felch wrote:Voib ka niiTrex wrote:Maakeeli vast ikka gaasi mitte (pudrupoti-) kaasi ...Riff wrote:Vedru, mis tõmbab gaasi idle peale?
Esti keeles kõlaks siis nii :Vedru mis tõmbab kaasi maha ,kui vool ära kaob.
Veebruar 2011
Riff: viimane oli näha jah.
Kpe: Väga karm lugu. Tuleb välja et alla kukkumine st cräshimine ei olegi kõige karmim laks. Loodan et saad ikka midagi tagasi ja kevadeks õhku.
Kpe: Väga karm lugu. Tuleb välja et alla kukkumine st cräshimine ei olegi kõige karmim laks. Loodan et saad ikka midagi tagasi ja kevadeks õhku.
T-Rex 700N DFC, 600N 3GX, 600EFL PRO SK720, 500EFL PRO DFC, 450Pro & SAB Goblin 630 & 500, Blade nano, 130, Blade mCX, Sebart Sukhoi 29S 30E, DX18, RF G6.5
pildid siis uues kohas
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... =Tommikuld
Marek täiendab:
Selleks peabki alati mudelistil fotokas kaasas olema! Tubli Tommi!
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... =Tommikuld
Marek täiendab:
Selleks peabki alati mudelistil fotokas kaasas olema! Tubli Tommi!
mina näen google pilteRiff wrote:uurin asja, endal näitab ning jagatud on ka justkui õigesti
Kas siit on näha?
IMG_6703_1.jpg - https://docs.google.com/leaf?id=0BwHr6z ... y=CN6O__AL
kogun vanu vene lennukimootoreid
Eh tropid - oleks siis mulle ka helistanud - ma vaatasin et tore ilm - lendaks - aga üksi on kole igav ja nokkisin nina edasi....
Arsenal on lennuvalmis. Paak on täis. Ootamas kõikide asjaolude lennusobilikku kokkusattumist.
Arsenal on lennuvalmis. Paak on täis. Ootamas kõikide asjaolude lennusobilikku kokkusattumist.
Trex wrote:Bluesmell
Täna käisin sinukantis lennutamas Kolm 700st ja üks nitro 600ne olid.
Kas sa ka vahest lenutamas käid mõtlen suurt kopterit
T-Rex 700N DFC, 600N 3GX, 600EFL PRO SK720, 500EFL PRO DFC, 450Pro & SAB Goblin 630 & 500, Blade nano, 130, Blade mCX, Sebart Sukhoi 29S 30E, DX18, RF G6.5
KKK-Kahju Kalle Kopterist Loodan, et saad kopteri tagasi. muidugi kui ta merejääle maandus, siis .........)
Eks külmaga on palju anomaalseid nihkeid. Ma siin suures lennutamise tuhinas ei pannud ükskord tähele, et saatja akud olid üsna lõpukorral. Õnneks ei juhtunud halba, kõik jäi terveks.
70-ndatest on meeles Kuusikul võistlused suvel. Timmimiseks käest visatud lennuk läks mulli ja muutus täpiks üsna kiiresti. Lennukit ei ole siiani leitud või tagasi toodud.
Laupäeval saigi siselendu tehe sest meil suht vali tuuleke. Oli ka üsna lõbus ja huvitav.
Eks külmaga on palju anomaalseid nihkeid. Ma siin suures lennutamise tuhinas ei pannud ükskord tähele, et saatja akud olid üsna lõpukorral. Õnneks ei juhtunud halba, kõik jäi terveks.
70-ndatest on meeles Kuusikul võistlused suvel. Timmimiseks käest visatud lennuk läks mulli ja muutus täpiks üsna kiiresti. Lennukit ei ole siiani leitud või tagasi toodud.
Laupäeval saigi siselendu tehe sest meil suht vali tuuleke. Oli ka üsna lõbus ja huvitav.
Ma ütleks et kui ta merejääle maandus, siis läks sigahästi, vähemalt ei saanud mõni mängiv laps sellega mööda pead.prosper wrote:KKK-Kahju Kalle Kopterist :( Loodan, et saad kopteri tagasi. muidugi kui ta merejääle maandus, siis .........)
