http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=33031255
Ma ei teadnudki, et neid linde saab ka ilma elektrita juhtida (hüdraulika, ok aga kuidas rõhku ülal hoitakse?)
Airbus oleks vist samas olukorras kutu olnud...
TU-154 maandus ...õnnelikult
TU-154 maandus ...õnnelikult
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Väheusutav, et päris ilma elektriolemasoluta on võimalik siukest asja õhus hoida. Hävitajatel käib nt mootorite seiskumise korral voolu tootmine nn. tuulegeneraatori abil, mida käitab lennuki suhtes vastuliikuv õhuvool. Väike generaator tootis ikka üllatavalt palju voolu 3...5kW kanti. Kindlasti on teiste lennumasinate sellise elementaarse rikke abinõuks väljamõeldud midagi tõhusat. Aga sellise risu edukas maandamine sellises seisus on küll märkimisväärne. Tubli pilooditöö
targutamise maailmameister e. Annaks jumal häda, küll abi ikka saab.
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
Re: TU-154 maandus ...õnnelikult
... kaks meest pumba juurde .... Teliku on nad ka ju kuidagi välja ajanud.hüdraulika, ok aga kuidas rõhku ülal hoitakse?
Endiste nõukogude inimeste karastus annab tunda,hakkama pead saama igas olukorras.
Aga et nad selle asfaldijupi sealt taigast üles leidsid on ise ime juba. Või on ohuolukorraks neil selliste mahajäätud lennuväljade nimekiri koos asukohtadega, mis jäävad nende lennukoridori alla
Aga et nad selle asfaldijupi sealt taigast üles leidsid on ise ime juba. Või on ohuolukorraks neil selliste mahajäätud lennuväljade nimekiri koos asukohtadega, mis jäävad nende lennukoridori alla
Ega ta päris elektrita ikka olla ei saanud jah! Muidu oleks tellisena alla sadanud.... kaks meest pumba juurde .... Teliku on nad ka ju kuidagi välja ajanud.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Tasub ehk tähele panna, et meie B-737 on veel üks viimastest lennukitest, kus elektroonika on dubleeritud mehhaanikaga ehk trossidega juhisest liikuvate pindadeni. On võimalik maandada ka juhul, kui rott kaabli läbi närib.andrias wrote:Väheusutav, et päris ilma elektriolemasoluta on võimalik siukest asja õhus hoida.
---
Kindlasti on teiste lennumasinate sellise elementaarse rikke abinõuks väljamõeldud midagi tõhusat. Aga sellise risu edukas maandamine sellises seisus on küll märkimisväärne. Tubli pilooditöö
Moodsamad lainerid on kahjuks põhimõttel, et elektroonikat dubleerib elektroonika. Eks muidugi 747 jaoks oleks vaja ka Kalevipoega juhist hoidma, kui seal midagi mehhaaniliselt liiguks.
Raadiod: 35MHz kanal 61 ja 63
2,4GHz DSM2/DSMX
2,4GHz DSM2/DSMX