Robbe ASW-15 ehitamine
Nii tegin hoopis väiksese kannapöörde ja otsustasin i hoopis selle nõrgema komplekti kasuks. http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=4711
see pidi ikka olema nii sisse kui ka välja poole firewalli paigaldatav ja sellega mul raskkus paigas ja hea treenida alguses ,hiljem on siis võimalik kohe hakata juba vaatama mida paremaks teha annab. no selle combo hind lihtsalt nii super et ei ole midagi nagu kaotada. aga nüüd siis ootama kunas asjad kohal!
see pidi ikka olema nii sisse kui ka välja poole firewalli paigaldatav ja sellega mul raskkus paigas ja hea treenida alguses ,hiljem on siis võimalik kohe hakata juba vaatama mida paremaks teha annab. no selle combo hind lihtsalt nii super et ei ole midagi nagu kaotada. aga nüüd siis ootama kunas asjad kohal!
HK Piaget
Multiplex Mentor
Multiplex Mentor
nii...väike transpordipaus on läbi ja asjad hongkongist kohal! niipalju sain ikka targemaks ,et mootor mis ma sealt tellisin ei sobi siiski sissepoole firewalli panna ,no saab aga jube nikerdamine ,ostsin robbe originaal mootori ja esci turult!
nüüd oleks küsimus targematele selle aileronide ühendamise kohta! Et kuidas ma saan aileronid vastuvõtjasse ühendada ?kas Y juhtmega v saan ka erinevatele kanalitele panna? puldiks futaba 7c ,sellel kanaleid kõvasti üle aga mis seadistused siis puldist tegema peab? kuidas te tavaliselt plaanerilneed aileronid ühendate?
nüüd oleks küsimus targematele selle aileronide ühendamise kohta! Et kuidas ma saan aileronid vastuvõtjasse ühendada ?kas Y juhtmega v saan ka erinevatele kanalitele panna? puldiks futaba 7c ,sellel kanaleid kõvasti üle aga mis seadistused siis puldist tegema peab? kuidas te tavaliselt plaanerilneed aileronid ühendate?
HK Piaget
Multiplex Mentor
Multiplex Mentor
Aileronide kohta niipalju, et mina isiklikult soovitaksin panna kahte eri kanalisse (kui nagunii saatjal/vastuvõtjal neid jagub). Põhjuseks see, et siis saad neid natuke viisakamalt pärast trimmida. Ok, PÕHIMINE trimm pannakse paika mehhaanikaga, aga lendude vahepeal on puldi nuppudega mugavam majandada, kui tangide ja kruvikatega
Niipalju, kui mina KIIRE pilguga ESIMESSE võrgust leitud 7C manuali leidsin, on esimene (paremoolse!?) aileroni kanal siis #1 ja vasakpoolse aileroni võid panna kas #5, #6 või #7 kanalisse - seda kanalit saad puldil konfida. NB! vaata ISE OMA PULDI MANUALIST ÜLE - võtmesõnad võiks siis olla channel assignment, aileron & flapperon
Niipalju, kui mina KIIRE pilguga ESIMESSE võrgust leitud 7C manuali leidsin, on esimene (paremoolse!?) aileroni kanal siis #1 ja vasakpoolse aileroni võid panna kas #5, #6 või #7 kanalisse - seda kanalit saad puldil konfida. NB! vaata ISE OMA PULDI MANUALIST ÜLE - võtmesõnad võiks siis olla channel assignment, aileron & flapperon
Y-juhtmega saad Sa SERVODELE täpselt sama signaali.
See, kas servod selle peale samas suunas liiguvad (on olemas "vastupidiseid" servosid, samuti võib digidel suunda progeda) ja kuidas see liikumine juhtpindadele mõjub, sõltub juba mehhaanikast
+/- EI OLE niisamalihtsalt vahetatavad.
Aga mina soovitaksin küll puldi selgeks õppida - kasvõi juba järgmise mudeli tarbeks.
Eesmärk siis niisugune:
Kangi liigutamine paremale -> Parema tiiva aileron üles, vasaku oma alla
Kangi liigutamine vasakule -> Parema tiiva aileron alla, vasaku oma üles.