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Delfis aerovideod kasutusse võetud:
http://forte.delfi.ee/news/auto/video-v ... d=41101885
Vabalennumeestel on äralendamiste suhtes vist kõige treenitum närv. Kastis 2-4 1000-2000$ võistluslennukit ja aegajalt ikka lähevad ...
http://forte.delfi.ee/news/auto/video-v ... d=41101885
Toetan väidet, sest mõneski paigas oli täna jääle raske pihta saada!JazZ wrote:Ma ütleks et kui ta merejääle maandus, siis läks sigahästi
Vabalennumeestel on äralendamiste suhtes vist kõige treenitum närv. Kastis 2-4 1000-2000$ võistluslennukit ja aegajalt ikka lähevad ...
Annan sellised jämedused Jazzile andeks! Tean teda juba piisavalt. Ja rooli istudes paneme me tõesti iga kord teisi inimesi suuremasse ohtu kui üks mudellennu vahend seda tekitada võib. Aga mõnele ei mahu sellised asjad pähe. Oleks siis ise lendaja.....Marek wrote:Ärme nüüd pane inimesi lisapingesse. Hommikul autoga tööle sõites paneme me kõik siin kõiki 100 korda tõenäolisemalt ohtudesse.
Täna oli tegelikult Harkus elav näide kuidas täiskasvanud inimesed nagu meelega lennuvahendite alla ronivad endal pea kuklas - jube kift on.
Merejää sai Kakumäe lahes üle vaadatud ruutmeetri haaval. Eks ta kuskil võsas ole. Või Neptunuse juures.
huvitav,mismoodi võiks seisva mootoriga juhitamatu kopter maanduda - kas toimub seal mingi autorotatsioon,või kukub ta nagu kivi peale kütuse lõppemistMerejää sai Kakumäe lahes üle vaadatud ruutmeetri haaval. Eks ta kuskil võsas ole. Või Neptunuse juures
Minu kunagi äralennanud Katana oli küll pärast "veeldumist" Kopli lahte täiesti pilbastunud - ainult kile hoidis kere balsatükke ühes koos,muidu oleks kõik ilmselt mööda veepinda laiali pihustunud (riismed olid kalameeste võrku kinni jäänud,ja üks neist juhuslikult teadis,mis asjaga tegemist võiks olla,sealt tuli ka info leidmise kohta).
Tõenäolioselt kopter asustatud punkte ei tabanud - muidu oleks juba uudistest kuulda olnud
Kui nüüd lisada vedru throttle aka gaasi kangile, siis peab see olema ju suhteliselt suure jõuga vedru ning servo on pidevalt koormatud? Või on mingi kavalam nipp?
NB! Osa sellest teemast võiks kolida uue teema alla nagu ohutus v midagi sarnast
NB! Osa sellest teemast võiks kolida uue teema alla nagu ohutus v midagi sarnast
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
autodel on see vedru kohe karbussi küljes, vähemalt enamus nitrokatel, neil pole ju ka selline pöördsiiber nagu lennuki-kopteri mootoritel, kuigi aretada annab kindlasti igale karburaatorile. Pigem paneb mind hetkeks mõtlema see, et kui kasutada lahjemat servot, siis lennu aeg, kui gaas on peal on ka servol suht tugev vastusurve kogu aeg samas, kui kasutada jõulisemat servot siis vaja juba tugevamat vedrut, mis omakorda jne jne
See on muidugi tore et mulle andeks antakse, aga mille eest nagu? Et ma julgen arvata et paljud siinsed kopteri lennutajad käituvad nii nagu need kopterid oleks mänguasjad ja isegi elementaarsetest ohutusnõuetest midagi ei tea (see ei olnud nüüd küll konkreetselt selle juhtumi kohta)? Ja tee mis tahad, minule tundub küll kontrollimatult lendav kopter ohtlikum kui auto mis mööda tänavat sõidab, sellist kopterit nähes ma jookseks küll kuskile suure asja taha peitu, autot nähes ma seda ei tee üldiselt.
Muide, Sina mind tead juba piisavalt, kas mina Sind ka tean?
