Lama 3 swash

Arutelu helikopteritest ja teistest "liikuva tiivaga" mudelitest

Moderator: Kristjan

Post Reply
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Lama 3 swash

Post by felch »

Selline mure, et tööl oleva "meelelahutamise kopteri" :) swash kipub laagrist irduma. Võlli ümber on labasid suunav plastkrae, mis istub swashi laagri sisse. Vot need ei tahagi koos püsida. Küsimus: kas nimetet detailid on algselt kokku pandud pingistuga (sisse pressitud) või kuidagi teisiti? Äkki kannataks liimida?
Pidin peaaegu kopteri ühe debugimise sessiooni puhkusehetkel puruks kukkuma sest ei osanud oodata säärast käitumist "rahulikult ja tuimalt" tükilt nagu Lama V3...
Pole midagi paremat halvast ilmast !
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

Kui need on eraldi vidinad siis pead hindama.
Kui laager kallis, aga plast odav siis pole proble.

Kui plast kallis ja vaja hakkab minema laagrit siis vana laagrit kalli plasti seest väga raske "lahti liimida" .
Aga ma arvan, et liimi aga kinni.
Ja kui neid varuosana komlektis müüakse nagu pildilt näha siis...
Mis vahet kas vaja uut laagrit või lõhkusid swashi - ikka ostad komplekti
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

Ju nad ikka pisikese pigistuga sinna sobitatud, vaevalt seal originaalist peast liimi kasutatakse. Liim võib kergelt ka laagrisse sattuda.
Mul on üks uus metallist swach Lama 3-le, kui on huvi, anna teada. Tiba nagu erines pildil olevast, aga äkki ikkagi sobib. Fiksaator, mis tõkestab swachi keerlemist on minu omal sirge , sinu pildil on teljed nihutatud.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

Muidugi oleneb millega liimiada.
Ja muidugi võib tagavara swach sahtlis olla - ei kao ta sealt kuhugi. :lol:
CA-ga liimides on peenike süstlanõel väga abiks.
Ja kui silm seletab ja käsi ei värise ja detailid mingis "kolmandas käes" - jääb ka laager veerema.
User avatar
prosper
Posts: 1621
Joined: Mon May 11, 2009 18:22
Location: Hiiumaa
Contact:

Post by prosper »

Ma tegin nii , et võtsin lahti ja panin pisikese liimitäpi selle puksi peale ja siis tagasi. Enam ei libisenud ja ei vajunud lahti. Maanduma peab sujuvalt siis ei juhtu miskit. Sõlmed peavadki nii olema ,et kusagilt järele annab kui raskesti maandub ei lähe päris katki. Arvan ,et päris kinni liimida ei ole tarvis.
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

Selge siis, üritan esmalt uue swashi hankida (vennal peaks sahtlis olema). Eks siis võib vana peal katsetada.
Pole midagi paremat halvast ilmast !
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

Selgus, et uut swashi siiski ei ole. Seega peab kas vana liimima (millega oleks parim tulemus ?) või kuskilt asendust otsima. Titan, kas pakud ikka veel toda juppi - prooviks tema sobivust?
Pole midagi paremat halvast ilmast !
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

Tegin moblaga swachist paar pilti, näituse jaoks nad pole, aga lingi kinnituse ja fiksaatori kõrguste erinevus on näha seal. Ku sobib...
https://picasaweb.google.com/1176899877 ... vbC7tfOlJQ
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

Jätan Su swashi "tagavaraks" sest kinnituste kõrgused on tõesti erinevad. Tänks!
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Post Reply