T-28B 1/5 scala
Asjad olid olemas kõik, peale mootori ja elektroonika ning viimistluse.
Ette olid nähtud tavalised rippuvad telikud, aileroni ja flapi juhtimine käis läbi mitme liigendi ühelt servlt, mis asetses keskel.
Tegin asja vähe moodsamaks ja töökindlamaks, sisse tõmbuvad telikud, servod tiibadesse jne. Ühe asja tellid, pärast selgub, et mitu asja oleks veel vaja läinud.
Nii see aeg läheb. Mõned asjad veel teel Eestisse, loodame, et viimased ka.
Ehk saab Linnumäel rattad maast lahti, ennem suurt ei julge lubada.
Ette olid nähtud tavalised rippuvad telikud, aileroni ja flapi juhtimine käis läbi mitme liigendi ühelt servlt, mis asetses keskel.
Tegin asja vähe moodsamaks ja töökindlamaks, sisse tõmbuvad telikud, servod tiibadesse jne. Ühe asja tellid, pärast selgub, et mitu asja oleks veel vaja läinud.

Ehk saab Linnumäel rattad maast lahti, ennem suurt ei julge lubada.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Kere ja tiivad said balsakooriku peale: http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... DSC_0010_1
Flapid ja eleronid on veel küljest puudu, samuti ka sabatüür ja elevator.
Praegu paistab kere suht suur tiibade ja saba suhtes.
Tasakaaluga on nii, et kui mootori ette rippuma panin, siis püsis ka esimene ratas ise maas.
Seega Keks andis servode keskele paigutuseks head nõu. Oleks ma need kolmekesi taha sabasse pannud, oleks juba asi barlanksist välja hakanud kiskuma.
Nüüd saab akude paigutusega lihsamalt tasakaalu paika.
Flapid ja eleronid on veel küljest puudu, samuti ka sabatüür ja elevator.
Praegu paistab kere suht suur tiibade ja saba suhtes.
Tasakaaluga on nii, et kui mootori ette rippuma panin, siis püsis ka esimene ratas ise maas.
Seega Keks andis servode keskele paigutuseks head nõu. Oleks ma need kolmekesi taha sabasse pannud, oleks juba asi barlanksist välja hakanud kiskuma.
Nüüd saab akude paigutusega lihsamalt tasakaalu paika.

Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Võtab aega, aga asja saab...
Kevadel (2012.a.) tuleb plaanide kohaselt esmalend!
Mingi aeg tagasi võtis Kuno ehituse oma tugevdatud kontrolli alla, kuna minu käes tegevus mitmetel põhjustel venima kippus.
Mudel on Keemiaulitsa angaaris soliidse lennuki välimuse omandanud. Liiguvad kõik telikus ja tüürid...
Plaanis oli 50 kuubine bensukas teda vedama panna, aga Kunol tuli ideele, et võiks äkki hoopis elektrile üle minna.
Aga me mõlemad bensiini ja nitro kogemustega... oskate äkki midagi soovitada ... kas Turnigi elektroonikat riskiks sinna peale panna?
Oleks veel alternatiive? Palun ideid!

Mingi aeg tagasi võtis Kuno ehituse oma tugevdatud kontrolli alla, kuna minu käes tegevus mitmetel põhjustel venima kippus.
Mudel on Keemiaulitsa angaaris soliidse lennuki välimuse omandanud. Liiguvad kõik telikus ja tüürid...

Plaanis oli 50 kuubine bensukas teda vedama panna, aga Kunol tuli ideele, et võiks äkki hoopis elektrile üle minna.
Aga me mõlemad bensiini ja nitro kogemustega... oskate äkki midagi soovitada ... kas Turnigi elektroonikat riskiks sinna peale panna?

