HK X666 multikopter
Kõik ESC on ikka ühtemoodi programmeeritud? Kõik poted on ajul umbes 50% ? Puldis on pandud Dual rates: Aileron- 20% / 50% Elev - 50% Rudder 80% /100%
Et kopter rahulikult käituks võib kuni + 15% expot panna Aileronile/elevatorile.
Kui kõk need paigas, peaks ta ilusti lendama hakkama.
Enda kopteril on 2 SS ESC ja kaks Turnigy plus ESc ja kopter lendab ilusti, ainult yaw oli vaja trimmida.
Et kopter rahulikult käituks võib kuni + 15% expot panna Aileronile/elevatorile.
Kui kõk need paigas, peaks ta ilusti lendama hakkama.
Enda kopteril on 2 SS ESC ja kaks Turnigy plus ESc ja kopter lendab ilusti, ainult yaw oli vaja trimmida.
Kas sa pead puldi seadistusi arvutiga muutma? Muidu vaja ju ainult RUDDER servo puldis reversisse panna.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Kahjuks pole seda pulti veel näppinud, ühendusjuhe puudu. Aga ega nii väikse asja taha nagu arvuti tohi asi seisma jääda, mõnel tuttaval ju ikka XP masin olemas
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Hee, räägi, kuidas DR-id määrasid, kui arvutiga ühendust ei saa?
Proovi ehk alternatiivset confimis tarkvara:
http://www.rcgroups.com/forums/showpost ... ostcount=1
Proovitud ja töötab Win7 64bit masinal nagu kulda!
Proovi ehk alternatiivset confimis tarkvara:
http://www.rcgroups.com/forums/showpost ... ostcount=1
Proovitud ja töötab Win7 64bit masinal nagu kulda!
Video :
http://youtu.be/8-rl7pBTj2g
Ei oska päris juhtida, aga vast ma õpin
Homme siis vast kuhugi suurele alale lendama. Video kaameramees pole hea, aga küll tema ka õpib . Vaja veel korrigeerida seal veidi.
http://youtu.be/8-rl7pBTj2g
Ei oska päris juhtida, aga vast ma õpin
Homme siis vast kuhugi suurele alale lendama. Video kaameramees pole hea, aga küll tema ka õpib . Vaja veel korrigeerida seal veidi.
Ära ole nii tagasihoidlik. Mulle jõudis link sinu kuuendast lennust https://vimeo.com/13943173Aredx wrote:Ei oska päris juhtida, aga vast ma õpin
Kuuandast? . Minumeelest pole kuuendast lennust videot teinudki . Miks sa selle video lisasidsiia ? Nüüd saaksin sellega juba hakkama.
Eile suudsin maandada kopteri puuotsas, sai allatokiga, õnneks midagi katki eiläinud v.a 1 propeller.. Asetasin selle VIIMASE varuga.
Üleeile sai niikaugele, et kopteriga tõusta teise aknataha - ühistu omanik soovis seda , küsis, et kas õlut ka üles veab. Ilmselt veab.
Üks suur probleem:
Kui puutun RUDDERit, siis kogu kopter tahab keerata ise, kaldub kuhugi.. Yaw väiksemaks vaja keerata?
Eile suudsin maandada kopteri puuotsas, sai allatokiga, õnneks midagi katki eiläinud v.a 1 propeller.. Asetasin selle VIIMASE varuga.
Üleeile sai niikaugele, et kopteriga tõusta teise aknataha - ühistu omanik soovis seda , küsis, et kas õlut ka üles veab. Ilmselt veab.
Üks suur probleem:
Kui puutun RUDDERit, siis kogu kopter tahab keerata ise, kaldub kuhugi.. Yaw väiksemaks vaja keerata?
Rudder (kang vasaku käe all) ju ongi kogu kopteri keeramiseks tema püsttelje ümber ! Yaw -pote plaadil tuleks seada nii, et kopter ei tahaks ISE end pöörata või siis pöörduks minimaalselt.Aredx wrote:...
Kui puutun RUDDERit, siis kogu kopter tahab keerata ise, kaldub kuhugi.. Yaw väiksemaks vaja keerata?
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Hmm, siin vist keeramise all hoopis kaldumist mõeldi - lihtsalt sant sõnastusfelch wrote:Rudder (kang vasaku käe all) ju ongi kogu kopteri keeramiseks tema püsttelje ümber ! Yaw -pote plaadil tuleks seada nii, et kopter ei tahaks ISE end pöörata või siis pöörduks minimaalselt.Aredx wrote:...
Kui puutun RUDDERit, siis kogu kopter tahab keerata ise, kaldub kuhugi.. Yaw väiksemaks vaja keerata?
Mis aga antud sümptomisse puutub, siis kaldun arvama, et kas ploodi ootused kopteri stabiilsusele liig suured ; kopteri aju pisut nõrga, või siis kopteril propid/ESCid ebavõrdsete signaali/veojõu karakteristikutega (kalibreerimine?!?).
Ruder annab ühtepidi(põõrlevale) proppide paarile suurema veo kui teistpidi põõrlevale - vastureaktsioon keerabki kopterit. Tasapind peab säilima tänu sellele, et väheneva ja suurebeva jõuga (propi)paarid paiknevad sümmeetriliselt. Kui aga paari komponendid veojõu (signaali) suurenemisel/vähenemisel võrdselt reaalset jõudu ei muuda, tekibki kallutus mingis suunas.