Avistari häbiväärne lõpp Viljandis

Suured ja väikesed õnnetused mudelitega...
Post Reply
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Avistari häbiväärne lõpp Viljandis

Post by trebla »

Startisin vastutuult suht normaalselt selle raske kolaka kohta, kogusin veidi kõrgust ja tegin allatuule pöörde, kõik normis. Alustasin seal metsatuka juures (kus tavalisel Helicamp aset leiab) tagasipööret ja enne kui pool kurvi läbi oli viskas lennuk uperpalli. Sain ta kuidagi kätte ja proovisin rahulikult enda poole lennata kuid siis rebis jälle nina üles. Panin tähele, et tiiva esiserv on üles tõusnud, lülitasin mootori välja ning üritasin ta vaikselt alla tuua kuid lennuk läks järjest pöörasemaks kuni sadas maa sisse kinni. :evil:

Tundub, et see hobi pole ikka minu jaoks :(

Image
Last edited by trebla on Sun Aug 12, 2012 23:34, edited 1 time in total.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
User avatar
Scoop
Posts: 589
Joined: Fri Mar 16, 2012 23:13
Location: Tartu

Post by Scoop »

Eks igal hobil ole aegajalt tagasilööke :wink: Masina suutsid küll korralikult pilbasteks sõita, aga pole midagi, mida Macgyveri teip ei parandaks! 8)
Täpne 3D skanneerimine, võta ühendust.
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

Seda lennukit küll teibiga ei paranda. Tuleb ikka balsast ja vineerist ehitada. Kuna ajaga kitsas käes siis pole kindel kas see aasta üldse lendama läheb.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

Kas tegemist sellega?
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/WT ... LXPY56&P=8

Mis mootor peal?

Pilt on "tiba suur" , et sellest hästi ülevaadet saada.
Aga äki õnnestub miskit taastada siiiski.
:?
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

Sama lennuk jah. Sain ta kasutatuna, putitasin tükk aega ja sain lendama. Tundub, et eelmine omanik oli remontide käigus ta suht raskeks teinud. Mootor on 48, mingi ECO vist, silti pole, aga töötab hästi, praktiliselt uus. Propp on 11X6.
Taastamisels peaks pool kere maha võtma ja uuesti ehitama. Tiibade kinnituse peaks vist poltidega tegema. Igatahes tööd suht palju.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
User avatar
Maikkel
Posts: 271
Joined: Fri Nov 05, 2010 18:20
Location: Tallinn

Post by Maikkel »

Kahju, endalgi oli sarnane vaatepilt mõni aeg tagasi, õnneks siiski peno lennukiga ja remont oli palju lihtsam.

NB!! Arvutikasutajatele väärt infot:
Hoides Ctrl nuppu all ja hiire rullikuga, või siis touchpadi rulliku servaga(kui see olemas on) Saab kerida pilti sisse ja välja, kiire zoom ekraanile siis. See teeb kõik väiksed asjad suuremaks ja suured asjad nagu see pilt väiksemaks, saab korraliku ülevaate. Endal on suure ekraani tõttu enamik netilehti sisse zoomitud, mõnusam kohe kaugelt lugeda kui tähed tikutopsi suurused :lol:
DX6i>Vapor>Radian>Mustang>Apprentice>Blade Mqx
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

trebla wrote:Mootor on 48, mingi ECO vist, silti...
Äkki .46 = 7,5ccm ??? see .48 on mingi täiesti seninägematu suurus (=7,87ccm)

Tänud Maikkelile, sellist asja tõesti ei teadnud aga tekst muutus selle käigus mingiks halliks triibuks :)

Ja ikkagi arvan, et kui ise ei viitsi/pole aega lendab see lennuk veel.
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

Oehh wrote:Mootor on 48, mingi ECO vist, silti...
Äkki .46 = 7,5ccm ??? see .48 on mingi täiesti seninägematu suurus (=7,87ccm)
Jah tume meeleheide tumestas mu mõistust, mootor on ikka .46

Mõtlen kuidas saavutada uue nina jäikust, see lennuk on ehitatud nii, et küljed kogu pikkuses puidust (balsa + 1 männiliist kummalgi küljel). Ma peaksin suht pikalt uue konstruktsiooni vana sisse ehitama aga see teeks selle niigi raske lennuki veel raskemaks.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
primaat
Posts: 414
Joined: Sat Dec 22, 2007 9:45
Location: võrumaa

Post by primaat »

....aga.....kui liimida kõik tükikesed ilusasti kokku,liivapaberiga siledks ja pärast paar kihti õhukest klaasriiet peale?Sissepoole sama lugu,klaasriie.Ma praegu ühte nõnna üritan taastada sest juhtus peaaegu sama lugu,maakera kopsas vastu lennukit......ja imelik oli ta käitumine stardis gaas muidugi põhjas,startis kenasti aga kuskil 30m kaugusel hakkas pöördeid tegema,ikka kõht üles ja allapoole ja gaas peal.Ühelegi kangile ei reageerinud ja gaasi ka muidugi maha võrra ei saanud.Pilte pole,aero ilmselt tegi sest pisike videojupike oli tal olemas selle jubedast katastroofist :cry: .
Last edited by primaat on Tue Jul 10, 2012 11:03, edited 2 times in total.
User avatar
Jorgan
Posts: 195
Joined: Fri Feb 11, 2011 14:58
Location: Viljandimaa

Post by Jorgan »

Seal lennuväljal on präegust mingi anomaalia. Ma sõitsin jälle oma Spitfire ja Cessna 182 puruks. :evil:
Futaba 6J
ACME Pelicam
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

primaat- need tükid mis kerest eraldunud näevad välja rohkem nagu saepuru ja kiletükkide segu, see vajab rohkem liimi kui materjali ennast on :) Aga tundub, et õnnestub hankida korras kere, tiiva saab ehk korda :wink:

Jorgan- mingi anomaalia seal on jah, peale Avistari langemist lendasin Triwoniga ja kuulen, et kuskil seal kolmanda koonuse taga lülitub mootor välja aeg-ajalt. Mõtlesin, et mind on tabanud jälle see eelmise sügise ASSAN-i needus aga kontrollimisel selgus, et säästuvastuvõtja ainuke antennikarv oli ennast rõngasse tõmmanud. Pärast antenni sirgu tõmbamist seda jama enam ei esinenud. Kodus lõikasin vatitiku küljest torujupi ajasin antenni sisse ja teipisin selle vastuvõtja külge. Kui täna jõuan, lähen katsetan järgi lennuväljal.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Post Reply