Kyosho Twin Storm 800 EP
Kyosho Twin Storm 800 EP
Tere ,
sain omale soetatud siis twin storm 800 EP võistlus paat . Paadil 2* harjadega mootorit,2*6S NIMH 3000Mah , 1* ESC MAX V 14,4~16,8. Mure aga selles , et paat ei taha edasi liikuda eriti kiirelt , mootorid käivad täis pööretel aga paat ei liigu vaid kruiisib edasi rohkem . Kas probleem võib selles olla , et propi nurk on vale ja kui on siis ehk keegi oskab öelda kuidas peab olema kah üleval pool või siis all .
Tänades
Mervin
sain omale soetatud siis twin storm 800 EP võistlus paat . Paadil 2* harjadega mootorit,2*6S NIMH 3000Mah , 1* ESC MAX V 14,4~16,8. Mure aga selles , et paat ei taha edasi liikuda eriti kiirelt , mootorid käivad täis pööretel aga paat ei liigu vaid kruiisib edasi rohkem . Kas probleem võib selles olla , et propi nurk on vale ja kui on siis ehk keegi oskab öelda kuidas peab olema kah üleval pool või siis all .
Tänades
Mervin
Floater jet
Alien x-mod quad(FPV),
Alien x-mod quad(FPV),
Re: Kyosho Twin Storm 800 EP
Sa kirjutasid, et MOOTORID käivad täispööretel. Mis eriline paat see selline on, millel on mitu (2-...) mootorit ja ainult 1 kruvi. See peab geniaalne ülekanne olema, kui ühte kruvi ajavad ringi mitu mootorit.coolix wrote:Tere ,
sain omale soetatud siis twin storm 800 EP võistlus paat . Paadil 2* harjadega mootorit,2*6S NIMH 3000Mah , 1* ESC MAX V 14,4~16,8. Mure aga selles , et paat ei taha edasi liikuda eriti kiirelt , mootorid käivad täis pööretel aga paat ei liigu ..................
Just täpselt mootoreid on 2 aga üks kruvi . http://www.stockmaritime.com/images/mod ... otoren.jpg
Floater jet
Alien x-mod quad(FPV),
Alien x-mod quad(FPV),
Peaks nagu kiirust jaguma, kui selline hambapaar selles käigukastis. Kas on võimalik, et kuskil on mõni kuuskant-peaga kruvi lahtine (hammaka sees, kui ei ole pressitud) või käib kruvi võlli peal ringi?
Kui tegu on võistluspaadiga, siis peaks kruvi kaldenurk ikkagi korralik olema, eriti kui selline kahe mootori süsteem peale on istutatud.
Kui tegu on võistluspaadiga, siis peaks kruvi kaldenurk ikkagi korralik olema, eriti kui selline kahe mootori süsteem peale on istutatud.
Kui aus olla siis mina ei saa aru miks see süsteem nii peab olema... Lihtsam on võta see süsteem vahelt ära ja jäta üks mootor ja ilma ülekandeta... Kui autol on ülekanne siis on normaalne aga paadil peaks olema otse kardaani ühendusega ilma ülekandeta... Olen 5 aastat tegelenud kiirpaatidega ja pole selllist lahendust kohanud kui tahetakse kiiresti sõita. Koopiamudelile oleme pannud sellepärast et saaks kiirust allla... Tänapäeval on tehnika nii palju arenenud et mootorid nii võimsad et kui liiga suur sõukruvi siis ei jõua kruvile vett niipalju peale kui ta jõuab ära lükata. Kui tekib küsimusi siis võite julgelt minu käest küsida.
Last edited by helari55 on Thu Sep 20, 2012 21:27, edited 2 times in total.
Hyper st pro:)
Hyper st:)
HK-450 (trex)
Robbe ghost bat
Phoenix 2000
Hyper st:)
HK-450 (trex)
Robbe ghost bat
Phoenix 2000
Helari just nimelt.See peaks sul sõitma ühe mootoriga ka hästi edasi
ja teiseks saad selle kergemaks ,soovitan kasutada Jäik kardaani ühendust liigend kardaan unusta ültse ära need ei pea vasta.
Minu kiirpaatideks on ECO-EXPERT ja ECO-MINI-EXPERT Klassid !
ja teiseks saad selle kergemaks ,soovitan kasutada Jäik kardaani ühendust liigend kardaan unusta ültse ära need ei pea vasta.
Minu kiirpaatideks on ECO-EXPERT ja ECO-MINI-EXPERT Klassid !
Last edited by ufo on Fri Sep 21, 2012 0:54, edited 1 time in total.
