Juuni 2011
Juuni 2011
Head lastekaitsepäeva, suvekuu algust ja kena kolmapäeva!
Eile sai Hüürus rohekaskollasel platsil koos Tarmo, Andu ja Cuprumiga lennatud. Toimus üksteise lennukite katsetamine. Mina lendasin Andu Piper Evo VII Beeta XP SP3-ga, Tarmo lendas minu Sbachiga ja siis pidin muidugi Tarmo Exta ära proovima. Järeldused:
Tarmo lennuk on ikka parem. Eks see loogiline ka. Pikem stapi ja tiiva vahe, parem koormatuse näitaja, suuremad tüürid 3D jaoks. Pisut võiks mootor võimsam ees olla. Aga Sbach on ikka ilusam
Piper muidugi neist mõlemast parem
Tuul oli 17 ajal väga tugev aga mida rohkem õhtusse, seda mõnusamaks läks.
Täna jälle???
Eile sai Hüürus rohekaskollasel platsil koos Tarmo, Andu ja Cuprumiga lennatud. Toimus üksteise lennukite katsetamine. Mina lendasin Andu Piper Evo VII Beeta XP SP3-ga, Tarmo lendas minu Sbachiga ja siis pidin muidugi Tarmo Exta ära proovima. Järeldused:
Tarmo lennuk on ikka parem. Eks see loogiline ka. Pikem stapi ja tiiva vahe, parem koormatuse näitaja, suuremad tüürid 3D jaoks. Pisut võiks mootor võimsam ees olla. Aga Sbach on ikka ilusam
Piper muidugi neist mõlemast parem
Tuul oli 17 ajal väga tugev aga mida rohkem õhtusse, seda mõnusamaks läks.
Täna jälle???
Re: Juuni 2011
Sõitsin kah mööda sealt 7 paiku ja keegi tegi väga palju roll-e järjestMarek wrote:Head lastekaitsepäeva, suvekuu algust ja kena kolmapäeva!
Eile sai Hüürus rohekaskollasel platsil koos Tarmo, Andu ja Cuprumiga lennatud. Toimus üksteise lennukite katsetamine. Mina lendasin Andu Piper Evo VII Beeta XP SP3-ga, Tarmo lendas minu Sbachiga ja siis pidin muidugi Tarmo Exta ära proovima. Järeldused:
Tarmo lennuk on ikka parem. Eks see loogiline ka. Pikem stapi ja tiiva vahe, parem koormatuse näitaja, suuremad tüürid 3D jaoks. Pisut võiks mootor võimsam ees olla. Aga Sbach on ikka ilusam
Piper muidugi neist mõlemast parem
Tuul oli 17 ajal väga tugev aga mida rohkem õhtusse, seda mõnusamaks läks.
Täna jälle???
Minu majatagune lennuplats, natuke ruumi on. Sai laupäeval proovitud madalal lendamist, hõljumist ning maandumist sujuvalt uute labanurkadega ning siis juba natuke trikitamist . Väga pro koht väikse kopteri jaoks. Kahjuks oli kerge tuul ebaregulaarse intervalliga, seega sai asja rahulikult võetud.
Lisaks abikaasa lubas maha lüüa, kui peaksin taimed (lilled) maha niitma
https://picasaweb.google.com/Raimo.Noor ... directlink
Lisaks abikaasa lubas maha lüüa, kui peaksin taimed (lilled) maha niitma
https://picasaweb.google.com/Raimo.Noor ... directlink
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Kuigi ilm on olnud heitlik oleme ikka lendamas käinud. Isegi Jaanipäev ei seganud Plats on niidetud ja rohi ümberringi pikk, nii et paar kopteri ja lennukiga raskemat maandumist on see rinnuni hein päästnud. Seegi oli hea et tuul on olnud paar tundi 45 kraadise nurga all rajaga.( Enamus aega meil piki rada). See on andnud võimaluse külgtuulega maandumist harjutada. Hea kogemus.Küll tuleb niuke kogemus näpu värinal aga elame üle . Veel pole leidnud vajadust ristisuunda rada teha. Nüüd on ka teadete tahvel ja kvartsipuu üleval. Raider muruniitja on töös kaks korda nädalas. Loodame õigepea ka teiste projekti asjadega edasi minna.(teisaldatav turvatara , helitehnika ja tehniline telk suuruses 72m2.) Kõik võtab aega ja kahjuks ka raha. Selliste projektidega nagu meie seotud oleme tuleb raha kõigepealt endal leida ja siis makstakse toetusena tagasi.Küll on see juba alguses teada et rahastatakse siis kui projekt kinnitatakse. Nii et kui te Hiiumaal olete tulge lendama
Mõned proovilennud Lääne-Virumaa, Muuga küla, roheline plats
Peitust mängides (aku sai tühjaks):
http://www.youtube.com/watch?v=PSwsnoyevF8
Pikem klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=PIUp8Uf_9ho
Tuul oli ainult natuke tugev. Kas teie lennumasinat on ka proovinud linnud rünnata või siis tõsiselt huvi tundnud selle lendava aparaadi suhtes?
Salvestatud Nokia C7-ga, päris ok pilt mobiili kohta.
Peitust mängides (aku sai tühjaks):
http://www.youtube.com/watch?v=PSwsnoyevF8
Pikem klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=PIUp8Uf_9ho
Tuul oli ainult natuke tugev. Kas teie lennumasinat on ka proovinud linnud rünnata või siis tõsiselt huvi tundnud selle lendava aparaadi suhtes?
