November 2011
Täna kella 12:40 paiku Estonian Air Bombardieriga üle Hüüru lennates avanes kena vaatepilt - päikeseline ilm, ilus roheline lennuplats ja vähemalt 6 autot selle ääres ning isegi üks väiksemat sorti lennuaparaat õhus. Meie plats on väga hästi näha ja eristatav. Tuli kohe hirmus himu lennutama tulla aga kahjuks jäi ära seekord. Järgmine nv püüan platsis olla kui ilm lubab ja püüab Sbachi jälle üle pika aja õhku saada. 

Raadilt ei sõitnud üle? Mina tulin vist tiba varem ära,aga Sven Aigiga,Aivar ja Katrin olid sel ajal veel täitsa olemas 
Minul oli täna 2 lennundusalast sündmust- turbiin lülitas end lennu ajal välja -põhjuskes failsafe, ehk siis korraks kadus raadiolink turbiini arvates ära, juhitavuses küll aru ei saanud, teiseks elustasin oma vesilennuki . Vaatasin eile midagi, mille külge ardupilot ja kaamera riputada ja jõudsin netis juba igasugu majad ja vampid üles leida,aga siis tuli meelde,et omal selline stabiilne elukas olemas. Aga lennanud olin ma sellega imevähe, kuna seal oli mingi nitrokas peal mida tüütu kasutada. Täna siis võtsin ette ja hakkasin käepärastest vahenditest ehitama. Oli olemas e-flite 46 elektikas, aga see suht madala kv-ga ja väntas mul viimati 16x6 proppi, nitrokal oli 10x6. Aga ahvatlusena leidsin paraja söetüki ja tõstsin mootorit suht julmalt,ehk niipalju kui vaja ,kruvisin kinni ja tegin proovilennu. Arvasin küll ,et selline periskoop lennuki kohal iga gaasiandmise peale lennukit püsti hakkab ajama,aga vastupidi, lendas nagu kulda. Ilmselt saab mul talvel üsna kõva kasutust.

Minul oli täna 2 lennundusalast sündmust- turbiin lülitas end lennu ajal välja -põhjuskes failsafe, ehk siis korraks kadus raadiolink turbiini arvates ära, juhitavuses küll aru ei saanud, teiseks elustasin oma vesilennuki . Vaatasin eile midagi, mille külge ardupilot ja kaamera riputada ja jõudsin netis juba igasugu majad ja vampid üles leida,aga siis tuli meelde,et omal selline stabiilne elukas olemas. Aga lennanud olin ma sellega imevähe, kuna seal oli mingi nitrokas peal mida tüütu kasutada. Täna siis võtsin ette ja hakkasin käepärastest vahenditest ehitama. Oli olemas e-flite 46 elektikas, aga see suht madala kv-ga ja väntas mul viimati 16x6 proppi, nitrokal oli 10x6. Aga ahvatlusena leidsin paraja söetüki ja tõstsin mootorit suht julmalt,ehk niipalju kui vaja ,kruvisin kinni ja tegin proovilennu. Arvasin küll ,et selline periskoop lennuki kohal iga gaasiandmise peale lennukit püsti hakkab ajama,aga vastupidi, lendas nagu kulda. Ilmselt saab mul talvel üsna kõva kasutust.
P28A- FPV
EDIT: muudetud, ebavajalik info
Last edited by tarts on Mon Dec 05, 2011 22:12, edited 1 time in total.
Mingid Tartu noored tegijad lehes aga mis alal täpselt seda ma aru ei saa: http://www.tartupostimees.ee/652166/tar ... olmikvoidu
Need tublid Tartu poisid käisid Hiiumaal sisemudelite võistlusel.Samuti oleks võinud ka Hiiumaa noori mudellendureid mainida sest ka meile tuli karikaid ja võite
Igal juhul on see üks ala millega suurde mudellendu sisenetakse. Nõuab püsivust , täpsust ja õrnust. Mujal maailmas harrastavad seda ka väga vanad mehed. http://www.youtube.com/watch?v=5pOhbJPt ... re=related
