siin on teemaks kaks otsa:
kui sa tahad lennukit ainult f3a jaoks, siis kõige parem oleks ikkagi see klassikalise kujuga f3a lennuk, see ei pea olema ilmtingimata 2x2 meetrit. Põhimõtteliselt neil vahet pole kas on 60/90/160 mootorite jaoks tehtud. Nad on mõeldud kiireks sirgeks lennuks, väga laugete manöövrite tegemiseks. Meeter-60 tiivaga on täiesti lennutatav ja pingevaba juhitavusega võrreldes koopialennukitega.
Capid ja Extrad on natukese teise suunitlusega, just sellised trallitamise lennukid, see aga ei tähenda, et nendega ei saaks f3a lendu tega, väga hästi saab. Just nende lühikese kere ja paksu tiivaproviili tõttu saab ägedamaid vigureid, väiksemate raadiustega teha. Kui lülitada tüüride käigud üsna väikeste peale, saab lahedalt ka f3a laadi lendu teha. Minule endale on tundunud, et sellised capide laadsed tahavad palju tähelepanelikumat juhtimist ja palju lisakorrigeerimist saada, et lend oleks sujuv. Seda vist just tänu nende lühikese kere iseloomu poolest. Samas ei maksa ka unustada, et mida suurem lennuk, seda vähem ta õhus jamab, see peaks kõigile teada fakt olema.
Pylon racerid reaalelus lendavad ka just vigurlennu võistluseid, kus manöövrid on väga äkilised ja atraktiivsed.
Kui asi on rahas ja ka võimaluses mitte kõiki lennukitüüpe kokku koguda omale, siis selline cap/extra oleks võibolla paremgi all in one lennuk, ka lihtsalt vabaks rallitamiseks, minu meelest.
Nagu foorumist lugeda võib, siis extra lennukiga suudeti f3a arvestuses esikoht saavutada