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Kas lihtsam ei oleks sõukruvi välja vahetada veidi väiksema sammuga kruvi vastu?helari555 wrote: Tänapäeval on tehnika nii palju arenenud et mootorid nii võimsad et kui liiga suur sõukruvi siis ei jõua kruvile vett niipalju peale kui ta jõuab ära lükata. Kui tekib küsimusi siis võite julgelt minu käest küsida.
Nagu ma aru saan on mootoritel pöördeid ja rammu küllaga ainult, et sõukruvi samm osutub selliste pöörete juures juba liiga suureks.
Lihtsalt sportlikust huvist otsisin yuutuubist selle paadi videosi. Tundub et need tehase stokk variandid ongi kõssa-kõssa kulgemiseks mõeldud. Kui aga teema on harjaste vaba mootori peale ümber tuunitud,siis astub asi ikka päris edevalt edasi. Nii et siin on mõtlemisainet küllaga, kas ehitada paat äkki ümber.
Jaanus.
Jaanus.
Hobby kingis olemas erineavid mootoreid paatidele isegi mõõdud olemas.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... otors.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... otors.html
Gearbox'ide jaoks mootorite valikul kehtib üldjuhul üks kindel reegel: madal KV. Neid odavaid käigukaste on kerge üle koormata. Ma ise olen proovinud kahe masina puhul väikest overkill'i teha, aga tavaliselt ei pea mootor vastu, kuumeneb üle.coolix wrote:Ehitaks hea meelega aga asi selles ,et olen otsinud mootoreid ja regusi paadile kuid tulutult ja ei oska aimata milline paras sellele.
Niiet vaata midagi 1500-2500kv vahemikus. Juba 2500 on ilmselt sinu paadi jaoks liiga palju, aga proovida võid, kui muud ei leia. Kõige keerulisem on leida õiget võlli läbimõõtu.
Ikkagi ma ei saa aru miks peaks hakkama sellele gearboxile sobivaid mootoreid otsima.???
Kui juba mootori vahetus siis üks harjabvaba-mootor piisavate pööretega.
Reduktori viskad minema.
Aga esmalt oleks ikka vaja diagnoosida milles täpselt viga.
Sõukruvi küll maksab mõned Eurod aga siiski mitte nii palju kui mootor?
Äkki ikka prooviks läheneda tehnikaspordile kohaselt.
Kõigepealt diagnostika siis remont?
Äkki saad teha mõne video kus näha kuidas paat käitub.
Kui mootori pöördeid sujuvalt tõsta siis kui lineaarselt või logaritmiliselt suureneb kiirus?
Kas on gaasi liisamisel mingi moment millest kiirus oluliselt enam ei tõuse või suisa kahaneb veidi??
Hea oleks ka WattLoggeriga mootori vool üle vaadata.
Kui juba mootori vahetus siis üks harjabvaba-mootor piisavate pööretega.
Reduktori viskad minema.
Aga esmalt oleks ikka vaja diagnoosida milles täpselt viga.
Sõukruvi küll maksab mõned Eurod aga siiski mitte nii palju kui mootor?
Äkki ikka prooviks läheneda tehnikaspordile kohaselt.
Kõigepealt diagnostika siis remont?
Äkki saad teha mõne video kus näha kuidas paat käitub.
Kui mootori pöördeid sujuvalt tõsta siis kui lineaarselt või logaritmiliselt suureneb kiirus?
Kas on gaasi liisamisel mingi moment millest kiirus oluliselt enam ei tõuse või suisa kahaneb veidi??
Hea oleks ka WattLoggeriga mootori vool üle vaadata.
Kas mootori pöörded tõusevad kohe kiirest, n.ö. hetkega üles ja siis hakkab paat kiirust koguma?coolix wrote:Kui gaas põhja panna siis hakkab paat tasapisi kiirust koguma.Kahjuks ei saa praegu muud teha kuna pole Eestis hetkel.
Minu arusaamist mööda peaks paat suutma oma maksimaalse kiiruse paari sekundiga kätte saama.
Kui kiiruse kogumine toimub aeglaselt siis oleks nagu sõukruvi töö ebaefektiivne kas veovõlli vale nurga, kruvi liiga suure sammu või pöörete töttu.
Eks päris paadispetsialistid parandage kui see nii pole.
Vaadates seda videot http://www.youtube.com/watch?v=EJXJLajHRNI
siis tundub, et see paat ei olegi eriti nobe. Rohkem kruiisib kui kihutab.
siis tundub, et see paat ei olegi eriti nobe. Rohkem kruiisib kui kihutab.