F15
Rallikas, kas Sa mõne simulaatoriga oled selliseid kiireid lennukeid lennutanud? Näiteks kui mitu minutit saad F-15-ga lennatud ja kas maandumine õnnestub 5 korda järjest? Parem on ilmselt mõni aeglasem lennuk valida, muidu ei tule sest asjast muud välja kui hunnik kortsus depronit ja rikutud tuju. Esialgu võiks katsetada Piperit-Cessnat, Slow-Sticki, EasyStari jne.
Omal kogemus olemas, sest tellisin ka esimesena liiga kiire lennuki. Õnneks oli niipalju oidu, et müüsin selle maha enne proovimist ja nüüd lendan EasyGlideriga
Tasuta FMS saatjapuldiga lendamiseks: http://n.ethz.ch/student/mmoeller/fms/index_e.html
F-15 mudel jm: http://logic-wizard.hp.infoseek.co.jp/fms_e.htm
Multiplexi mudelid: http://www.multiplex-rc.de/ Downloads, Software, Modelldaten
Omal kogemus olemas, sest tellisin ka esimesena liiga kiire lennuki. Õnneks oli niipalju oidu, et müüsin selle maha enne proovimist ja nüüd lendan EasyGlideriga

Tasuta FMS saatjapuldiga lendamiseks: http://n.ethz.ch/student/mmoeller/fms/index_e.html
F-15 mudel jm: http://logic-wizard.hp.infoseek.co.jp/fms_e.htm
Multiplexi mudelid: http://www.multiplex-rc.de/ Downloads, Software, Modelldaten
Lennuk tuleb propelleriga. http://www.hot.ee/wzoft/lennuk/index.htm
Tuleb samade jooniste järgi ainult suurem. Simulaatoriga olen lennutanud küll ja lennata võin nii kaua kui tahan.Maandumine tuleb ka hästi välja.
Tuleb samade jooniste järgi ainult suurem. Simulaatoriga olen lennutanud küll ja lennata võin nii kaua kui tahan.Maandumine tuleb ka hästi välja.
Pilt ka üks. Mina teen enda lennukile põhja ka.(jääb ilusam ja parem)
Põhi juba peaaegu valmis ka. Depron oli 3-ne parem ja kasutasin seda.
http://img475.imageshack.us/my.php?image=picturetc4.jpg
Põhi juba peaaegu valmis ka. Depron oli 3-ne parem ja kasutasin seda.
http://img475.imageshack.us/my.php?image=picturetc4.jpg
Üks pilt siis põhjast ka. http://img74.imageshack.us/my.php?image=pictureug7.jpg
Tegin täna valmis mootorikinnituse.http://img403.imageshack.us/my.php?imag ... 002yy2.jpg
Täna sai siis mudelit esimest korda lennutatud!
Lendasin 2 kanaliga raadioga mis ei olnud eriti hea mõte ,sest kõrgustüüri pidin niisama natuke ülespoole keerama.Sain ainult kallutada ja mootorit reguleerida. Esimesel lennul natukene lendas ja maandus ilusti asfaldi peale.
Eriti palju ei lagunenud ka!
Teine lend läks juba natuke paremini...mõnes mõttes. Viskasin käest ära ja hakkas ilusti aeglaselt kõrgemale lendama.Lendamine läheb väga väga väga hästi...ja järsku viskas nina üles ja hakkas kohapeal lendama.(Selle asja nimi oli vist hovering) Vaatasin siis, et hakkab juba niimoodi vaikselt ühe hoovi kohale liikuma ja lasin põõrded maha. Ja järsku võttis suuna ninaga maa poole ja kadunud ta oligi.Läksin kiiresti otsima (kell oli umbes 11 õhtul ja oli päris pime) Leidsin lennuki isegi hääle järgi üles, kui puldil kange liigutasin.Eriti ilus vaatepilt ei olnud.
Tegin natuke pilte ka.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... umName=F15
Ma homme proovin uuesti, sest ilma ninata peaks ka lendama.(Tasakaal on alles.
Lendasin 2 kanaliga raadioga mis ei olnud eriti hea mõte ,sest kõrgustüüri pidin niisama natuke ülespoole keerama.Sain ainult kallutada ja mootorit reguleerida. Esimesel lennul natukene lendas ja maandus ilusti asfaldi peale.