Mis minu lendamisse puutub, siis jah, ma tõesti ei lenda juba üle paari aasta suuremate kopteritega, täpsemalt öeldes loobusin sellest siis kui väikemees perre tuli.
Mis ma tegelikult öelda tahtsin oli see, et see juhtum näitab et kopteriga võib juhtuda mida iganes, olenemata sellest kas või kui hästi piloot lennata oskab ja hea on et me õhtul mingit uudist ei kuulnud telekast.
Teie siinsest vestlusest jäi täpselt selline mulje et midagi ei juhtunudki, ainult kopterist on jube kahju. Jah ma saan aru et kopterid maksavad suht palju ja ikka on kahju kui midagi sellega juhtub, aga minu isiklik arvamus on, et tegelikult läks nii hästi kui sai minna.
Aga võibolla ma olen lihtsalt liiga palju Helifreak'is ohutusalast alateemat lugenud.
Muide, Sina mind tead juba piisavalt, kas mina Sind ka tean?
Mis minu lendamisse puutub, siis jah, ma tõesti ei lenda juba üle paari aasta suuremate kopteritega, täpsemalt öeldes loobusin sellest siis kui väikemees perre tuli.
Mis ma tegelikult öelda tahtsin oli see, et see juhtum näitab et kopteriga võib juhtuda mida iganes, olenemata sellest kas või kui hästi piloot lennata oskab ja hea on et me õhtul mingit uudist ei kuulnud telekast.
Teie siinsest vestlusest jäi täpselt selline mulje et midagi ei juhtunudki, ainult kopterist on jube kahju. Jah ma saan aru et kopterid maksavad suht palju ja ikka on kahju kui midagi sellega juhtub, aga minu isiklik arvamus on, et tegelikult läks nii hästi kui sai minna.
Aga võibolla ma olen lihtsalt liiga palju Helifreak'is ohutusalast alateemat lugenud.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Mõeldud oli ikka tõenäsust, et palju inimesi saab vigastada liikluses iga päev versus mudelkopteriga. Mis siis teeme? Jätame hobi? Jah, olen isegi täheldanud (mitte ainult kopteristid ja ise ka muide harva), et lendame veidi liiga julgelt mõnikord aga kui ikka pardaaku üles ütleb, siis selle vastu ei saa ju. Õnnetusi ikka juhtub. Või siis elame kodus teki all ja ei pane kedagi kunagi ohtu? Aga puid saagida on ju vaja, autoga sõita on vaja, tuld kaminasse on teha vaja jne jne.
Minul igatahes töötab ja lausa juuksekummiga . Korralikud servod liigivad väga kergelt . Ise kasutan gaasil DS 650 ALIGNimm wrote:autodel on see vedru kohe karbussi küljes, vähemalt enamus nitrokatel, neil pole ju ka selline pöördsiiber nagu lennuki-kopteri mootoritel, kuigi aretada annab kindlasti igale karburaatorile. Pigem paneb mind hetkeks mõtlema see, et kui kasutada lahjemat servot, siis lennu aeg, kui gaas on peal on ka servol suht tugev vastusurve kogu aeg samas, kui kasutada jõulisemat servot siis vaja juba tugevamat vedrut, mis omakorda jne jne
T-Rex 600; T-rex 700;
Futaba T10 CHG 2,4 G
Futaba T10 CHG 2,4 G
Ma saan aru mida Sa mõtlesid, saage Teie ka aru mida ma mõtlesin. Ma ei öelnud kuskil et te peaksite loobuma lendamisest.Marek wrote:Mõeldud oli ikka tõenäsust, et palju inimesi saab vigastada liikluses iga päev versus mudelkopteriga. Mis siis teeme? Jätame hobi? Jah, olen isegi täheldanud (mitte ainult kopteristid ja ise ka muide harva), et lendame veidi liiga julgelt mõnikord aga kui ikka pardaaku üles ütleb, siis selle vastu ei saa ju. Õnnetusi ikka juhtub. Või siis elame kodus teki all ja ei pane kedagi kunagi ohtu? Aga puid saagida on ju vaja, autoga sõita on vaja, tuld kaminasse on teha vaja jne jne.
