Panen täiega puusse.

Suured ja väikesed õnnetused mudelitega...
airforce
Posts: 13
Joined: Wed Mar 17, 2010 10:02

Panen täiega puusse.

Post by airforce »

Sai lennatud ASW-15 lennukiga ning kaamera oli Sony MHS-PM1. Üritasin siis last ja naist pikeerides filmida aga no ütleme et kuna ise rannas kaugemal olin siis kaugustaju kadus ära ja nii ma puusse paningi.
Uskumatu aga lennuk ja kaamera täiesti terved.
http://www.vimeo.com/10637511

Tervitustega
Martin
User avatar
Wreckie
Posts: 359
Joined: Mon Jan 07, 2008 17:11
Location: Kagu-Eesti, Tallinn

Post by Wreckie »

Vedas, et puusse kinni jäi ;)
mart
Posts: 498
Joined: Tue Aug 15, 2006 16:53
Location: Wermelskirchen

Post by mart »

Selles ju see puusse panemise möte ongi.
inimene.
Posts: 103
Joined: Fri Apr 17, 2009 19:48
Location: Laagri/Saue

Post by inimene. »

Mul juhtus sama asi aga lennuk jäi kinni puusse. Juba nädal aega kõrges ladvas istunud ega ei taha alla tulla ise. Lennuk on muidu EPP foamist ca 600g , 1,4m tiivaulatus. Ei tea mil nipil ssee sealt alla tuua.
HK 450; Kyosho Piper Cub 1,8 ; Inferno St ; Lama V3 : Cessna 182 1,4
Image
juksrace
Posts: 77
Joined: Wed Jun 03, 2009 23:44
Location: Tartu

Post by juksrace »

No aga võta ja tee üks suurem päästeoperatsioon, võibolla leiad kellegi kopteriga kes trossi kopterile külge paneks ja seda lennukit sealt togima läheks :P
User avatar
tarts
Posts: 838
Joined: Thu Sep 14, 2006 20:01
Location: Tallinn
Contact:

Post by tarts »

jh ja siis jäävad mõlemad kinni :lol:
User avatar
rallikas
Posts: 430
Joined: Wed Feb 28, 2007 21:11

Post by rallikas »

Pikad pvc torud toimivad väga hästi lennuki alla lükkamiseks puu otsast. :lol:
ussimuna
Posts: 916
Joined: Thu Feb 14, 2008 19:24
Location: Elva
Contact:

Post by ussimuna »

Saag on ka üsna abiks asi :wink:
airforce
Posts: 13
Joined: Wed Mar 17, 2010 10:02

Post by airforce »

Kui kõrgel sul see lennuk on. Minul oli abiks koormarihm millel otsas päris hea konks. viskasin selle ümber oksa ja sikutasin allapoole. Ilus oleks muidugi kui ümber lennuki ei viskaks :) aga köiest peaks abi olema ikka.
Võsalendur
Posts: 258
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
Location: Tartu

Post by Võsalendur »

Palka paari jäätise eest "pärdik" ja varsti on mudel käes:)
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

See peaks siililegi selge olema, et allapoole puuladva piiri kunagi ei lenda - va maanduma tulles kui lennuk on piisavalt lähedal. Silmad ei taju ju nii kaugelt vahemaid. Aga eks isegi selline asi läbi tehtud. Minule jäi ette ükskord Hipodroomil valgustuspost ja teine kord Cuprumi Curtis :D.
aretaja
Posts: 280
Joined: Mon Sep 14, 2009 19:31

Post by aretaja »

kui nädal aega puuotsas siis võib suure tõenäosusega elektroonika ka kutu olla. Aga jah, Husqvarna on kõige kindlam lahendus :twisted:
Kiku
Posts: 173
Joined: Tue Jan 26, 2010 22:55
Location: Tallinn, Mustamäe

Post by Kiku »

Kui Husqvarnaga käsi ei kuku kännust kaugele siis lennukidki peaks lähedale sadama
mart
Posts: 498
Joined: Tue Aug 15, 2006 16:53
Location: Wermelskirchen

Post by mart »

Kadaga, vibu vöi katapuldiga vöimalik lasta raskus koos peenema nööriga sobilikku kohta. Kui peenemal nööril tugevusest puudu jääb, siis saab selle abil tugevama köie sobilikku kohta tömmata.
Sellist tehnikat kasutades on mitmeid mudeleid edukalt ka körgete puude latvadest alla saadud.
User avatar
Kpe
Posts: 660
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:16
Location: Tallinn

Post by Kpe »

Me oleme isegi langevarjuri puu otsast alla toonud :D . Lausa kaks korda!
aretaja
Posts: 280
Joined: Mon Sep 14, 2009 19:31

Post by aretaja »

