Piper J-3 Cub M24
Piper J-3 Cub M24
Selline mudel Piper J-3 Cub M24
On kellegil kogemusi sellise mudeliga.
Mootori kang põhjas ja isegi ei liiguta teda ja mis moodi selline mudel toimima peaks.
On kellegil kogemusi sellise mudeliga.
Mootori kang põhjas ja isegi ei liiguta teda ja mis moodi selline mudel toimima peaks.
Proppidest siin veidi räägitakse: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=439356
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Sinu oma vist suurem aga minul on see http://www.kyosho.se/modell_detaljer.as ... ldLopNr=01 ja lendab ikka VÄGA HÄSTI. Mis muidugi jama võib olla Sinu isendil on see mis juhtus minu Mustangiga http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=4488
- piperpoiss
- Posts: 65
- Joined: Thu Jun 03, 2010 21:48
- Location: Tartu, Eesti
- Contact:
Ennast kordamast ma ei väsi
Tüüpiliselt kipuvad sellised algajale mõeldud pisikesed "täiesti lennuvalmis" "pappmudelid" olema väga aladimensioneeritud mootoriga. Tõenäoliselt selle pärast, et hinda mitte liiga kõrgele ajada.
Kusjuures mudel iseenesest lendab väga hästi. Lendab ka kohe karbist välja võetuna, aga kahjuks mitte algaja piloodi käes, kellele ta väidetavalt mõeldud on. Lennu nipp on iseenesest väga lihtne - lennata tuleb vähemalt algul hästi ettevaatlikult kõrgust kogudes (suurem, kui 10% tõus käib mootoril üle jõu, järgneb stall ja edasine, mis sellest tuleneb). Algaja piloot ja tegelikult ka kogenum tegija uue mudeli puhul on aga loomulikult teada-tuntud mantra "kiiremini, kõrgemale, et oleks eksimisruumi" mõju all - ning tulemus on ette ennustatav.
PS. Kui tegu on M-24 ja Piperiga, siis ega ometi Kyosho?! Minu mäletamist pidi need mudelid asendati miski 3 aastat tagasi keski Cesna laadsega (ega mudel tegelikult praktiliselt muutunud, pisut värvi & pisut kerekuju - lennuomadused praktiliselt ikka samad). Kui tegu sellise unikumiga, siis soovitan soojalt mootor välja vahetada. Minu oma hakkas igatahes alles siis õieti lendama. Ainus jama selles, et Kyosho armastas oma elektroonikat - harjavabaks väljavahetamine tähendab *kõiki* alates servost kuni lõpetades saatjaga. Ainus taaskasutatav osa oleks akupakk - aga seegi soovitatav LiPo vastu vahetada.
Tüüpiliselt kipuvad sellised algajale mõeldud pisikesed "täiesti lennuvalmis" "pappmudelid" olema väga aladimensioneeritud mootoriga. Tõenäoliselt selle pärast, et hinda mitte liiga kõrgele ajada.
Kusjuures mudel iseenesest lendab väga hästi. Lendab ka kohe karbist välja võetuna, aga kahjuks mitte algaja piloodi käes, kellele ta väidetavalt mõeldud on. Lennu nipp on iseenesest väga lihtne - lennata tuleb vähemalt algul hästi ettevaatlikult kõrgust kogudes (suurem, kui 10% tõus käib mootoril üle jõu, järgneb stall ja edasine, mis sellest tuleneb). Algaja piloot ja tegelikult ka kogenum tegija uue mudeli puhul on aga loomulikult teada-tuntud mantra "kiiremini, kõrgemale, et oleks eksimisruumi" mõju all - ning tulemus on ette ennustatav.
PS. Kui tegu on M-24 ja Piperiga, siis ega ometi Kyosho?! Minu mäletamist pidi need mudelid asendati miski 3 aastat tagasi keski Cesna laadsega (ega mudel tegelikult praktiliselt muutunud, pisut värvi & pisut kerekuju - lennuomadused praktiliselt ikka samad). Kui tegu sellise unikumiga, siis soovitan soojalt mootor välja vahetada. Minu oma hakkas igatahes alles siis õieti lendama. Ainus jama selles, et Kyosho armastas oma elektroonikat - harjavabaks väljavahetamine tähendab *kõiki* alates servost kuni lõpetades saatjaga. Ainus taaskasutatav osa oleks akupakk - aga seegi soovitatav LiPo vastu vahetada.
Ega jah, kui tegu selle harjadega mootoriga versiooniga, siis on tõesti teda raske õhku saada, eriti talvel kus nii nõrk veosüsteem saab veel vähem voolu akust kätte. Aga muidu on selle lennutamine lihtne kui juba õhku saab, võin veel soovitada enne lennuki viset väikest hoojooksu, et mootor jõuaks pöördeid koguda ja kindlasti mitte kange põhja tõmmata, sest see lennuk armastab nii vertikaal stalli kui ka üle tiiva nurga vajumist ja seda eriti just stardis kus lennuki kiirus on väike
mul oli kunagi Graupneri Cub,startis maast ilma probleemideta ja lendas täiesti originaalmootori ja akuga.
Arvatavasti on sul probleem akudega.