Teine lend läks juba natuke paremini...mõnes mõttes. Viskasin käest ära ja hakkas ilusti aeglaselt kõrgemale lendama.Lendamine läheb väga väga väga hästi...ja järsku viskas nina üles ja hakkas kohapeal lendama.(Selle asja nimi oli vist hovering) Vaatasin siis, et hakkab juba niimoodi vaikselt ühe hoovi kohale liikuma ja lasin põõrded maha. Ja järsku võttis suuna ninaga maa poole ja kadunud ta oligi.Läksin kiiresti otsima (kell oli umbes 11 õhtul ja oli päris pime) Leidsin lennuki isegi hääle järgi üles, kui puldil kange liigutasin.Eriti ilus vaatepilt ei olnud.
Tegin natuke pilte ka.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... umName=F15
Ma homme proovin uuesti, sest ilma ninata peaks ka lendama.(Tasakaal on alles.
See on üpris raskelt juhitav ja ise mitte-lendav lennuk, eriti 2 kanaliga juhtimiseks. Aga kui veel kahe kanaliga juhtimist tahad kasutada, siis oleks targem panne ikkagi need kaks kanalit kõrgus- ja pöördetüüridele (kald-) ning mootor panna ilma kaugjuhtimiseta tööle! Mootorile võib teha lihtsa timeri, mis mootori näiteks 30 sekundi pärast välja lülitab või esimesed lennud teha lihtsalt pooleldi laetud akuga.
Lauri Laidna - www.pistik.com
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... umName=F15
Lisasin pilte viimasest lennust.
Aga trikilennukiks on see väga hea.
Krt peaks uue tegema.
Aga kas kellelgi on anda mingi lihtsama lennuki jooniseid, millega allakukkudes propeller viga ei saaks.Sellise lennuki omasid, millel ei oleks propeller ninas, vaid kuskil keskel või taga.
Lisasin pilte viimasest lennust.

Aga trikilennukiks on see väga hea.
Krt peaks uue tegema.

Aga kas kellelgi on anda mingi lihtsama lennuki jooniseid, millega allakukkudes propeller viga ei saaks.Sellise lennuki omasid, millel ei oleks propeller ninas, vaid kuskil keskel või taga.
Odavaim mitte, aga lihtsaim. Odavaim oleks propsaver.Kristoka wrote:Klapiv propeller on odavaim lahendus !rallikas wrote:Aga kas kellelgi on anda mingi lihtsama lennuki jooniseid, millega allakukkudes propeller viga ei saaks.Sellise lennuki omasid, millel ei oleks propeller ninas, vaid kuskil keskel või taga.
Kristo
Et kuna sul on kasutada 2 kanalit ja mootor on olemas siis oleks äkki mõtekas teha üks pisike plaaner.
Lähed mootoriga üles ja siis miski taimer lülitaks mootori välja, et hakata plaanerdama, nii saaksid väga hea aimduse sellest kuidas tuul ja erinevad keerised lennukile mõjuvad. Edaspidised mudelid jääksid nende kogemuste tõttu kindlasti tervemaks.
Plaaneri puhul oleks klappv prop muidugi ainuke võimalik lahendus.
Nägin su piltidelt et olid aku juhtmed kuidagi risti jootnud, tark oleks edaspidi selliseid asju vältida, lühis on väga kerge tulema.
Ja teine soovitus oleks kasutada ikka mingeid asjalikke pistikuid, need krokod ja klemmliist mis seal regulaatori juures olid, on väga nadi lahendus.
Lähed mootoriga üles ja siis miski taimer lülitaks mootori välja, et hakata plaanerdama, nii saaksid väga hea aimduse sellest kuidas tuul ja erinevad keerised lennukile mõjuvad. Edaspidised mudelid jääksid nende kogemuste tõttu kindlasti tervemaks.
Plaaneri puhul oleks klappv prop muidugi ainuke võimalik lahendus.
Nägin su piltidelt et olid aku juhtmed kuidagi risti jootnud, tark oleks edaspidi selliseid asju vältida, lühis on väga kerge tulema.
Ja teine soovitus oleks kasutada ikka mingeid asjalikke pistikuid, need krokod ja klemmliist mis seal regulaatori juures olid, on väga nadi lahendus.