VÄGA VÄIKE LENNUK !!!!
VÄGA VÄIKE LENNUK !!!!
Kõige väiksem mulle teadaolev R/C mudellennuk.
Vaata: http://www.kyosho.com/eng/products/rc/d ... _id=101483
Indoor,või hoopis officeflyer?
Mudel ise kaalub18 grammi.
Vaata: http://www.kyosho.com/eng/products/rc/d ... _id=101483
Indoor,või hoopis officeflyer?
Mudel ise kaalub18 grammi.
Midagi teemakohast:
http://www.rcgroups.com/forums/attachme ... id=1188181
18 grammi
http://www.rcgroups.com/forums/attachme ... id=1182813
19,7 grammi
http://www.youtube.com/watch?v=Js54Rt7d ... ed&search=
3,5 grammi
http://www.rcgroups.com/forums/attachme ... id=1177009
11,8 grammi
http://www.rcgroups.com/forums/attachme ... tid=825881
17 grammi
http://www.rcgroups.com/forums/attachme ... id=1188181
18 grammi
http://www.rcgroups.com/forums/attachme ... id=1182813
19,7 grammi
http://www.youtube.com/watch?v=Js54Rt7d ... ed&search=
3,5 grammi
http://www.rcgroups.com/forums/attachme ... id=1177009
11,8 grammi
http://www.rcgroups.com/forums/attachme ... tid=825881
17 grammi
-
- Posts: 258
- Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
- Location: Tartu
Lama saab täiesti tellida minu kaudu kui kellelgi huvi, siis võib uurida... Siseruumides sobilikke koptereid küll ja veel teisigi. Näiteks Graupneri 47G jpt
Seal Kyosho lehel ju kirjas, et Japan market only ja pole toode veel väljagi tulnud vist...
EDIT: tikutõmbe küsimused kustutatud, lahendatud
Seal Kyosho lehel ju kirjas, et Japan market only ja pole toode veel väljagi tulnud vist...
EDIT: tikutõmbe küsimused kustutatud, lahendatud
Lauri Laidna - www.pistik.com
-
- Posts: 3
- Joined: Thu Jun 29, 2006 11:48
Väiksus ja kaal on vähe eri asjad. Sisemudeli kaal FAI määrustiku järgi ei tohi olla alla 1 grammi (seetõttu tavaliselt paarkümmend milligrammi üle grammi).
Lendavad sellised 10 kuni 45 minutit lend, olenevalt saalist ja mehest.
Alla 0,76 grammiseid ja hästi lendavaid on ka Eestis tehtud kümneid, kui mitte sadu.
Tiivaulatusega 350 mm sisemudellennukite Eesti noorterekord on 11 minutit ja kaalus seegi vähem.
Lendavad sellised 10 kuni 45 minutit lend, olenevalt saalist ja mehest.
Alla 0,76 grammiseid ja hästi lendavaid on ka Eestis tehtud kümneid, kui mitte sadu.
Tiivaulatusega 350 mm sisemudellennukite Eesti noorterekord on 11 minutit ja kaalus seegi vähem.
Lubage alandlikult teada anda, et proovisin Miniumi aku järgi.
Tutikas täis laetud aku külge, täis vunk peale ja oleks pidanud teibiga kinni panema.
Aega läks üle 16 minuti, enne kui aku tühjaks sai. Planeerisin masina alla, siis oli kael kange ja pöial ka.
Miniumi optimaalne lennurezhiim ei ole üldse täis gaas, pigem tuleb mängida seal madalamate pöörete kandis. Ma ei taha mõeldagi, kui kaua ta siis veel lendab. Praktika on näidanud, et muu tegevuse kõrvalt natuke ümber kirsipuu lennates ja murule maandudes saab ühe akuga kannida praktiliselt terve päeva.
Minium ruulib.
daapn
Tutikas täis laetud aku külge, täis vunk peale ja oleks pidanud teibiga kinni panema.
Aega läks üle 16 minuti, enne kui aku tühjaks sai. Planeerisin masina alla, siis oli kael kange ja pöial ka.
Miniumi optimaalne lennurezhiim ei ole üldse täis gaas, pigem tuleb mängida seal madalamate pöörete kandis. Ma ei taha mõeldagi, kui kaua ta siis veel lendab. Praktika on näidanud, et muu tegevuse kõrvalt natuke ümber kirsipuu lennates ja murule maandudes saab ühe akuga kannida praktiliselt terve päeva.
Minium ruulib.
daapn
Ei saa mitte vait olla. Nüüd ise sain ka selle vidinaga terve nädalavahetuse koos mängida. Esimese stardi tegin maast. Täitsa nagu päris. Kenasti sai maandutud. Peale juhitavuse pani mind ka imestama planeerimisvõime. Mootor välja ja täitsa mõnusalt sai alla planeerida. Täiesit juhitav lennumasin. Järgmine asi, mis imestama pani oli kiirlaadija. Mingisugune 10 minutit ja aku täis. Esialgu pani muigama aku mahutavus, et 70mAh? Et no eks ta üks ühe lennu lennuk ole. Aga ei. Jälle olid Taivol silmad suured, ise lendasin 5 minutiliseid lende tükki kuus. Aku ei teinud teist nägugi, et hakkaks tühjaks saama. Enamus ajast lendasin poole kaasiga. Täiskaasiga läks hoog üsna suureks ja poole kaasiga oli mõnus nii rahulikult ringi vurada. Endal hakkas tast kahju ja mõtlesin, et no hea küll ma siis laen sind, kuigi oleks saanud veel lennata. Kordagi ei olnud leviprobleeme. 2,4 teeb oma tööd hästi. Saku Suurhalli ühest halli otsast teise ja ei mingeid muresid ega kõrvaljõude. Kaks pikka päeva vuramist ja mina ei suutnud midagi ära lõhkuda. Kuigi enamus maandumisi oli kätte, kuid tuli ka neid ette kui sai maandutud vastu vitriine ja muid takistusi. Minu arust üks õnnestunud projekt. Kuigi tal ainult pöördetüür ja kõrgustüür on, siis sai üllatavalt järske manöövreid teha. Ise ootan juba huviga kui tuleks selline isend eleronidega. See oleks tõsiselt vinge. Siis saaks muid figuure teha. Muideks surmasõlme teeb kah ära. Ja ise tegin lausa kaks tükki järjest kah
Burn more fuel!
