Harjadeta mootor VS Kiiruseregulaator

Arutelu kõigist mootoritest ja sellega seonduvast... elektrimootorid, sisepõlemismootorid, kiiruseregulaatorid jms
Post Reply
User avatar
Submarin
Posts: 826
Joined: Sun Aug 27, 2006 17:49
Location: Tln

Harjadeta mootor VS Kiiruseregulaator

Post by Submarin »

Tere.

Jälle minul mure :)

Oman mootorit nimega AF 400 BLSja nüüd mure on kiiruseregus (millest mul eriti aimu ei ole) kuulsin et iga regu ei sobi ja nüüd istun nagu loll ja ei tea milline siis sobiks. Passis on kirjas Sky victory BLS25 kuid google eriti vastuseid mulle sellekohta ei anna.

On kellegil ideid?

nb! teema läks vist teemast mööda :D sorry
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +

51980760
pipercub
Posts: 516
Joined: Wed Dec 13, 2006 13:10
Location: Tartu

AF400 BLS B/08/10 või AF400 BLS C/13/28 (2750KV)

Post by pipercub »

KYOSHO AF400 BLS B/08/10 või AF400 BLS C/13/28 (Kasutusel Kyosho EP Caliber 400 ARF helicopteris).

Esimene on 12V, 110W, 46g, 10x4,7 prop ja teine 12V, 200W, 54g mootor.

Esimesele sobib 18-20A harjadeta mootori regulaator(Brushless ESC ehk B(R)L ESC), teisele on vaja 25-30A regulaatorit. Hinnad eBays kuskil alates $15.

Akuks 10-elemendine NiMH(12V) või 3-ne LiPo(11,1V).
User avatar
Submarin
Posts: 826
Joined: Sun Aug 27, 2006 17:49
Location: Tln

Post by Submarin »

natuke totakas küsimus...ega keegi ei tea kas on olemas harjadeta mootorit millel juba kiiruse regu küljes?
teine variant kas on olemas vana hea karoona suurust LiPo? 1500mA 11,1v

Mure selles et uuele lennukile ei mahu hästi see kompott sinna sisse ja millegist pean ma loobuma

http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P2080003

http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P2080002
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +

51980760
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Sellist mootorit pole kohanud.
LiPo aku 1 kuupsentimeeter (11,1V) on umbes 45 mAh. Krona mõõtus siis tuleks umbes 750 mAh.
mart
Posts: 498
Joined: Tue Aug 15, 2006 16:53
Location: Wermelskirchen

Post by mart »

Väga ilus mudel!

Ma prooviksin akut panna kerele väljaspoole, tiiva alla vöi peale ja regu lükkalsin nii vöimalikult ninasse, vöi ka kerest väljapoole, kui saab, kui raskuskese lubab.
User avatar
Submarin
Posts: 826
Joined: Sun Aug 27, 2006 17:49
Location: Tln

Post by Submarin »

aku on kere sees tiivapeal alla tead enam panna ei saa...ainuke varjant on jah regu välja tuua. vaatan mis teha annab :)
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +

51980760
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Aku võiks kere/tiiva sees olla, siis on ta kõige paremini kaitstud. LiPo on üpris pehme ja löögist läheb kortsu! Kortsus aku on aga tuleohtlik ja töölooma temast enam pole, kui just ainult nurk näiteks mudida ei saa, siis võib veel lootust olla! Aku on ka kõige raskem, seega omab suurimat kineetilist energiat crashi ajal.

Regu, servod, vastuvõtja on kõik suht kerged ehk 10-20 grammi ja kui nad vähegi kere küljes kinni, siis ei tohiks sellise lennukiga sisuliselt ühegi crashi puhul probleeme tekkida!
Lauri Laidna - www.pistik.com
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Mul kukkus kunagi üks LiPo element aku kokkujootmise ajal laualt põrandale ühe nurga korralikult kortsu. Kui kätte võtsin oli see nurk päris tuliseks läinud. Mudisin ta ruttu normaalkujusse tagasi oodates kõige hullemat. Jahtus maha ja hakkas uuesti tööle küll. Järgmiseks suveks aga andis see element talve jooksul karbis seistes (roostevabast terasest arstiriistade karp) "otsad ära".
Siiani on Eestis LiPo-dega maha põlenud minu teada üks bussi istepink.
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Mul kopteri crashis sai 3S lipo ühe elemendi üks äär veidi muljuda, märk sees. Kõik on korras, testisin põhjalikult et välistada igasugu jamasid. Selle muljuda saanud elemendi mahtuvus on ~4% väiksem. Varem olid akud 99% võrdsed!
Lauri Laidna - www.pistik.com
User avatar
Submarin
Posts: 826
Joined: Sun Aug 27, 2006 17:49
Location: Tln

Post by Submarin »

ma uurisin ja vaatasin ja puurusin ja mõtlein.....ikkagi mahub see kaadervärk ära (nibin nabin) kiiruseregu koos oma 100 juhtmega tuleb võimalikult ette toppida. peavalu valmistab see servo seal keskel aga saame üle. Mõned uued pildid ka galeriis üleval
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +

51980760
Post Reply