26.08 Laupäeval Piibe mnt laiendusele lennutama
26.08 Laupäeval Piibe mnt laiendusele lennutama
Jutud käivad, et minnakse varsti võiks siis kella-aja ka kokku leppida!
Lauri Laidna - www.pistik.com
Hommik oleks hea. Päeval valges lennukit lasta on ikka palju mõnusam, kui õhtul 19-20 ajal loojuva päikesega...
Ise katsetan siis homme oma 7.5cc lennuki peal preaguse 4.8V asemel 6V (ehk 5 purki) akut, et servodele veidi lisavurtsu anda...
Ise katsetan siis homme oma 7.5cc lennuki peal preaguse 4.8V asemel 6V (ehk 5 purki) akut, et servodele veidi lisavurtsu anda...
Lauri Laidna - www.pistik.com
kohal oli mingi 12 lennukit ja rahvastki samapalju, ilm oli väga ilus, aga puhangulise ja pidevalt suunda muutva tuulega.
kõige kõvema kolaka auhind läks seekord minule (korra hukkunud superair sai seekord täiesti otsa. järgi jäi vaid kabiin koos mehikesega) pilpaid sai kolme mehega toomas käidud
siinkohal tuli mul väike mõte, et kuna enam ei lennata kahekesi, vaid paras seltskond koguneb iga kord, siis võiks ju kehtestada mõned elementaarsed reeglid, et ei juhtuks õnnetusi.
1. lennatakse kindlas koridoris, mitte suvaliselt ükskõik kuhu tuul ja mõtted viivad. autodest ja inimestest eemal, kõigile arusaadavas kohas. vigureid ei tehta autode suunas
2. lennata tuleks ikka ükshaaval või osapoolte kokkuleppel ka mitmekesi. kaua ei lähe aega vast kui mõni saab õhus ka kokku või midagu muud hullemat.
mind näiteks räigelt häirib kui lendamise ajal hakkab keegi kuskil selja taga läristama ja käristama ja siis ka samas kohas lendama, selle nahka on juba 2 lennukit läinud (testlennud seadistamise ajal), ei suuda korraga 17 asja jälgida ja kui korra juba ärevus sisse tuleb siis vead tulevad ruttu.
kvartsidega pole siiamaani jama olnud aga iga kord üles täheldada ei tohiks ka tükki küljest võtta
mis arvate, pole ju palju tahta?
kõige kõvema kolaka auhind läks seekord minule (korra hukkunud superair sai seekord täiesti otsa. järgi jäi vaid kabiin koos mehikesega) pilpaid sai kolme mehega toomas käidud
siinkohal tuli mul väike mõte, et kuna enam ei lennata kahekesi, vaid paras seltskond koguneb iga kord, siis võiks ju kehtestada mõned elementaarsed reeglid, et ei juhtuks õnnetusi.
1. lennatakse kindlas koridoris, mitte suvaliselt ükskõik kuhu tuul ja mõtted viivad. autodest ja inimestest eemal, kõigile arusaadavas kohas. vigureid ei tehta autode suunas
2. lennata tuleks ikka ükshaaval või osapoolte kokkuleppel ka mitmekesi. kaua ei lähe aega vast kui mõni saab õhus ka kokku või midagu muud hullemat.
mind näiteks räigelt häirib kui lendamise ajal hakkab keegi kuskil selja taga läristama ja käristama ja siis ka samas kohas lendama, selle nahka on juba 2 lennukit läinud (testlennud seadistamise ajal), ei suuda korraga 17 asja jälgida ja kui korra juba ärevus sisse tuleb siis vead tulevad ruttu.
kvartsidega pole siiamaani jama olnud aga iga kord üles täheldada ei tohiks ka tükki küljest võtta
mis arvate, pole ju palju tahta?
kogun vanu vene lennukimootoreid
Äkki oleks esialgseks lahenduseks lihtsama kvartsipuu tegemine, kus küljes siis kõik kanalitega pesupulgad ning väike elementaar jutt platsil käitumisest.
Keegi enne saatjat tööle ei pane kui oma kanaliga pesupulk võetud ja jutuke läbi loetud.
Omaette küsimus oleks siis muidugi see, et kelle käes see puu siis muul ajal olema peaks.
Keegi enne saatjat tööle ei pane kui oma kanaliga pesupulk võetud ja jutuke läbi loetud.
Omaette küsimus oleks siis muidugi see, et kelle käes see puu siis muul ajal olema peaks.
täiesti nõus, et ohutus nii õhus kui maapeal on kokkusaamiste ajal esmatähtsad. Eriti nüüd, kus kokkusaamistel ollakse päris suure kamba (lendurid, pealtvaatajad, deltaplaneristid, linnud, loomad, õppesõidutegijad jne jne) ja lennupargiga.
Kvartsipuu tegemine pole probleem, sellega saame ikka hakkama, peaasi et kõik seda ka kasutaks, ilma erandita.
Lennukoridorid, mis tegelt iga kord muutuvad (tuul, päike) ja võivad muutuda ka lennupäeva ajal, tuleks enne õhkutõusu kõigi vahel kokkuleppida.
Jälgima ei peagi rohkemat kui paari reeglit: sagedused kvartsipuule; järgida lennutsooni; ebakindla tundega mitte õhku tõusta.
Ise lendasin ka kunagi nii kuis juhtus aga enda ja teiste õnnetused on nüüd ettevaatlikumaks muutnud. Õnneks pole veel miskit väga koledat juhtunud ja kui me kõik reeglitest kinni peame siis ei tohiks ka juhtuda.
Marek
Kvartsipuu tegemine pole probleem, sellega saame ikka hakkama, peaasi et kõik seda ka kasutaks, ilma erandita.
Lennukoridorid, mis tegelt iga kord muutuvad (tuul, päike) ja võivad muutuda ka lennupäeva ajal, tuleks enne õhkutõusu kõigi vahel kokkuleppida.
Jälgima ei peagi rohkemat kui paari reeglit: sagedused kvartsipuule; järgida lennutsooni; ebakindla tundega mitte õhku tõusta.
Ise lendasin ka kunagi nii kuis juhtus aga enda ja teiste õnnetused on nüüd ettevaatlikumaks muutnud. Õnneks pole veel miskit väga koledat juhtunud ja kui me kõik reeglitest kinni peame siis ei tohiks ka juhtuda.
Marek
see koridoris lendamise plaan on ka pigem selline, nagu paari mehega vestelda sai, et võiks ju hakata natuke lennukava timmima või siis üksikuid elemente.
ntx keegi kõrvalt ütleb mis tegema pead ja sina proovid manöövri sooritada, ükskord peab ju asi ka Eestis käima minema
edit: lennukorralduse teema jätkub oma alateemas
paar pilti ka hukkunust
http://www.hot.ee/bestia/lennukid/superair.JPG
http://www.hot.ee/bestia/lennukid/superairrip.JPG
paak läks ka lõhki, isegi 2 velge läksid katki ja kumm tuli maha:) kogu mosaiik mahtus kilekotti
ntx keegi kõrvalt ütleb mis tegema pead ja sina proovid manöövri sooritada, ükskord peab ju asi ka Eestis käima minema
edit: lennukorralduse teema jätkub oma alateemas
paar pilti ka hukkunust
http://www.hot.ee/bestia/lennukid/superair.JPG
http://www.hot.ee/bestia/lennukid/superairrip.JPG
paak läks ka lõhki, isegi 2 velge läksid katki ja kumm tuli maha:) kogu mosaiik mahtus kilekotti
kogun vanu vene lennukimootoreid