Cessna 182
Cessna 182
Kellel on kogemusi Cessnaga? Eile üritasin oma Cessna õhku saada, aga see ei õnnestunud kui siis mõneks sekundiks. Kas Cessnat saab ka lendu visates? Mööda maad ilma suuskateta see eriti ei õnnestunud.Tegelikult proovisin ka visates, see kah ei õnnestunud. kes teab rääkida cessna iseloomust kas ta vajab õhku tõusmiseks ikka päris head hoogu.Cessna on mul 1200mm tiivaülatust. Muidugi olen ka algaja. Simupeal tuli mul suhteliselt hästi vällja. Mulle omale tunndub,et ta kukub lihtsalt õhust läbi.
Help me!!!!!!
Help me!!!!!!
Vaata raskuskese üle ja tüürid, et midagi kuskil ülemäära kaldu ei oleks!
Ning visates ongi väikeseid vahukaid kõige parem startida, kui nõrk mootor siis ikka korralik hoog ka taha anda. Aga mis lennukiga täpsemalt tegu, mingi RTF komplekt või ise oled tehnika peale pannud vms. Linki?
Ning visates ongi väikeseid vahukaid kõige parem startida, kui nõrk mootor siis ikka korralik hoog ka taha anda. Aga mis lennukiga täpsemalt tegu, mingi RTF komplekt või ise oled tehnika peale pannud vms. Linki?
56481228- Erkki
Lennuk on jah RTF kompl. Mootor on ilma harjadeta täpsemalt ei tea, prop on kolmelabaga. Tüürid kõik ilusti siledad ja tüürid on kõik hingede peal mitte peno õhendus. Lennuki täpsemat mudelit ei tea ja ei leidnud ka kuskilt e-poest sellist. Kust kohast ma tasakaalu mõõdan. Präegu panis selle tiiva raami või mis iganes see plastik on. Selle järgi panin tasakaalu. See asub tiiva eest servast umbes 4cm taga pool.
Ilmselt on tegu migi 1 meetrise tiivaga mudeliga,raskuskese pane paika täisvarustuses mudeliga(akud ja kõik muu kila kola peal),40mm tundub suht õige olevat,samas mudelil ju mingi juhend peaks ka kaasas olema.
Originaalis on selliste mudelite jõuseadmed väga tagasihoidlikud,käest visates saad lendama,ideaalselt väljakult(asfalt,või miski siledam)tõstad õhku ka maast,kuigi vaevaga.
Soovitaksin harjadega mootori asendada harjadeta mootori vastu,ilmselt ka kasutusele võtta LIPO akud.
Originaalis on selliste mudelite jõuseadmed väga tagasihoidlikud,käest visates saad lendama,ideaalselt väljakult(asfalt,või miski siledam)tõstad õhku ka maast,kuigi vaevaga.
Soovitaksin harjadega mootori asendada harjadeta mootori vastu,ilmselt ka kasutusele võtta LIPO akud.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Tõenäoliselt on tegu selle isendiga http://www.youtube.com/watch?v=yxt88yPU ... re=related http://www.wattflyer.com/forums/showthread.php?t=5493 ja siit saab lugeda,sest mõnel on ka sarnaseid probleeme.
Siis on raskuskese kusagil 60 mm peal tiiva esiservast.
Venekeelne manual peaks saada oleme sellel lingil - http://www.pilotage-rc.com/catalogue/15_/15_10/RC8908/
On küll venekeelne aga ehk aitab.
Venekeelne manual peaks saada oleme sellel lingil - http://www.pilotage-rc.com/catalogue/15_/15_10/RC8908/
On küll venekeelne aga ehk aitab.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
sedant küll. Muide sellel lennukil ei olnud kasutusjuhendil seda märgitud, leitsin selle mujalt.
Kuskil oli kirjas,et rusikareegel 25% tiiva pikusest. Mis te arvate kas see vastab tõele? Aga kas nn.tüür peab olema lennuki tiivaga ühel joonel või võib tagumise tiiva tüüri ots olla veidike alla poole.
Kuskil oli kirjas,et rusikareegel 25% tiiva pikusest. Mis te arvate kas see vastab tõele? Aga kas nn.tüür peab olema lennuki tiivaga ühel joonel või võib tagumise tiiva tüüri ots olla veidike alla poole.
Noo, kas ikka tiiva pikkusega saab võtta, või saab?