Arvatavasti on sul probleem akudega.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Võtan teema üle:
Gaasikangi liigutades läheb propeller korra käima, kuid jääb varsti seisma, olenemata gaasikangi asukohast - kui gaas on peal ja üritada servosid liigutada, siis kas servod ei liigu või jääb propeller seisma ja servod liiguvad.
Kas tegu akuga või hoopis mootoriga?
Kui mootorit ringi ajada, siis sees kerge ragin / tõrked.
Leidsin Elfast 25 raha eest Lipo aku, mis samuti 8.4V ja 600mAh. Pole päris originaal paki moodi, aga ilmselt tasub välja vahetada?
Tester näitab, et akus 8.9V voolu, aga ei tea, mis koormuse all teeb.
Gaasikangi liigutades läheb propeller korra käima, kuid jääb varsti seisma, olenemata gaasikangi asukohast - kui gaas on peal ja üritada servosid liigutada, siis kas servod ei liigu või jääb propeller seisma ja servod liiguvad.
Kas tegu akuga või hoopis mootoriga?
Kui mootorit ringi ajada, siis sees kerge ragin / tõrked.
Leidsin Elfast 25 raha eest Lipo aku, mis samuti 8.4V ja 600mAh. Pole päris originaal paki moodi, aga ilmselt tasub välja vahetada?
Tester näitab, et akus 8.9V voolu, aga ei tea, mis koormuse all teeb.
Tõenäoliselt on akupakis mõned elemendid väsinud, kui koos mootoriga servosid käitad, langeb pinge liiga alla, regulaatori failsafe lööb sisse ja jätab mootori seisma.
Kui uut akud ostad, tee kindlaks, kas regulaator lipo akude minimaalsest pingest oskab aru saada, muidu võib kogu lennukist rõõm üürikeseks jääda
Kui uut akud ostad, tee kindlaks, kas regulaator lipo akude minimaalsest pingest oskab aru saada, muidu võib kogu lennukist rõõm üürikeseks jääda
Kui on harjadega mootor siis on sama probleem mis mina kogesin. Asi muutus kui vahetasin mootori,tõsi küll just samasuguse vastu (aku oli selleks ajaks juba vahetatud ja kõik toimis selle ajani kui mootor tahmane oli).Mul oli ka kohe arvamus et aku on läbi aga mul olid ju täiesti uued akud.Igal juhul toimib.Mul oli kohe silmaga näha et mootor tahmane nii seest kui väljast.
Nonii... kell on sujuvalt 0200 saanud ja lõppude lõpuks on mu lennuk täiuslik - mitte ühtegi puuduvat juppi ei ole, välja arvatud kleepsud külgedel.
Sabaosa sain täiuslikult tööle, mootori nurga parandasin ära, propeller ei ole enam võlli peal lahti. Homme ilmselt testilennule.
Harkult lahkudes suutsin kogemata tiiva pooleks voltida (seljakotis), aga kuum vesi parandas ka selle.
Akud laadimas ja ootamas homset
Hoidke pöialt siis!
Edit:
Kõik mu välja naerdud näpujooted ja üleliigset juhtmed said vahetatud korraliku ühenduse vastu.
Sabaosa sain täiuslikult tööle, mootori nurga parandasin ära, propeller ei ole enam võlli peal lahti. Homme ilmselt testilennule.
Harkult lahkudes suutsin kogemata tiiva pooleks voltida (seljakotis), aga kuum vesi parandas ka selle.
Akud laadimas ja ootamas homset
Hoidke pöialt siis!
Edit:
Kõik mu välja naerdud näpujooted ja üleliigset juhtmed said vahetatud korraliku ühenduse vastu.
Pfpfpfpfpfpfpfpfpfpfpfpfpfffffffppppfffffppfff
Esimesed lennud tehtud, lennuk kuivab liimist teises toas
Sain teha vist kolm viset ja iga korraga lendasin aina pikema tee.
Lõpetuseks aga: propelleri mutter ja seib kadunud, kere nina muljutud, praguline, tiibade kummide pulgad (need mis läbi kere lähevad) olid läbi vahu nihkunud (augud ovaalsed), tagumine tüür otsustas lahkuda.
Lasen liimil kuivada ja ehk saab pärast, tuulevaikses kohas uuesti proovida.
Tuju siiski hea, sest lennuk oli paljulubav.
Esimesed lennud tehtud, lennuk kuivab liimist teises toas
Sain teha vist kolm viset ja iga korraga lendasin aina pikema tee.
Lõpetuseks aga: propelleri mutter ja seib kadunud, kere nina muljutud, praguline, tiibade kummide pulgad (need mis läbi kere lähevad) olid läbi vahu nihkunud (augud ovaalsed), tagumine tüür otsustas lahkuda.
Lasen liimil kuivada ja ehk saab pärast, tuulevaikses kohas uuesti proovida.
Tuju siiski hea, sest lennuk oli paljulubav.
Kulla Andu, unusta see junn ära, see ajab sul veel mudelismi isu ära (kuigi õigel mudelistil iialgi nii ei lähe). Tule platsile meiega ja niikaua, kui üliõpilase staatuses ja raha veel veidi vähe, lenda meie lennukitega. Õpetame su välja ja saad proovida erinevaid lennukeid. Mul oleks kohe pakkuda vana hea Mentor ja kaks pulti.