Peale seda siis võiks puldi pealt sub-trim'iga sättida nii, et kang vaba tähendaks ka seda, et aileronid "peituksid tiiva kuju sisse" (loe: näiksid olema tiiva loomulik osa, ega punnitaks ei üles ega allapoole).
PS. Kui juba manuali lugemiseks läheb, siis soovitaksin ka expo koha pealt silmad lahti hoida. Alguseks muudab elu lihtsamaks.
See, kas servod selle peale samas suunas liiguvad (on olemas "vastupidiseid" servosid, samuti võib digidel suunda progeda) ja kuidas see liikumine juhtpindadele mõjub, sõltub juba mehhaanikast
+/- EI OLE niisamalihtsalt vahetatavad.
Aga mina soovitaksin küll puldi selgeks õppida - kasvõi juba järgmise mudeli tarbeks.
Eesmärk siis niisugune:
Kangi liigutamine paremale -> Parema tiiva aileron üles, vasaku oma alla
Kangi liigutamine vasakule -> Parema tiiva aileron alla, vasaku oma üles.
Peale seda siis võiks puldi pealt sub-trim'iga sättida nii, et kang vaba tähendaks ka seda, et aileronid "peituksid tiiva kuju sisse" (loe: näiksid olema tiiva loomulik osa, ega punnitaks ei üles ega allapoole).
PS. Kui juba manuali lugemiseks läheb, siis soovitaksin ka expo koha pealt silmad lahti hoida. Alguseks muudab elu lihtsamaks.
Et siis minulgi Futaba 7C.Eleronidele tuleks kasutada ikkagi oma kanaleid
(minul 1 ja 6) saab eleronidele kasutada erinervaid käike ehk siis alla vähem kui üles,pidavat pikatiivalisel plaaneril keerata aitama ja tekib airbrake kasutus võimalus........ .Expo tuleks panna miskit 35% -40%
Mis robbe mootor on
(minul 1 ja 6) saab eleronidele kasutada erinervaid käike ehk siis alla vähem kui üles,pidavat pikatiivalisel plaaneril keerata aitama ja tekib airbrake kasutus võimalus........ .Expo tuleks panna miskit 35% -40%
Mis robbe mootor on
jah no see hiinakas tuli välja ,et oli ikkagist keeruline hakata paigaldama sissepoole firewalli! otsustasin alguses kärab mulle see lahjem ka ,muidu lasen vabsee pilbastes kohe sele lennuki!
et originaal mootor ehk stabiilsem ja rahulikum alustamiseks! no täna tahaks simu teha paar tundi ja siis Y juhtme või puldi kanalid seadistada eleronidele .
homme läheks kuskile proovima!
nii ,et keegi siis ei oska mulle öelda kust sedaistusest ma leian Futaba 7C l selle koha kust 6 kanali saan endale vasakuks eleroniks?
et originaal mootor ehk stabiilsem ja rahulikum alustamiseks! no täna tahaks simu teha paar tundi ja siis Y juhtme või puldi kanalid seadistada eleronidele .
homme läheks kuskile proovima!
nii ,et keegi siis ei oska mulle öelda kust sedaistusest ma leian Futaba 7C l selle koha kust 6 kanali saan endale vasakuks eleroniks?
HK Piaget
Multiplex Mentor
Multiplex Mentor
Airbrake - kasutatakse lennuki(mudeli) maandamisel,kasutusel rohkem koopiaplaaneritel. Tiiva ülaosast (keskel kusagil) väljub lisaseade,mis suurendab õhutakistust päris kõvasti, st. ongi õhupidur.
Veel on ka flaperonid - suht suured pinnad tiibade alaosas (peaaegu samasugused kui eleronidki),töötab pidurina ja suurendab ka tõstejõudu.
