Leidsin ja vaatasin aga arvamust ei tekkinud




Ennem lendaks plaaneriga

Ma ei suuda küll ühtegi aspekti välja mõelda, milles hammasrihm võiks kettülekandest parem olla. Ka auto mootorite puhul on ilmselgelt ju kettülekanne oluliselt mugavam, riskivabam ja odavam?Oehh wrote:
Mulle jäi lõpukaadrites silma ketiga ülekanne tagaratastele.
Ma oleks nii edeva ja kalli projekti juures selle küll vähemalt hammasrihmaga teinud. Nagu Harleyl.
Selle vastu raske vaieldaKuno wrote:arvan,et kasutamise põhjus autodel on puhtalt kommertslik - ketti ei vahetata kunagi,aga rihma peab vahetama - igal juhul teenistus garanteeritud![]()
Auto või roller on muidugi vastavalt kehtivale liiklusseadusele.Kpe wrote:Tundub lausa 3 x hübriid olema. Auto, kopter ja autogyro.
Ma isiklikult kardan, et nii on enamuse autogyrodegaKpe wrote: Pearootor hakkas pöörlema mootori jõul, mitte nagu autogyrol.
See on Robotica edasijõdnuteleprosper wrote:Siin siis järgmine NOMAEITEAhttp://www.youtube.com/watch?v=qKAWBNl4 ... ture=share
Oehh wrote:See on Robotica edasijõdnuteleprosper wrote:Siin siis järgmine NOMAEITEAhttp://www.youtube.com/watch?v=qKAWBNl4 ... ture=share
![]()
Peab siis kogu aeg sumo, joone ja vuti roboteid ehitama