Kas keegi saaks tuua siia ülevaate, mis osasid läheb vaja "puldiauto" ehitamisel. Mõndadel lühendite vms juures võiks ka seletus. Nimme on plaan teha puldiauto, aga ei tea millist (bensiinimootoriga vn). Igastahe arvatavasti off-road ja kui pilli lõhki ei aja siis 4x4. Kui suur on hinnavahemik sellise auto ehitamisel. Tükid ei pea olema tutikad. Kui hakkan teemat mõikama tuleb ka arvatavasti mõni projekt.
Elame näeme.
Jälle üks teema võhikult :D
Jälle üks teema võhikult :D
Ilus, tark ja osav
Sain aru, et mõttekas on osta mõni valmis mudel ja hakata seda täiustama jne. Üks mõte on veel teha mitte "tõupuhas e krants" auto koduste vahenditega. Mootor võtta mingilt teiselt masinalt jne. Youtube on selliseid täis, aga ühtegi normaalset õpetust pole veel leidnud. Küsimus siis selline, et kuidas töötab see puldi osa. Kuidas saab panna autot kuuletuma puldile? Kas selleks on oma mootor või peab ise hakkama kkku klopsima (ei tea küll kuidas ). Kõik nõuanded ja maha laitmised on teretulnud.
Ilus, tark ja osav
-
- Posts: 10
- Joined: Wed Feb 01, 2012 21:56
- Location: tartu
Autot või keda iganes paned puldile kuuletuma niimoodu, et saatja saadab mudelile info selle kohta, millises asendis mingi juhtpind/organ peaks olema.
Erinevad pinnad/organid on jagatud kanaliteks (mitte segi ajada radiosageduskanalitega). Iga kanali külge on ühendatud servo, kes siis vastuvõtjast tulnud kanali signaali muundab mehhaaniliseks asendiks. Mehhaaniline asend siis linkidega kantakse rataste nurgaks, tüüri kaldeks või milleks iganes.
Elektritoitelisel mudelil on lisaks veel selline "servo", mida kutsutakse ESC-iks, ning kes vastavalt gaasikangi asendile mootori kiirust sätib (sisse tuleb akuvool ja juhtsignaal - välja läheb siis mootori pinge/impulsid)
Saatja, vastuvõtja ja servod on kindlasti sellised jupid, mida ise ehitada ei soovitaks
Erinevad pinnad/organid on jagatud kanaliteks (mitte segi ajada radiosageduskanalitega). Iga kanali külge on ühendatud servo, kes siis vastuvõtjast tulnud kanali signaali muundab mehhaaniliseks asendiks. Mehhaaniline asend siis linkidega kantakse rataste nurgaks, tüüri kaldeks või milleks iganes.
Elektritoitelisel mudelil on lisaks veel selline "servo", mida kutsutakse ESC-iks, ning kes vastavalt gaasikangi asendile mootori kiirust sätib (sisse tuleb akuvool ja juhtsignaal - välja läheb siis mootori pinge/impulsid)
Saatja, vastuvõtja ja servod on kindlasti sellised jupid, mida ise ehitada ei soovitaks