Salvestatud Nokia C7-ga, päris ok pilt mobiili kohta.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
käisin siis täna rakveres vallimäel lennutamas.oli kyll plaanis kindlust filmida ja valli kraavi jne jne..aga kahjuks oli tuul nii tugev ja puhus kord ühelt,kord teiselt poolt,seega pidin loobuma peale 5minti.siis tundus et asi kisub nati lennuki jaoks ohtlikuks.kahjus pidevalt tuule poolt rasida saanud lennuk rappsu filmise jaox liiga tugevalt.
Arvuliselt siis 2.2tiib ja 2.1 pikk, 93dm2 tiivapinda ja u 8kg kaalu.
Servod Dymond 9900 tiibadel ja kõrgustüüridel ja 9990 pöördetüüril, dymondi alumiiniumhoobadega.
AR9200 raadio- mitte et ma seal midagi hirmsasti dubleerida oleks tahtnud,aga see oli parasjagu vaba, 2xpowerbox 2800mah akut.
Mootoriks http://www.ibcinyourc.com/store.php/pd2 ... nder_56hpc crrc kahesilindriline.
Esialgu olen sellega ülirahul, käinud on ta ca 1 gallon, käivitub soojalt esimese tõmbega ja külmalt u kolmandaga. 21x8 propiga saab praegu 7500 pööret ja howerdamiseks ka kindlasti täisgaasi vaja ei lähe. Tühikäik on u 2000, võtan vist ca 1700-1800 peale maha, äkki hakkab siis ka betoonil paigal püsima Süüdet toidan läbi powerboxi regu/kill switchi.
Kuna lennuk osutus ootamatult sabaraskeks (arvasin,et seda muret pole, kuna crrc55 peaks DA-50/DL-55 võrreldes ca 300g raskem olema), sai ka powerboxi suitsupump peale pandud, tore asi aga nüüd tean,et smoke-oil tuleb alati ära kulutada, muidu tilgub läbi pumba ja summutite pool elamist täis
Lendamine - maast lahti ca 10 meetriga, kui seadistada vastavalt juhendile ,siis võib low rate korral lennata nagu suure vahukaga- 1/3 gaasiga põristada kartmata,et tuul väga segaks ja imeaeglaselt maanduda. Kui kangid põhja tõmmata,siis teeb ta väga meelsasti "mida iganes", pean tunnistama,et eleroone ma polegi veel julgenud full-rate peale panna, sõlme on ta võimeline praktiliselt kohapeal tegema,kui elevaator põhja tõmmata. Kokkuvõttes väga rahul, der-schweighoferis on tal praegu korralik soodukas,kui kellegil on vaja midagi suurt ja mitte väga kurja
Servod Dymond 9900 tiibadel ja kõrgustüüridel ja 9990 pöördetüüril, dymondi alumiiniumhoobadega.
AR9200 raadio- mitte et ma seal midagi hirmsasti dubleerida oleks tahtnud,aga see oli parasjagu vaba, 2xpowerbox 2800mah akut.
Mootoriks http://www.ibcinyourc.com/store.php/pd2 ... nder_56hpc crrc kahesilindriline.
Esialgu olen sellega ülirahul, käinud on ta ca 1 gallon, käivitub soojalt esimese tõmbega ja külmalt u kolmandaga. 21x8 propiga saab praegu 7500 pööret ja howerdamiseks ka kindlasti täisgaasi vaja ei lähe. Tühikäik on u 2000, võtan vist ca 1700-1800 peale maha, äkki hakkab siis ka betoonil paigal püsima Süüdet toidan läbi powerboxi regu/kill switchi.
Kuna lennuk osutus ootamatult sabaraskeks (arvasin,et seda muret pole, kuna crrc55 peaks DA-50/DL-55 võrreldes ca 300g raskem olema), sai ka powerboxi suitsupump peale pandud, tore asi aga nüüd tean,et smoke-oil tuleb alati ära kulutada, muidu tilgub läbi pumba ja summutite pool elamist täis
Lendamine - maast lahti ca 10 meetriga, kui seadistada vastavalt juhendile ,siis võib low rate korral lennata nagu suure vahukaga- 1/3 gaasiga põristada kartmata,et tuul väga segaks ja imeaeglaselt maanduda. Kui kangid põhja tõmmata,siis teeb ta väga meelsasti "mida iganes", pean tunnistama,et eleroone ma polegi veel julgenud full-rate peale panna, sõlme on ta võimeline praktiliselt kohapeal tegema,kui elevaator põhja tõmmata. Kokkuvõttes väga rahul, der-schweighoferis on tal praegu korralik soodukas,kui kellegil on vaja midagi suurt ja mitte väga kurja
Ivari lennuk
Sai viibitud esmalendude juures ja peaks mainima , et väga korralik töö + mootor mis on omaette klass.
Ka õppesõidu autod mis harjutavad Raadi lennuvälja rajal alatasa tulid lähemale suurt lindu vaatama.
Aivar
Ka õppesõidu autod mis harjutavad Raadi lennuvälja rajal alatasa tulid lähemale suurt lindu vaatama.
Aivar
täpselt nii
Täpselt nii, väiksed lennukid on üldse kurjast ja tuleks ära keelata , ebaõnnestumised nendega just alustamise perioodil võivad tuju rikkuda .
Tuul oli näiteks sellel päeval pigem põiki üle raja kui vastu ja oleks lennuk kõige vähemgi mõjutatud sellest.
Absoluutselt hea valik Ivaril, jään lootma et seda aparaati jätkub väga pikaks ajaks.
Aivar
Tuul oli näiteks sellel päeval pigem põiki üle raja kui vastu ja oleks lennuk kõige vähemgi mõjutatud sellest.
Absoluutselt hea valik Ivaril, jään lootma et seda aparaati jätkub väga pikaks ajaks.
Aivar