Huvitav miks siis inrunneritele soovitatakse väiksemat nurka?
Innrunneril on tavaliselt 2 poolust, outrunneritel 6-12-14.
Kommuteerimissagedus sellest tulenevalt suurem samadel võlli pööretel.
Isegi erinevaid tööpöördeid arvestades on outrunnerid kommutatsioonilt "kiiremad".
Kõrgemal sagedusel tuleb elektromagneti(staatori) raudosa varem ümber "magnetiseerima" hakata,et õigeks ajaks jõuda.
Raua "magnetiseerimine" võtab teatud kindla aja.
"Eelsüütenurga"ajastust arvutatakse mitte võlli täispöörde järgi, vaid kommuteerimispingete "täispöörde" järgi mähiste otstel.
ESC saab infot mootori rootori asendi kohta kolmandalt koormamata mähiseotsalt.
Sellest, kas mootori võll teeb iga kommutatsioonipöörde peale 1 võllipöörde või ainult osa pöördest, ta aru ei saa.
Probleemi lahendavad välised tagasisideandurid, nagu autodel.
Kindlasti saaks asja ka programmiliselt teha.
Kaasaegsetel tööstusinvertoritel on automaatne mootori parameetrite
mõõtmise ja sisestamise rezhiim olemas.