Veel on ka flaperonid - suht suured pinnad tiibade alaosas (peaaegu samasugused kui eleronidki),töötab pidurina ja suurendab ka tõstejõudu.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
nii saingi airbrake paikka! et tõstab elevatorit ja langetab mõlemat eleroni.
kas siis selle lülitan enne maandumist sisse?
oioi naja hakkab saama homme
teen video ka. huvitav kui juppideks see lennuk mul homme õhtuks on?
ni kas kellelgi on veel mingeid trikke soovitada , et kas näiteks kõik tüürid peavad liikuma samapalju alla kui üles v. on seal ka mingi erisetting?
kas siis selle lülitan enne maandumist sisse?
oioi naja hakkab saama homme
teen video ka. huvitav kui juppideks see lennuk mul homme õhtuks on?
ni kas kellelgi on veel mingeid trikke soovitada , et kas näiteks kõik tüürid peavad liikuma samapalju alla kui üles v. on seal ka mingi erisetting?
HK Piaget
Multiplex Mentor
Multiplex Mentor
Kisub vägisi kurb/halenaljakaks niimoodu see tegevus.mrtn wrote: oioi naja hakkab saama homme
teen video ka. huvitav kui juppideks see lennuk mul homme õhtuks on?
Soojalt soovitan mõne teadjama tegelase enne esimest lendu ligi kutsuda. Kasvõi selleks, et teeks kõikse elementaarsema kontrolli ära Su mudelile. Muidu võib lend kesta ka pool sekundit.
PS. Kus kandis seda lendu plaanid teha?
alguses ära hakka nende airbrakede ja muude kellade ja viledega jamama!
Katsu kõik tüürid õigetes suundades liikuma saada - piisab korralikust eleronide ja kõrgustüüri tööst esialgu - aga korralikust.
Kui sa ei saa hakkama,astu minu juurest poest lennukiga läbi,aitan sul tüürid õieti liikuma saada.
Ervin - Liivalaia 20A (kolmap mind ei ole)
Katsu kõik tüürid õigetes suundades liikuma saada - piisab korralikust eleronide ja kõrgustüüri tööst esialgu - aga korralikust.
Kui sa ei saa hakkama,astu minu juurest poest lennukiga läbi,aitan sul tüürid õieti liikuma saada.
Ervin - Liivalaia 20A (kolmap mind ei ole)
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
tänan abi eest! kas ma alguses peaksin ringe tegema st. pöörama rohkem sabatüüriga v. eleronidega? kummaga alustajale lihtsam on?
ja kui palju ma elevatorit sabas peaksin reguleerima et koguaeg oleks kergelt ülesse suund jah? kuskilt lugesin et võiks niimoodi olla reguleeritud et kui käed lahti siis kergelt koguks kõrgust koguaeg!? kui palju siis seda eleroni sabas trimmima pean ? mitu kraadi vms.? hetkel olen käed lahti positsioonis kõik asjad täiesti otse pannud ehk siis ilma ühegi pidurita.
ja kui palju ma elevatorit sabas peaksin reguleerima et koguaeg oleks kergelt ülesse suund jah? kuskilt lugesin et võiks niimoodi olla reguleeritud et kui käed lahti siis kergelt koguks kõrgust koguaeg!? kui palju siis seda eleroni sabas trimmima pean ? mitu kraadi vms.? hetkel olen käed lahti positsioonis kõik asjad täiesti otse pannud ehk siis ilma ühegi pidurita.
HK Piaget
Multiplex Mentor
Multiplex Mentor
ok tulen homme 12.00 kollasele! kus see asub täpsemalt?
oli vist harku tagant keila poole sõitta ,brc st mõne km pärast kust keerab paremale tabasalu poole sealt paremale vist jah ja siis vasakule kuskile sinna jääb? ma uurin foorumist ,oli vist isegi gps koordinaadid antud!
oli vist harku tagant keila poole sõitta ,brc st mõne km pärast kust keerab paremale tabasalu poole sealt paremale vist jah ja siis vasakule kuskile sinna jääb? ma uurin foorumist ,oli vist isegi gps koordinaadid antud!
HK Piaget
Multiplex Mentor
Multiplex Mentor
Yep. http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=1277 peaks andma nii pealt, kui alt vaate
Tasub muidugi tähele panna, et praegu tasub Vatsla poolt sisse tulla - porine tee küll natukene pikem, aga kandvus loomkatsetega tõestatud
Tasub muidugi tähele panna, et praegu tasub Vatsla poolt sisse tulla - porine tee küll natukene pikem, aga kandvus loomkatsetega tõestatud