
Tegin oma esmalennu, mis kestis vast 2s.
Lennumasin, mis häda sai on Aerobird Challenger, mille ma natuke ümber ehitasin.
Originaal elektroonika võtsin välja ja asemele panin päris servod ning pushrod'idega tüürid.
Originaal mootori 380 vahetasin 480 vastu ja akupakk sai 8 celline NiMH.
siruulatus - 107 cm
tiivapindala - 10,77 dm2
tiivakoormatus = 52g/dm2
lennukaal - 560g
Staatilist tõuget mõõtsin 6x4 propiga 323g
tõukejõu ja kaalu suhe tuleb siis kusagil 0.58
Mis on vist alustamiseks natuke vähe ja lennuk raske (krdi kiirelt lendas ikka ja kohe küljele ning mats vastu maad) Tuult oli ka vist natuke palju

Kui nüüd lennuki terveks teen siis proovin originaal mootorit koos
originaal akupakiga 6 celline. See annab umbes 60g võitu.
Tõenäoliselt oleks mõistlik esmalennutusel siit foorumist kellegi abistavat kätt paluda.

Kuna sel päeval olin väheke pahane enda peale siis mõtlesin, et teen
ehitamisel ka käe valgeks ja modifitseerin Fik60 motoriseerituks.
Igast liime ja materjale ju kokku ostetud ning naist ka kodus pole

Neid EPP vahust komplekte müüakse meil ka hobipoes, mina ostin
netist http://www.flyingwings.co.uk/store/prod ... cts_id=557
3tk kokku 10naela.
moditud Fik60 andmed siis
kaal - 120g (võib natuke muutuda, kuna ma pole veel lennuki raskuskeset paika ajanud)
siruulatus - 60cm
tiivapindala - 6dm2
tiivakoormatus = 20g/dm2
servod - 2tk bluearrow 3.6g mini JST otsikuga.
mootor - 10g brushless (18mm, 1700kv)
prop - graupneri 12.5cm x 11cm
aku - esky 2s lipo 800mah
ESC - 6A budget ESC mini JST otsikuga (http://www.micronradiocontrol.co.uk/budget_bldc.html)
vastuvõtja - spektrum AR6300
Sabaosa ja juhtpinnad tegin 6mm depronist uued.
Hingede tegemisel kasutasin huvitavat tehnikat kasutades UHU PORi.(http://www.youtube.com/watch?v=fSE6v9NFRCM)
Tundusid päris tugevad jääma, ega vahukale palju vaja olegi, kuigi kuivab päris kaua
Voolu tarbib mootor selle propiga täispööretel vähe, mõõtsin umbes 2-3A.
Ehitusest pildid:





Näis kui lennuki balanssi saan kuidas lennutamisega läheb.
Ikkagi omaenese kätega tehtud kahju kui katki läheb.
See peaks loodetavasti suhteliselt aeglaselt lendama ning ei nõua väga meeletut platsi. Tuult muidugi ei tohiks eriti olla.
Simus harjutamine ei tee ka paha
