Lennuki raskuskese on päris taga, ütleks, et viimane piir. Täis paagiga, ehk nihkub veidi edasi. Õnneks saan aku paigutusega veel veidi mängida. Nüüd mõtlen, et kui ma oleks kõrgustüürile kaks servot pannud, siis oleks asi ikka väga kriitiline.
Kütuse kiirlaadimise ventiili panin ka külge. Mootorikate on peal ja õhutusauk lõigatud. Mootorikatte ja kokpiti kupli poltidele panin kummist seibid, et vibraga lahti ei tuleks. Kõik mis vähegi veel tähtsat lahti võiks vibraga end keerata on pisikese liimitilgaga kokku tehtud.
Lennuk on ikka super ilus, ei raatsigi õue viia

Homme ostan õli ära ja siis peab lendama minema. Mootori sissetöötamiseks ongi hea seda lennates teha, nii on õhutus parem. Poole gaasiga lennata ei peaks olema probleemi.
Nii et esmalend on lähedal!!!