Pane 1/3 tiivalaiust ja korras. Siis vaatad kuidas lendab ning nihutad ette või taha vastavalt. Kindluse mõttes võid natuke ette poole jätta, et ta sul "sabaraske" poleks.
Abiks võiks olla ka see kalkulaator kui katseeksitusmeetod tundub liiga ekstreemne- http://adamone.rchomepage.com/cg_calc.htm
Pane 1/3 tiivalaiust ja korras. Siis vaatad kuidas lendab ning nihutad ette või taha vastavalt. Kindluse mõttes võid natuke ette poole jätta, et ta sul "sabaraske" poleks.
Abiks võiks olla ka see kalkulaator kui katseeksitusmeetod tundub liiga ekstreemne- http://adamone.rchomepage.com/cg_calc.htm
Last edited by saarlane on Sun Feb 27, 2011 21:58, edited 1 time in total.
56481228- Erkki
mina pikkuse järgi tasakaalu ei oska panna, küll aga on rusikareegel, et tasakaal peaks jääma tiiva esimesse veerandisse laiuse suhtes (selle veerandi lõpu kohas)
kui peale trimmi jääb kõrgustüür märgatava nurga alla, siis viitab see sellele, et esitiib ja tagatiib ei ole ühe telje peal lennusuuna suhtes.
kas sama trimm kehtib aeglasel lennul ja gaas põhjas lennul samamoodi? kui ei, siis on mootorinurgaga puusse läinud
kui peale trimmi jääb kõrgustüür märgatava nurga alla, siis viitab see sellele, et esitiib ja tagatiib ei ole ühe telje peal lennusuuna suhtes.
kas sama trimm kehtib aeglasel lennul ja gaas põhjas lennul samamoodi? kui ei, siis on mootorinurgaga puusse läinud
kogun vanu vene lennukimootoreid
You can go back to the original factory set ID, press the “PDM” when turning on the transmitter, then release the
“PDM” button and turn the transmitter off and on again.
Power Down Mode PDM
RANGE CHECK THE RADIO
A range check must be performed before the first flight of a new model. It is not necessary to do a range check
before every flight (but is not a bad idea to perform a range check before the first flight of each day). A range
check is the final opportunity to reveal any radio malfunctions, and to be certain the system has adequate
operational range.
1. There is “Power Down Mode” built in for doing a ground range check. To activate the “Power Down
Mode” make sure the transmitter is already ON an press the “PDM” button on the right upper panel of
the transmitter. The Green LED will turn off to indicate the PDM is working. During this mode, the RF
power is reduced so the range test can be performed.
2. Walk away from the model while simultaneously operating the controls. Have an assistant stand by the
model and signal what the controls are doing to confirm that they operate correctly. You should be
able to walk approximately 30 - 50 paces from the model without losing control.
3. If everything operates correctly, return to the model. The “Power Down Mode” continues for 60 seconds
and after that the power will go back to the normal level and the Green LED will come back on. To exit
the “Power Down Mode” before the 60 seconds, press the “PDM” key again.
WARNING: NEVER start flying when the “Power Down Mode” is active.
Kas Su saatja manualis ei olnud sellist teksti?
“PDM” button and turn the transmitter off and on again.
Power Down Mode PDM
RANGE CHECK THE RADIO
A range check must be performed before the first flight of a new model. It is not necessary to do a range check
before every flight (but is not a bad idea to perform a range check before the first flight of each day). A range
check is the final opportunity to reveal any radio malfunctions, and to be certain the system has adequate
operational range.
1. There is “Power Down Mode” built in for doing a ground range check. To activate the “Power Down
Mode” make sure the transmitter is already ON an press the “PDM” button on the right upper panel of
the transmitter. The Green LED will turn off to indicate the PDM is working. During this mode, the RF
power is reduced so the range test can be performed.
2. Walk away from the model while simultaneously operating the controls. Have an assistant stand by the
model and signal what the controls are doing to confirm that they operate correctly. You should be
able to walk approximately 30 - 50 paces from the model without losing control.
3. If everything operates correctly, return to the model. The “Power Down Mode” continues for 60 seconds
and after that the power will go back to the normal level and the Green LED will come back on. To exit
the “Power Down Mode” before the 60 seconds, press the “PDM” key again.
WARNING: NEVER start flying when the “Power Down Mode” is active.
Kas Su saatja manualis ei olnud sellist teksti?