musträhn wrote:Kui ühte akut kasutada, siis võiks ühte kontrollerit ka kasutada?
Eespool, mitte küll Sinu küsimusele juba tegelikult vastati...
Harjadega mootori kontrollerile võid teoreetiliselt küll 2 mootorit taha ühendada (NB! kontrolleril peab nende jaoks piisavalt võimsust olema).
Kahte harjadeta mootorit aga EI SAA MITTE MINGIL JUHUL ÜHE KONTROLLERI TAHA ÜHENDADA.
Harjadega ja harjavaba süsteemi erinevus on selles, et harjade korral kontroller hoolitseb ainult selle eest, et tema väljundis oleks servosignaalile vastav võimsus.
Harjadeta süsteemi korral on mootori harjad tegelikult sealsamas kontrolleriplaadil (elektrooniline lülitus vahetab võimsused erinevatel otstel just täpselt nii, nagu mootorile tööks vaja - rootori asendi järgi). Otste peale teise mootori ühendamine aga, eeldusel, et need mootorid ei ole pidevalt *füüsiliselt* sünkroniseeritud:
1. Vähemalt üks mootoritest saab valesid võimsusimpulsse. Tüüpiliselt ka ajalises järjestuses üksteisele vastukäivaid.
2. Kaks mootorit sisendis lollitavad kontrolleri loogika, mis peaks määrama rootori asendit.