Ma sellele tahtsingi tähelepanu juhtida et meil võtekse seda asja kuidagi liiga julgelt ja ükskõikselt (või vähemalt selline mulje on minule jäänud), muud ei miskit.
Ja kui meil juba oleks juhtunud midagi mis uudistesse oleks jõudnud, siis oleks meil veel keerulisem leida kohta kus üldse lennata tohib... Igal pool mujal juhtub kopteritega ikka üsna tihti õnnetusi ja selliseid teemasid siin lugedes tekitab tunde et me ei ole ka õnnetusest just kuigi kaugel...
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
teages inimest on suht selge,et "ämbriga" siin tegemist ei olnud.Vahest on nii,et asjad lihtsalt juhtuvad - tee mis tahad Mul on praktikas juhtunud selline asi,et akupaki sees purunes purke ühendav sild (purunes,mitte ei tulnud lahti!).Seega - tuleb vahetada kogemusi,üritada leida-välja mõelda põhjused,miks sellised asjad juhtuvad ja püüda olukorda maksimaalselt kontrollida - 100% see nagunii ei õnnestuNormaalne aku "lambist" üles ikka ei ütle küll
Alati on siis mingi korraliku "ämbrisseastumisega" tegemist
tegelikult juhtub õnnetusi väga vähe ja põhjus on inimfaktoris,mitte tehnikas ja enamalt jaolt on kannatajad ise kaudselt olukorra põhjustanud.Seega platsil silmad lahti ja kui näed probleemi,siis kohe vaja aktiivselt sekkudaJa kui meil juba oleks juhtunud midagi mis uudistesse oleks jõudnud, siis oleks meil veel keerulisem leida kohta kus üldse lennata tohib... Igal pool mujal juhtub kopteritega ikka üsna tihti õnnetusi ja selliseid teemasid siin lugedes tekitab tunde et me ei ole ka õnnetusest just kuigi kaugel...
Minu postitusi tuleks võtta kindlasti üldiselt ja mitte konkreetse õnnetuse kohta.Kuno wrote:Seega - tuleb vahetada kogemusi,üritada leida-välja mõelda põhjused,miks sellised asjad juhtuvad ja püüda olukorda maksimaalselt kontrollida - 100% see nagunii ei õnnestu
Kogemusi siis.
Tavalisem häda on lõdvad pistiku kontaktid ja närakas sikutatud juhtmed.
Talvel külmaga on suur oht, et propelleri külm õhujuga jahutab aku töövõimetuks. Alla +5C akud teatavasti normaalselt ei tööta.
Kuna olen lennanud ka väga tõsise külmaga on mul aku hoolika kontrolli all. Näiteks viimase lendamise aku temperatuur:
Tõsi, mul soendab aku üles ülesminekul töötav elektrimootor. Kolbmootoriga on asi probleemsem ja erititi aja jooksul palju resurssi kaotanud akuga.
NASA teadlased ka eksivad mõnikord. Mina (kunagi samuti akujuhtme purunemise läbi elanud), Kuno ja Kpe astusime ka korralikult ämbrisse. Anna andeks, tõesti kõike ette ei näe - meie kolm vähemasti. Ma ei pane kolme kollast hüüumärki aga ütlen, et osadel tegijatel juhtub, tore, kui mõnel ei juhtu.Alati on siis mingi korraliku "ämbrisseastumisega" tegemist.
Täpselt nii. Paljudel automudelitel on see kohe tehases nii ehitatud, aga enamik paneb ise gaasi-maha-tõmbaja. Näiteks rahapaki kummirõngastest saab auto nitromootorile väga hõlpsalt sellise asja tekitada. Kindlasti 2-3 kummirõngast mitte üks. Tagantjärgi tark olles võib tõdeda, et nitromootoriga kopteril oleks taoline mehhanism gaasi maha tõmmanud küll.Trex wrote:Ilma vooluta liiguvad servod väga kergelt ja paljudel besiinikatel on seal vedru . Olen kuulnud et automehed kasutavad ka seda nippi .
Lauri Laidna - www.pistik.com