Oleks veel alternatiive? Palun ideid!
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Ootan juba tükk aega selle lennuki valmimist. Paluks esmalennule kindlasti kohale kutsuda! Mina elektrit ei paneks. Saab küll paremini mahutada, ei pea võibolla niipalju nina lõhkuma aga krt, selline lennuk peab häält tegema! Väljanägemine ja hääl ongi selle lennuki tõmbenumrid. Aga see muidugi ainult minu arvamus
Edu igaljuhul! 


elektrimõte tekkis puht praktilistel kaalutustel - ei tule odavam - võrreldav või pisut kallim,kaal sama.Probleem selles,et algselt oli mudeli otsa ette nähtud nitromootor (vist mingi 26ccm) ja telik mitte sisse tõmmatav.Ka pakendi valmistaja kaaluprognoos on oluliselt optimistlikum,kui tegelik elu,ehk alla 50ccm bensu pole mõtet sinna otsa üldse paigaldama hakatagi.Aga bensuka gabariidid on midagi muud - ehk peaks kapoti paar sentimeetrit pikemaks venitama ja silindri pea tuleb ka välja - allapoole ei saa teda panna,kuna seal "laiab" juba esitelik koos oma mehanismidega.Algselt ei olnud tulemüür mõeldud mootorit kandma,seega tuleb tugevdada,ehk kaalu lisada.Arvan,et elektri paigaldamine annab parema tulemuse välimuse osas ja ka lennuomadused saavad paremad,kuna lõppkokkuvõttes kaal tuleb arvatavasti väiksem.Alternatiivenergia ei ole mu meelest IN (mõeldes tuhamägedele ja elektrijaama kasutegurile) ja kahjuks läheb tõesti ka hääl kaduma (tuleb ise suuga juurde tehaMiks mõtted teil elektrist tekkisid


Aga 1 apill lendamise koha pealt on võimalik küll - kenasti pühapäev -vaja ainult ilm broneerida - kes võtab selle asja enda peale

Seda seletust oli hea lugeda. Täiesti
aksepteeritud
argumenteeritud
Egas jah kui mootor läheb gabariitidest välja on ikka kole. Eks siis kõik kohaletulnud saavad noodilehed ja küll me selle häälega siis hakkama saame
Eestimaalastele on see ühislaulmine ju eriti südamelähedane. Võite minu häälega arvestada. Ilm tuleb ka super 





mootori mahutatavus
On veel sellised mootorid spetsiaalselt mõeldud skaala mudelitele, kindlasti olete kuulnud neist, kuid kahjuks kõige suurem neil 20cc.
http://www.westonuk.co.uk/westonuk2_047.htm
Ka Alan on usaldusväärne spetsialist ja oskab ehk nõu anda kui küsida, olen sealt viimasel ajal igasuguseid vidinaid tellinud koopialennukite huvilistele.
Aivar
http://www.westonuk.co.uk/westonuk2_047.htm
Ka Alan on usaldusväärne spetsialist ja oskab ehk nõu anda kui küsida, olen sealt viimasel ajal igasuguseid vidinaid tellinud koopialennukite huvilistele.
Aivar
Cuprum kasutas kunagi üht sellist isendit mingi lennuki ninas - mis sellest saiOn veel sellised mootorid spetsiaalselt mõeldud skaala mudelitele

Meie ülesande lahenduseks ta ei kõlba - liiga vähe jaksu.
See crrc 55cc tundub sobilik olevat - tänud ik-le tähelepanu juhtimise eest. Täna vaatame veelkord teema üle ja siis tuleb leida soodsaim ostupakkumine

Selline ta siis praegu on: https://picasaweb.google.com/1176899877 ... 8979715154
Kuno on tubli ja kõvasti vaeva näinud!
Kuno on tubli ja kõvasti vaeva näinud!
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
T-28 B
Natuke liikuvat pilti kah lennukist.
http://youtu.be/MTaJyGfcnr8?hd=1

