Arvuliselt siis 2.2tiib ja 2.1 pikk, 93dm2 tiivapinda ja u 8kg kaalu.
Servod Dymond 9900 tiibadel ja kõrgustüüridel ja 9990 pöördetüüril, dymondi alumiiniumhoobadega.
AR9200 raadio- mitte et ma seal midagi hirmsasti dubleerida oleks tahtnud,aga see oli parasjagu vaba, 2xpowerbox 2800mah akut.
Mootoriks
http://www.ibcinyourc.com/store.php/pd2 ... nder_56hpc crrc kahesilindriline.
Esialgu olen sellega ülirahul, käinud on ta ca 1 gallon, käivitub soojalt esimese tõmbega ja külmalt u kolmandaga. 21x8 propiga saab praegu 7500 pööret ja howerdamiseks ka kindlasti täisgaasi vaja ei lähe. Tühikäik on u 2000, võtan vist ca 1700-1800 peale maha, äkki hakkab siis ka betoonil paigal püsima

Süüdet toidan läbi powerboxi regu/kill switchi.
Kuna lennuk osutus ootamatult sabaraskeks (arvasin,et seda muret pole, kuna crrc55 peaks DA-50/DL-55 võrreldes ca 300g raskem olema), sai ka powerboxi suitsupump peale pandud, tore asi aga nüüd tean,et smoke-oil tuleb alati ära kulutada, muidu tilgub läbi pumba ja summutite pool elamist täis

Lendamine - maast lahti ca 10 meetriga, kui seadistada vastavalt juhendile ,siis võib low rate korral lennata nagu suure vahukaga- 1/3 gaasiga põristada kartmata,et tuul väga segaks ja imeaeglaselt maanduda. Kui kangid põhja tõmmata,siis teeb ta väga meelsasti "mida iganes", pean tunnistama,et eleroone ma polegi veel julgenud full-rate peale panna, sõlme on ta võimeline praktiliselt kohapeal tegema,kui elevaator põhja tõmmata. Kokkuvõttes väga rahul, der-schweighoferis on tal praegu korralik soodukas,kui kellegil on vaja midagi suurt ja mitte väga kurja