_Ainult_ kaks jäi ilmselt ruumipuuduse või Sinu julguse taha.Taits wrote:Muideks surmasõlme teeb kah ära. Ja ise tegin lausa kaks tükki järjest kah
Mul isa palus surmasõlme teha. Tegin. Siis palus, et tee rohkem. Ma siis otsisin taevas sobiva koha, korjasin tsipsa kiirust - nina alla, andsin gaasi põhja ja kõrgustüüri üles...
Isa luges kokku 6, ma võtaks kaks viimast maha, kuna need ei olnud enam sõlmed. Noh, kuda öelda, ei olnud enam vertikaalsed. Paganamuse Minium teeb sõlme nii ruttu ära, et ei jõua mina seal reageerida ja teda otse hoida. Ütleme siis, et 4 sõlme ridamisi. Pisut häiriv on vaadata, kuidas ridamisi sõlmede tegemisel täisgaasiga vaese lennuki tiivad seljataha hakkavad kokku painduma.
Minult telliti uus trikk... surmasõlm ümber pesunööri. Harjutamise küssa ütleks ma.
Veel üks stoori: maakohas tekkis bussipeatusesse mingi kaakide bande, viimased ilmusid mootorolleriga, millele oli musakummut külge keevitatud. Ja siis nad lasid seal tümakat. Ma lasin autost Alla Pugatshovat ja Anne Veskit vastu. Ei midagi. Võtad aga autost lennuki ja teed tühja parkimisplatsi kohal paar tiiru ja oligi vaikus.
Mul on viimasel ajal kombeks saanud tuttavate autode katuselt startida.
daapn
Tuttavate auto katuselt ikka parem startida kui oma autolt
Sõlmedega oli jah selline lugu, et lennuk halli lae alla, siis nina alla kaas põhja kiirus üles ja siis kõrgustüür üles. Paraku kaotab sõlmedega kõrgust siis teine sõlm läks juba üsna inimeste peakohalt ja ei hakkanud väga punnitama rohkem neid üksteise otsa lapata.
Sõlmedega oli jah selline lugu, et lennuk halli lae alla, siis nina alla kaas põhja kiirus üles ja siis kõrgustüür üles. Paraku kaotab sõlmedega kõrgust siis teine sõlm läks juba üsna inimeste peakohalt ja ei hakkanud väga punnitama rohkem neid üksteise otsa lapata.
Burn more fuel!
Viimati oli see hind 18?0 krooni. Ma ei mäleta, mis number seal küsimärgi kohapeal oli. Mingi 5 või 6 või noh, maksimum 9.
Enne, kui rahatähed näppus Hobikeskusesse jooksed, tasub helistada ja küsida, kas ikka on saadaval Miniume. Need kaovad sealt poodidest kahe ahvi kiirusel. Kui veel värvivalikut ka tahad, siis tuleb kaubavastuvõtu päeval hommikul kell 7 järjekorda minna. Kaks passipilti, A4 valge paber, harilik pliiats ja kustukumm kaasas.
Nüüd ma küll liialdasin aga helistada tasub.
daapn
Enne, kui rahatähed näppus Hobikeskusesse jooksed, tasub helistada ja küsida, kas ikka on saadaval Miniume. Need kaovad sealt poodidest kahe ahvi kiirusel. Kui veel värvivalikut ka tahad, siis tuleb kaubavastuvõtu päeval hommikul kell 7 järjekorda minna. Kaks passipilti, A4 valge paber, harilik pliiats ja kustukumm kaasas.
Nüüd ma küll liialdasin aga helistada tasub.
daapn
Kes lennukit käes hoidnud on, saab ise ka aru, et 20 grammi nende kolme pehme ratta peal ei kujuta autole mingit ohtu startimisel.Taits wrote:Tuttavate auto katuselt ikka parem startida kui oma autolt
Aga no tead, võtad lennuki, sätid akut, teed lennueelse virgutusvõimlemise lennukile, siis paned nagu muuseas (korraks) lennuki auto katusele. Nokitsed puldi kallal (katsud antenni, piiksutad trimmereid edasi-tagasi) ja järsku viuhh... lennuk kaob auto katuselt.
Ma ei tea ühtegi teist lennukit, millega ma seda julgeks/oskaks teha.
Äkki peaks hakkama maandumist harrastama sinna samma, kust start toimus?
daapn
Samas on nii, et nende triibukeste värvi nägemiseks peab lennu ajal silmi eraldi selle jaoks punnitama. Loomulikult, kui lennuk kapi peal statiivil seisab ja tapeedi värviga sobima peab, siis on teine lugu.Taits wrote:Kõige kindlam viis selline lennumasin omale saada on see, et minna kohapeale ja see omale tellida, kui ei juhtu kohapeal olema. Saate valida sobiva värvi, mis enesele kõige meelepärasem ja kui kaup kohal võetakse teiega ühendust.
daapn