Ülevaade Keemia uulitsa angaarist: https://picasaweb.google.com/1176899877 ... 2340664210
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Tahaks esmalennu tõesti suurema platsi peal teha - esiteliku pööramise lahendus on puudu - ninas on ruumipuudus - sinna oleks vaja panna üks servo- aga võibolla pole vajagi,ehk pöörab sabaga ka piisavalt,aga selle proovimiseks oleks lagedamat platsi vaja.
Kas nüüd pühapäeval juhtub midagi -ei oska öelda - ilm pole just paljulubav.
Kas nüüd pühapäeval juhtub midagi -ei oska öelda - ilm pole just paljulubav.
raskuskeskmega pole probleemi - see mõnikümmend grammi siia sinna ei mõjuta midagi.Probleem selles,et telik sissetõmmatav ja pneumaatikaga,ehk ratta enda mehanism on küllalt suur.Otse tahapoole minna ei saa - tiib on ees,ehk oleks vaja trosside suunda 2x muuta,kusjuures teliku sisse tõmmatud asendis jäävad trossid lõdvaks - praegu küll sellist mõtet pole tulnud,kuidas seda asja töökindlalt ja mõistliku töömahuga lahendada.kui raskuskese kannatab
Nu servo õlg ju samamoodi lõdvaks jääks?
Trossisid aga vast pisut "vedrustada" annab. Lükkad mõlemile vedru vahele, ning kriitilised kohad kõrisse. Tõsi, kõri vast suuna muutmiseks ei sobi.
Kui kartus, et vedru rattal liig palju isepäi põõrata lubab, siis too sinna kohta, kus muidu peaks servo istuma "liikumine" mittelõtkuvate trossidega - nu umbes et kruvid lihtsalt servoõla raami külge, ning mõlema otsa otsa kaks trossi. Lõtkuma jääb siis telikupoolne osa - servo poolne pikk ülekanne on kogu aeg pinges.
Trossisid aga vast pisut "vedrustada" annab. Lükkad mõlemile vedru vahele, ning kriitilised kohad kõrisse. Tõsi, kõri vast suuna muutmiseks ei sobi.
Kui kartus, et vedru rattal liig palju isepäi põõrata lubab, siis too sinna kohta, kus muidu peaks servo istuma "liikumine" mittelõtkuvate trossidega - nu umbes et kruvid lihtsalt servoõla raami külge, ning mõlema otsa otsa kaks trossi. Lõtkuma jääb siis telikupoolne osa - servo poolne pikk ülekanne on kogu aeg pinges.
http://www.youtube.com/watch?v=Kt1yn3WH ... creen&NR=1
Kas kuidagi nii?
Kas kuidagi nii?
ei kõlba,ratta taga ei ole servo jaoks ruumi - seal on tiib.Ratta ees ka ei ole ruumi - seal on mootor.Ruumi on üleval,kabiini all - seal,kus istub piloot - sealt on vaja ülekanne tekitada alla teliku juurde.Telikut sisse tõmmates pöörata ei ole ruumi - mahub ainult otse.Kas kuidagi nii?
Ratas liigub kere sisse nii:
http://www.youtube.com/watch?v=RwXwVdNNneo
paras mõistatus

Põhimõttelt nii, et kui ratas välja tuleb, siis veab mõlemad trossid pingule servo ja teliku vahele. osa trossi saaks panna kõrisse ja kõri mõlemad otsad tuleks fikseerida, teliku poolsed otsad peavad olema pikemalt vabad, et tross paindesse saaks minna, kui telik sisse tuleb. Sedasi saab servo asukohta valida.
Mõni pilt teisest foorumist: http://www.rcuniverse.com/forum/m_36808 ... tm#3680829
Seal on lahendatud ilma trossikõrita ja servo on teliku taga.
Mõni pilt teisest foorumist: http://www.rcuniverse.com/forum/m_36808 ... tm#3680829
Seal on lahendatud ilma trossikõrita ja servo on teliku taga.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!