Hiiumaale tuleb uus kiiruse lennuk
Hiiumaale tuleb uus kiiruse lennuk
Sai soetatud omale kiiruse lenok, homme on testi päev kui vähegi ilma on. Tahaks ikka yks 350 km. tunnis sisse saada.Kui homme test tehtud annan teda.
http://picasaweb.google.fi/102165898113 ... 4778957986
http://picasaweb.google.fi/102165898113 ... 2361533090
http://picasaweb.google.fi/102165898113 ... 4616696178
http://picasaweb.google.fi/102165898113 ... 4221647314
http://picasaweb.google.fi/102165898113 ... 4778957986
http://picasaweb.google.fi/102165898113 ... 2361533090
http://picasaweb.google.fi/102165898113 ... 4616696178
http://picasaweb.google.fi/102165898113 ... 4221647314
Kuidas te politsei radariga seda kiirust täpselt mõõdate? Lennuk peaks ju otse radarisse lendama, mis ei ole praktikas võimalik. Väikenegi nurk radai ja lennutranektoori vahel, ning saad tegelikkusest väiksema numbri. Lihtsam oleks ju gps-i kasutada või stopperiga aega mõõta ja sealt kiirus arvutada?
Lauri Laidna - www.pistik.com
Mentorit radar võttis ja näiduks oli 112 km/hprosper wrote:Väga vinge!! Ma küsin politseilt radari jälle.Mis mõõtudega see linnuke on? Eelmine aasta püüdsime Ropka hävitajat ja see oli nii pisike ja kiire.Kuno Ekstral saime vabalt kiiruse kätte 166km/h,sest see ju nii SUUR ja JÄME Lennuk ma mõtlen
T-REX 700E DFC, Falcon 3D, Blade mSR
Mentor, Yak
Spektrum DX6i
Mentor, Yak
Spektrum DX6i
Ei ole keeruline mõõta. See on umbes nii et kui lennuk tuleb sulle peale ja kui jätkaks samal trajektooril sõitu oleks sul kõhus kinni. Seal teekonnal siis mõõdadki. Kokkupõrkest hoidume ja lennuk keerab siis ennem üles ära. Madallennul nurk väiksem.Kas tundub nagu enesetapuna ?? Eks Politsei töö on sama ohtlik ,kui kiirust ületav auto sinu poole tuiskab. Kes meist pole kiirust ületanud.? Ja kui siis "võmmid " põõsast mõõdavad ei tule meil kellegil pähe kurvist välja tuistes küsida mis nurga all keegi oli.
Loomulikult saab kasutada kõiki muid vahendeid mida peaksime ka ilmselt tegema see aasta.Saab siis täpsemad numbrid kirja. Kuidas see stopperiga mõõtmine käib? Ilmselt punktist A punkti B.
Loomulikult saab kasutada kõiki muid vahendeid mida peaksime ka ilmselt tegema see aasta.Saab siis täpsemad numbrid kirja. Kuidas see stopperiga mõõtmine käib? Ilmselt punktist A punkti B.
Kui 350 km/h plaan on, siis suur see lennuk olla ei saa ju. Vastasel korral läheksid ülekoormused ja tagasipöörde kaared väga suureks.
Sa Prosper pead Hiiumaa parima jahimehe tooma, kes seda putukat radariga taga suudab ajada. umbes nagu jooksvat metssiga
Aga vägev värk! Igatages!
See saab Hiiumaa üldine kiirusrekord ka olema vast
Sa Prosper pead Hiiumaa parima jahimehe tooma, kes seda putukat radariga taga suudab ajada. umbes nagu jooksvat metssiga
Aga vägev värk! Igatages!
See saab Hiiumaa üldine kiirusrekord ka olema vast
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Muide on politseiradariga võimalik mõõta mitte ainult läheneva, vaid ka eemalduva objekti kiirust. Veidi ohutum vist....lauri wrote:Kuidas te politsei radariga seda kiirust täpselt mõõdate? Lennuk peaks ju otse radarisse lendama, mis ei ole praktikas võimalik. Väikenegi nurk radai ja lennutranektoori vahel, ning saad tegelikkusest väiksema numbri. Lihtsam oleks ju gps-i kasutada või stopperiga aega mõõta ja sealt kiirus arvutada?
