Multiplex fpv
Multiplex fpv
Tervitus. Mul küsimus. Võtsin omale FPV (mul 5,8 Ghz varustus olemas) tegemiseks Multiplex Easy Star lennuki. (mootor tiiva taga) Sellel aga originaalis pole elerone. Ehk, et kuidas tavaliselt sellisel puhul hea teha oleks kas panna ruder eleronide kanalisse et saaks ühe kangiga paremini lennata või ei ole mõtet solkima hakata ja ruderit õigest kohast edasi kasutada ja teisele kangile jääb ainult kõrgustüür? Äkki kellelgi on kogemusi jagada? Muidugi võib sellele aretada ka ise mingid eleronid külge.
Mõistlik oleks aretada kohe eleronid külge,siis hiljem lihtsam teiste lennukitega lennata.Pöördetüür eleronide asemel on vähe riskantne-kui toimetada nagu tavaliselt kõrgustüüri ja eleronidega,võib lennuk väikestel kiirustel pöörisesse minna (peabki minema,kui kiirus maha võtta - kõrgustüür üles ja pöördetüür vasakule,ehk paremale).
Minul on kõrgustüür ja pöördetüür ühele käele pandud. Võit, et teise käe saab vabaks. Et kaldtüür sealsamas käib, pole seganud.
Õigetpidi lennus kävad nad samapidiselt, selili põõrdetüüri igaühel ei tasu testida!
Kaldtüüride vajadus sõltub täielikult tehnilisest ülesandest. Kui neis kasu pole, siis pole vaja!
Õigetpidi lennus kävad nad samapidiselt, selili põõrdetüüri igaühel ei tasu testida!
Kaldtüüride vajadus sõltub täielikult tehnilisest ülesandest. Kui neis kasu pole, siis pole vaja!
eks see Easystar lendab ilmselt ka ainult pöördetüüri abil - ilmselt on nii projekteeritud.Kaldtüürideta saab hakkama siis,kui tiiva "v"kuju on suht suur või on tiib kõrvadega,aga suht sirge tiiva puhul lennuk pöördetüüri abil eriti keerama ei kipu - ajab vaid "külje ette" ja läheb ikkagi otse.Kui ise lennukit ehitad,siis tuleb selle iseäürasusega arvestada.Kaldtüüride vajadus sõltub täielikult tehnilisest ülesandest
Aga,just - eesmärk,mida saavutada tahad,määrab,kas on elerone vaja või mitte.
Sänx nõuannete eest. Kuna ma suht harjunud lendama eleronide ja ruderiga eraldi siis ilmselt ma aretan sinna ise mingid eleronid. Kuna hakan lendama läbi prillide sellega siis hea kui ikka saan kaldpööret paremini teha. Muidugi kogemuse mõttes ma teen mõned lennud ikka enne ka lihtsalt ruderiga. Siis jälle targem.