lennuk+langevari??
lennuk+langevari??
Tere,oleks selline huvitav küsimus/pakkumine kas keegi on katsetanud lennukile langevarju panna ?
näiteks nii: lendad lennukiga vaatad,et enam ei saa juhtida kaotab juhitavuse hakkab alla kukkuma ja siis avad langevarju põhimõtteliselt peaks ju terveks jääma kuna ta hõjub taevast alla siis ja lennuk saa niinimelt pehme maandumise.
PS.Ufo(margus)
(vabandan kui midagi aru saatmatuks jääb,aga nägu näha oskan nüüd vist foorumis korralik ka olla )
näiteks nii: lendad lennukiga vaatad,et enam ei saa juhtida kaotab juhitavuse hakkab alla kukkuma ja siis avad langevarju põhimõtteliselt peaks ju terveks jääma kuna ta hõjub taevast alla siis ja lennuk saa niinimelt pehme maandumise.
PS.Ufo(margus)
(vabandan kui midagi aru saatmatuks jääb,aga nägu näha oskan nüüd vist foorumis korralik ka olla )
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Põhimõtteliselt pole langevarjus midagi uut, kaitseväe Planexi sihtmärkidel olid need peal.
Aga mudeli puhul - ega eriti ei ole neid olukordi,kus vaatad et oh-shit ja oleks aega langevari lahti teha ja sel ka avaneda. Kui langevarju jaoks kõrgust on,siis saab reeglina ka lennuki ära päästetud ja madalal pole sest langevarjust jälle suurt midagi kasu.
Aga mudeli puhul - ega eriti ei ole neid olukordi,kus vaatad et oh-shit ja oleks aega langevari lahti teha ja sel ka avaneda. Kui langevarju jaoks kõrgust on,siis saab reeglina ka lennuki ära päästetud ja madalal pole sest langevarjust jälle suurt midagi kasu.
P28A- FPV
Langevarjuga on jah sedapsi, et avanemiseks vaja piisavalt kõrgust. Samuti on oluline lennumasina asend ja olek - et näiteks ei tõmbaks troppi umber töötava propi.
Seega, kardan, et "plaaniväliseks" maandumiseks poleks varjust erilist abi. Planeeritud maandumiseks aga - eeh, mõne aeglaselt lendaja omanik parajal igavusehetkel võiks ju ära teha
Seega, kardan, et "plaaniväliseks" maandumiseks poleks varjust erilist abi. Planeeritud maandumiseks aga - eeh, mõne aeglaselt lendaja omanik parajal igavusehetkel võiks ju ära teha
Üks briti mudellendur kunagi seletas, et tema turbiinlennukitel kõigil langevari peal, see avaneb automaatselt kui signaal ära kaob. Olevat mitu korda mudeli ära päästnud. Kinnitus raskuskeskme kohale pandud ja tulevat enam-vähem lapiti alla
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Ja jah sedasi peab olema ,et automaatne. Muidu tuleb see nali ,et kui vool ära kaob peab küünlavalgel telekat vaatama Aga mis seisundis lennuk just on kui side kaob. Maa ligi madallennul?? Õhku tõustes?? Ma olen ka sellele mõelnud kuidas lennukit PÄÄSTA. Lõpuks jõudsin järelduseni ,tuleb rohkem trennida. Kogemused on 50% mis lennuki päästavad ja 40% juhtub nii nagu juhtuma peab ja 10% on tegemist õnnega. Ehk mõnel on teisiti? Räägin oma nägemusest
Arvatavasti mõeldi ikka sellist side kadumist mis juhtub siis kui lennuk silmapiirilt kaob ehk siis silmside
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Hei,
kui on vaja lihtsalt lennukit päästa, siis abiks oleks autopiloot, mis jälgib mida sa teed ja sekkub siis kui avastab, et asi käheb halvaks - et näiteks on maa liiga lähedale tulnud või stardipunkt liiga kaugel.
Midagi sellist sai implementeeritud AndrusT Põrgupõhja lennuki jaoks, aga seal oli see kaalutlus, et kui üritada jälgida kaamera pilti ja sealt mingeid luureandmeid välja lugeda, siis lennuki juhtimiseks enam aega ei jagu ja parem on kui lennuk lendab ise.
Maandumise lihtsustamiseks langevari võiks sobida, aga tugevat tuult ei tohi olla, see vari võib lennuki kaugele vedada. Parem oleks ehk siiski maanduma õppida.
AndrusK
kui on vaja lihtsalt lennukit päästa, siis abiks oleks autopiloot, mis jälgib mida sa teed ja sekkub siis kui avastab, et asi käheb halvaks - et näiteks on maa liiga lähedale tulnud või stardipunkt liiga kaugel.
Midagi sellist sai implementeeritud AndrusT Põrgupõhja lennuki jaoks, aga seal oli see kaalutlus, et kui üritada jälgida kaamera pilti ja sealt mingeid luureandmeid välja lugeda, siis lennuki juhtimiseks enam aega ei jagu ja parem on kui lennuk lendab ise.
Maandumise lihtsustamiseks langevari võiks sobida, aga tugevat tuult ei tohi olla, see vari võib lennuki kaugele vedada. Parem oleks ehk siiski maanduma õppida.
AndrusK
Mul tuli mõte . Kuule UFO soeta omale see http://www.youtube.com/watch?v=LVjsK5IZ ... re=related on kaks kärbest ühe hoobiga
ak wrote:Hei,
kui on vaja lihtsalt lennukit päästa, siis abiks oleks autopiloot, mis jälgib mida sa teed ja sekkub siis kui avastab, et asi käheb halvaks - et näiteks on maa liiga lähedale tulnud või stardipunkt liiga kaugel.
Midagi sellist sai implementeeritud AndrusT Põrgupõhja lennuki jaoks, aga seal oli see kaalutlus, et kui üritada jälgida kaamera pilti ja sealt mingeid luureandmeid välja lugeda, siis lennuki juhtimiseks enam aega ei jagu ja parem on kui lennuk lendab ise.
Maandumise lihtsustamiseks langevari võiks sobida, aga tugevat tuult ei tohi olla, see vari võib lennuki kaugele vedada. Parem oleks ehk siiski maanduma õppida.
AndrusK
jällegi see asi aga kui see autopiloot ka ei tööta siis ongi vops ja vastumaad ja pärast korjad tükke ainult
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Tegelikult on päris mitmed langevarju peale mõelnud. UAVX-il oli see ka varustuses. Kas kasutati, ei tea. Kiirendusanduri Z-telje osa sai panna tekitama katkestuse nõuet, kui kukkumine liiga karm. Sellele võis reageerida langevarju välja laskmisega, Raud ja kood oli olemas. Muust pole lugenud. Ilmselt tahaks ise kuidagi langevarju väljutamist käsitsi kontrollida/kinnitada. Kui ohuolukorras kinnitust mingi aja jooksul või lennuvälja liigsel lähenemisel ei tule, peaks droon otsuse siiski omal käel vastu võtma (oma särk on lähemal...).
Pole midagi paremat halvast ilmast !