Kpe wrote:Me oleme isegi langevarjuri puu otsast alla toonud :D . Lausa kaks korda!
husqvarnaga? :lol:
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

aretaja wrote:
Kpe wrote:Me oleme isegi langevarjuri puu otsast alla toonud :D . Lausa kaks korda!
husqvarnaga? :lol:
Äkki oli saag vajalik langevarjuri veenmiseks.... :)
Pole midagi paremat halvast ilmast !
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

Kpe ei käi saega ringi, kui tema päästmas käib siis juba päris Agustaga :wink:
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
prederik
Posts: 159
Joined: Thu Aug 31, 2006 13:14
Location: Tartu
Contact:

Post by prederik »

Müüakse neid odavaid hiina teleskoop-õngeritvu, äkki saab sellisega alla õngitseda? Ühekordne väljaminek - 5 või 6 meetrine ritv ~ 150 kr :)
linnuke
Posts: 163
Joined: Mon Dec 25, 2006 19:28

Post by linnuke »

Kui Su lennuk on juba 3 päeva puu otsas,jääb mulje ,et see on ainult jututeemaks.Lennuki tehnika saatus nagu ei huvitagi,vä. :?: :lol:
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

millest teil jutt käib siin?
mis saed, mis helikopterid?

kuidas ta siis selle video lennuki seest kätte sai, ma nagu eeldan, et lennuk saadi kohe kätte

aga üldiselt jah lennukeid lennutatakse seal kus puid ei ole...
kogun vanu vene lennukimootoreid
Võsalendur
Posts: 258
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
Location: Tartu

Post by Võsalendur »

See, kelle mudel on puu otsas, ei ole üldse mitte teema algataja :lol:
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

Ropka wrote:...
aga üldiselt jah lennukeid lennutatakse seal kus puid ei ole...
No kuda kunagi...siin viimati üks maandus läbi võsa Ülemistele...
Pole midagi paremat halvast ilmast !
inimene.
Posts: 103
Joined: Fri Apr 17, 2009 19:48
Location: Laagri/Saue

Post by inimene. »

Puu on päris kõrge ja kukutama ka ei taha hakata.
Image Image
HK 450; Kyosho Piper Cub 1,8 ; Inferno St ; Lama V3 : Cessna 182 1,4
Image
imm
Posts: 574
Joined: Sun Oct 01, 2006 22:54

Post by imm »

sinna peaks otsa ronima, ainuke mure on see, et kuidas alumiste oksteni saab, samas on ju kokkupandavad suht pikad redelid...
airforce
Posts: 13
Joined: Wed Mar 17, 2010 10:02

Post by airforce »

Uuuu päris hästi on tipus kinni. Siin pole muud kui laena elektriku saapaid (neid millega posti otsa minnakse) ning roni järgi. Arvan, et toimiks. Aga muidugi kui ronima lähed anna teada tuleks ka kino vaatama :D
imm
Posts: 574
Joined: Sun Oct 01, 2006 22:54

Post by imm »

nende raudadega, millega elektrikud sileda posti otsa ronivad küll ei soovita, kuna kõigepealt on puu liiga jäme, et need rauad korralikult töötaks, peale selle ei pruugi sul turvarihm ümber puu ulatuda aga ilma on ilmselt nende raudadega ronimine suht võimatu, peale selle lõhud sa puud päris usinasti ja huvitav oleks vaadata, mis saab siis ,kui oksad algavad. see raudadega ronimine võiks küll vaatamist väärt pilt olla, keegi võiks seda lausa salvestada... :lol:
mina soovitaks ikka redelit ja enda käsi-jalgu, kui oled oksteni jõudnud.
loomulikult isegi, kui oled lennukini jõudnud ja lennuk juba käes tekib teine probleem, mismoodi sa koos lennukiga alla ronid? hea on ,kui tiib maha käib ,saab äkki nööri kasutades tervelt eraldi alla lasta. :roll:
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

Kas lennuk käes? Sealt peaks tuul ta ka alla tooma.
Mõnele suuremale mudelkopterile konksuga pael külge ja järgi :D
Ainult pael peaks okstesse takerdudes katkema enne, kui kopteri tõstejõud lõpeb, või siis juba puldist avatav lukk külge.
Peaks äkki mudelipääste komando looma :!:
Viimase aja saavutusi vaadates tööpuudust pole näha :D :D
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
pipercub
Posts: 516
Joined: Wed Dec 13, 2006 13:10
Location: Tartu

Post by pipercub »

Tuleb leida endast 40 kg kergem isik:

Image
imm
Posts: 574
Joined: Sun Oct 01, 2006 22:54

Post by imm »

pipercub, kellest 40kg kergem?
kas minust- 100kg-40kg=60kg.
aga kui lennukiomanik näiteks 140kg kaalub? :lol:
sorry läbustamise pärast.
Post Reply