõik mis suunas.
Aga jah, see meie video on siiski võltsing, sest nagu näete kaob nagu võlujõul lennuki tagaratas ära video 52. sekundil ja tuleb tagasi 55. sekundil
Mis puutub keeristesse, siis ma mõtlesin just seda hetke kui lennuk nina all maapoole juba tuli aga see selleks, eks teoreetiliselt võis ju piloot alles jäänud tüüridega millegipärast tahta lennukit hoopis teistpidi keerutada ja siis kaldtüüriga seda teha. Takistus küll on aga allesjäänud tiiva tõstejõud siiski suurem ja kui oletada et juhist ei näpitud eriti siis oleks pidanud keerised olema murdunud tiiva suunas.
PS! Ja tõstejõust saab alati rääkida kui lennuk vähegi liigub või tuul on piisavalt tugev;) liikugu ükskõik mis suunas.
sellest ka siin juttu.
populaarne igal pool.
http://www.purilend.ee/node/3119
ja see f-15 video ka samas teemas olemas.
http://www.youtube.com/watch?v=11TGTERa_2k
populaarne igal pool.
http://www.purilend.ee/node/3119
ja see f-15 video ka samas teemas olemas.
http://www.youtube.com/watch?v=11TGTERa_2k
53457079
Ridali lennuklubi.
Ridali lennuklubi.
Arvan, et tean kuidas seda tehti.
tegelikult lendas tavaline mudel lennuk (35-40%) üles ja tegi pöörise. Pärast arvutiga 1 tiib ära kustutatud. See seletab ka, miks lennuk külili lennus korduvalt kaadrist väljas on(siis ei oleks lennuki kabiini näha sest parem tiib varjaks selle ära)
Ka on kokku miksitud päris- ja mudellennuki hääl. Esialgu kõlab nagu fullscale, aga pärast 16. sekundit on juba mudeli hääl.
tegelikult lendas tavaline mudel lennuk (35-40%) üles ja tegi pöörise. Pärast arvutiga 1 tiib ära kustutatud. See seletab ka, miks lennuk külili lennus korduvalt kaadrist väljas on(siis ei oleks lennuki kabiini näha sest parem tiib varjaks selle ära)
Ka on kokku miksitud päris- ja mudellennuki hääl. Esialgu kõlab nagu fullscale, aga pärast 16. sekundit on juba mudeli hääl.
huvitav,miks kõik tahaksid tõestada,et see võltsing on...vahva oleks mõelda,et see on tõsi,kusjuures tehniliselt ei ole selles klipis mitte midagi võimatut - me kõik oleme näinud päris sportlennukit maa kohal rippumas ja nendes ameerika show-des üsna madalal.Ja rippudes ei ole üldse tähtis,mitu tiiba lennukil küljes on - ühest nagu täitsa piisab,et lennukit püstiasendis paigal hoida.Ainuke ebaveenev detail on see,et kõik nii hästi välja tuli - märksa usutavam oleks olnud,kui propp oleks vastu maad kõveraks läinud ja telikud lääpas - nii nagu juhtus analoogses klipis mudeliga.Aga noh..las ta olla .Samas ütleks,et ei ole üldse veenev ka see Iisraeli lennuki maandumine - kummaline tundub juba see,et lennuk ei süttinud tiivast väljuvast kütusejoast põlema.Tavaliselt juhtub see reaktiivlennukitega kütuselekke korral kohe,kui kütus mootori lähedalt mööda voolab.Seega,eks need sellised asjad jäävad kõik sellise ulmevaldkonna piirimaile - hea õnne korral nagu võiks mõlemad lood tõesed olla ja samas ka mõlemad fantaseeritud.Üldiselt kaldun arvama,et võidulennu lennuki piloot on professionaalsuse koha pealt hävituslendurist üle.Viimane Tehnikamaalilm kirjutab,kui tõsiseid nõudeid võidulennu pilootidele esitatake ja kui keerulistes tingimustes ja suurte ülekoormustega nad harjunud on.Hävituslendurid on vähe tagasihoidlikumates tingimustes,muidugi ei ole sealhulgas ka kindlasti papist poisidArvan, et tean kuidas seda tehti.