Pealegi ma ei usu, et sealt tuleks suur mõõtmisviga kui 100m kauguselt läheneva lennuvahendi trajektoori nurk mõõtja suhtes on n. 10 kraadi. Huvilistele nuputamist
Rcgroupsis mõõdavad kutid dynamic soaringu plaanereid, mis on ju samuti minimaalse ristlõikega ning lendavad elliptilist trajektoori väga edukalt politseiradaritega, ning seda ka kiirustel üle 700km/h.
Teine võimalus oleks lendu maapealt filmida ning hiljem heliribalt dopleri effekti abil mõõta kiirust.
Teine võimalus oleks lendu maapealt filmida ning hiljem heliribalt dopleri effekti abil mõõta kiirust.
Mul siinsamas Eestis on F5J-lennukil ilma pistikuteta kohe kinnijoodetult ja paikselt MicroPower V3 E-Logger
http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/ ... &sortlist=
Sinna saab riputada vastavalt vajadusele kõiksuguseid andureid.
GPS-iga kiirusediagramm ühelt JannoCup2010 võistluslennult näeb välja nii:
Müügil on ka õhu suhtes kiiruse mõõtmise andurid.
Julgen soovitada huvilistele küll! Väga kasulik riistapuu.
Muuseas, üle 30 000 p/min läheb propi laba otsa joonkiirus helikiirusele liialt lähedale ja aerodünaamika "metsa". Sel põhjusel lennukitel kõrgemaid pöördeid ei kasutata. Pakuks huupi, et eeltoodut arvestades nii väikese sammuga (6x4) üle 180 km/t hästi ei taha tulla.
Kiiretel lennukitel suhteline samm 1,9 pole mingi ime - näiteks prop 4,5x8,5 ...
http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/ ... &sortlist=
Sinna saab riputada vastavalt vajadusele kõiksuguseid andureid.
GPS-iga kiirusediagramm ühelt JannoCup2010 võistluslennult näeb välja nii:
Müügil on ka õhu suhtes kiiruse mõõtmise andurid.
Julgen soovitada huvilistele küll! Väga kasulik riistapuu.
Muuseas, üle 30 000 p/min läheb propi laba otsa joonkiirus helikiirusele liialt lähedale ja aerodünaamika "metsa". Sel põhjusel lennukitel kõrgemaid pöördeid ei kasutata. Pakuks huupi, et eeltoodut arvestades nii väikese sammuga (6x4) üle 180 km/t hästi ei taha tulla.
Kiiretel lennukitel suhteline samm 1,9 pole mingi ime - näiteks prop 4,5x8,5 ...
Hei!
Kas huvilised pole sellisest asjast kuulnud: Doppler Frequency shift speed measurement?
See oli esimene mis praegu kohe näppu jäi:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=308120
Siin on video radar/eagletree/wavescope:
http://www.youtube.com/watch?v=K7bCuiDN5Xs
Youtuubis oli ka üks video kus juhendati kuidas kopteri labapöördeid mõõta.
Parimat soovides,
-Ilmar-
Kas huvilised pole sellisest asjast kuulnud: Doppler Frequency shift speed measurement?
See oli esimene mis praegu kohe näppu jäi:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=308120
Siin on video radar/eagletree/wavescope:
http://www.youtube.com/watch?v=K7bCuiDN5Xs
Youtuubis oli ka üks video kus juhendati kuidas kopteri labapöördeid mõõta.
Parimat soovides,
-Ilmar-
Need on mootori tühijooksui pöörded, 6x4 propi 70 000rpm'l keerutamine võtab ikka meeletult vatti.
Tiit, selle lennukiga on 350km/h suhteliselt võimatu, 200km/h veel okei, ehk mingil määral ka ohutu, aga rohkem juba suht küsimärgi all.
Omal jõudsid ka uue kiirusmudeli regu ja akud hongkongist kohale, ehk saab varsti lendu kah.
Tiit, selle lennukiga on 350km/h suhteliselt võimatu, 200km/h veel okei, ehk mingil määral ka ohutu, aga rohkem juba suht küsimärgi all.
Omal jõudsid ka uue kiirusmudeli regu ja akud hongkongist kohale, ehk saab varsti lendu kah.