Startisin vastutuult suht normaalselt selle raske kolaka kohta, kogusin veidi kõrgust ja tegin allatuule pöörde, kõik normis. Alustasin seal metsatuka juures (kus tavalisel Helicamp aset leiab) tagasipööret ja enne kui pool kurvi läbi oli viskas lennuk uperpalli. Sain ta kuidagi kätte ja proovisin rahulikult enda poole lennata kuid siis rebis jälle nina üles. Panin tähele, et tiiva esiserv on üles tõusnud, lülitasin mootori välja ning üritasin ta vaikselt alla tuua kuid lennuk läks järjest pöörasemaks kuni sadas maa sisse kinni.
Tundub, et see hobi pole ikka minu jaoks
Avistari häbiväärne lõpp Viljandis
Avistari häbiväärne lõpp Viljandis
Last edited by trebla on Sun Aug 12, 2012 23:34, edited 1 time in total.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Seda lennukit küll teibiga ei paranda. Tuleb ikka balsast ja vineerist ehitada. Kuna ajaga kitsas käes siis pole kindel kas see aasta üldse lendama läheb.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Kas tegemist sellega?
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/WT ... LXPY56&P=8
Mis mootor peal?
Pilt on "tiba suur" , et sellest hästi ülevaadet saada.
Aga äki õnnestub miskit taastada siiiski.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/WT ... LXPY56&P=8
Mis mootor peal?
Pilt on "tiba suur" , et sellest hästi ülevaadet saada.
Aga äki õnnestub miskit taastada siiiski.
Sama lennuk jah. Sain ta kasutatuna, putitasin tükk aega ja sain lendama. Tundub, et eelmine omanik oli remontide käigus ta suht raskeks teinud. Mootor on 48, mingi ECO vist, silti pole, aga töötab hästi, praktiliselt uus. Propp on 11X6.
Taastamisels peaks pool kere maha võtma ja uuesti ehitama. Tiibade kinnituse peaks vist poltidega tegema. Igatahes tööd suht palju.
Taastamisels peaks pool kere maha võtma ja uuesti ehitama. Tiibade kinnituse peaks vist poltidega tegema. Igatahes tööd suht palju.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Kahju, endalgi oli sarnane vaatepilt mõni aeg tagasi, õnneks siiski peno lennukiga ja remont oli palju lihtsam.
NB!! Arvutikasutajatele väärt infot:
Hoides Ctrl nuppu all ja hiire rullikuga, või siis touchpadi rulliku servaga(kui see olemas on) Saab kerida pilti sisse ja välja, kiire zoom ekraanile siis. See teeb kõik väiksed asjad suuremaks ja suured asjad nagu see pilt väiksemaks, saab korraliku ülevaate. Endal on suure ekraani tõttu enamik netilehti sisse zoomitud, mõnusam kohe kaugelt lugeda kui tähed tikutopsi suurused
NB!! Arvutikasutajatele väärt infot:
Hoides Ctrl nuppu all ja hiire rullikuga, või siis touchpadi rulliku servaga(kui see olemas on) Saab kerida pilti sisse ja välja, kiire zoom ekraanile siis. See teeb kõik väiksed asjad suuremaks ja suured asjad nagu see pilt väiksemaks, saab korraliku ülevaate. Endal on suure ekraani tõttu enamik netilehti sisse zoomitud, mõnusam kohe kaugelt lugeda kui tähed tikutopsi suurused
DX6i>Vapor>Radian>Mustang>Apprentice>Blade Mqx
Äkki .46 = 7,5ccm ??? see .48 on mingi täiesti seninägematu suurus (=7,87ccm)trebla wrote:Mootor on 48, mingi ECO vist, silti...
Tänud Maikkelile, sellist asja tõesti ei teadnud aga tekst muutus selle käigus mingiks halliks triibuks
Ja ikkagi arvan, et kui ise ei viitsi/pole aega lendab see lennuk veel.
Jah tume meeleheide tumestas mu mõistust, mootor on ikka .46Oehh wrote:Mootor on 48, mingi ECO vist, silti...
Äkki .46 = 7,5ccm ??? see .48 on mingi täiesti seninägematu suurus (=7,87ccm)
Mõtlen kuidas saavutada uue nina jäikust, see lennuk on ehitatud nii, et küljed kogu pikkuses puidust (balsa + 1 männiliist kummalgi küljel). Ma peaksin suht pikalt uue konstruktsiooni vana sisse ehitama aga see teeks selle niigi raske lennuki veel raskemaks.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
....aga.....kui liimida kõik tükikesed ilusasti kokku,liivapaberiga siledks ja pärast paar kihti õhukest klaasriiet peale?Sissepoole sama lugu,klaasriie.Ma praegu ühte nõnna üritan taastada sest juhtus peaaegu sama lugu,maakera kopsas vastu lennukit......ja imelik oli ta käitumine stardis gaas muidugi põhjas,startis kenasti aga kuskil 30m kaugusel hakkas pöördeid tegema,ikka kõht üles ja allapoole ja gaas peal.Ühelegi kangile ei reageerinud ja gaasi ka muidugi maha võrra ei saanud.Pilte pole,aero ilmselt tegi sest pisike videojupike oli tal olemas selle jubedast katastroofist .
Last edited by primaat on Tue Jul 10, 2012 11:03, edited 2 times in total.
primaat- need tükid mis kerest eraldunud näevad välja rohkem nagu saepuru ja kiletükkide segu, see vajab rohkem liimi kui materjali ennast on Aga tundub, et õnnestub hankida korras kere, tiiva saab ehk korda
Jorgan- mingi anomaalia seal on jah, peale Avistari langemist lendasin Triwoniga ja kuulen, et kuskil seal kolmanda koonuse taga lülitub mootor välja aeg-ajalt. Mõtlesin, et mind on tabanud jälle see eelmise sügise ASSAN-i needus aga kontrollimisel selgus, et säästuvastuvõtja ainuke antennikarv oli ennast rõngasse tõmmanud. Pärast antenni sirgu tõmbamist seda jama enam ei esinenud. Kodus lõikasin vatitiku küljest torujupi ajasin antenni sisse ja teipisin selle vastuvõtja külge. Kui täna jõuan, lähen katsetan järgi lennuväljal.
Jorgan- mingi anomaalia seal on jah, peale Avistari langemist lendasin Triwoniga ja kuulen, et kuskil seal kolmanda koonuse taga lülitub mootor välja aeg-ajalt. Mõtlesin, et mind on tabanud jälle see eelmise sügise ASSAN-i needus aga kontrollimisel selgus, et säästuvastuvõtja ainuke antennikarv oli ennast rõngasse tõmmanud. Pärast antenni sirgu tõmbamist seda jama enam ei esinenud. Kodus lõikasin vatitiku küljest torujupi ajasin antenni sisse ja teipisin selle vastuvõtja külge. Kui täna jõuan, lähen katsetan järgi lennuväljal.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit