26.08 Laupäeval Piibe mnt laiendusele lennutama

Teavita toimuvatest võistlustest ja kokkusaamistest ning treeningutest.

Moderators: Marek, mart63

Post Reply
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

26.08 Laupäeval Piibe mnt laiendusele lennutama

Post by lauri »

Jutud käivad, et minnakse :lol: varsti võiks siis kella-aja ka kokku leppida!
Lauri Laidna - www.pistik.com
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

ma mõtlesin kohe hommikul,nii kella 1100 paiku?
User avatar
Rixy
Posts: 46
Joined: Tue Jul 04, 2006 11:16
Location: Tallinn

Post by Rixy »

Jah, selline kella-aeg oleks normaalne!
Loodan ise ka oma lennukiga kohale tulla!
Läheb täna kibedaks ehitamiseks/remontimiseks, et homme platsil lennuilu pakkuda!

Rainar
5214369
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Hommik oleks hea. Päeval valges lennukit lasta on ikka palju mõnusam, kui õhtul 19-20 ajal loojuva päikesega...

Ise katsetan siis homme oma 7.5cc lennuki peal preaguse 4.8V asemel 6V (ehk 5 purki) akut, et servodele veidi lisavurtsu anda...
Lauri Laidna - www.pistik.com
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

hei! Kahjuks mina tulla ei saa, mul on kell 12 liigamäng ja noh, mul pole millegagi lennata ka hetkel. Ühinen lendamistega umbes nädala või 1,5 pärast.

Homme hommik peaks ilm teile soodne olema.

Tuult tiibadesse ja täpset silma!

Marek

PS! Keegi võiks pilte ka klõpsutada :)
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

kohal oli mingi 12 lennukit ja rahvastki samapalju, ilm oli väga ilus, aga puhangulise ja pidevalt suunda muutva tuulega.

kõige kõvema kolaka auhind läks seekord minule :twisted: (korra hukkunud superair sai seekord täiesti otsa. järgi jäi vaid kabiin koos mehikesega) pilpaid sai kolme mehega toomas käidud


siinkohal tuli mul väike mõte, et kuna enam ei lennata kahekesi, vaid paras seltskond koguneb iga kord, siis võiks ju kehtestada mõned elementaarsed reeglid, et ei juhtuks õnnetusi.
1. lennatakse kindlas koridoris, mitte suvaliselt ükskõik kuhu tuul ja mõtted viivad. autodest ja inimestest eemal, kõigile arusaadavas kohas. vigureid ei tehta autode suunas

2. lennata tuleks ikka ükshaaval või osapoolte kokkuleppel ka mitmekesi. kaua ei lähe aega vast kui mõni saab õhus ka kokku või midagu muud hullemat.

mind näiteks räigelt häirib kui lendamise ajal hakkab keegi kuskil selja taga läristama ja käristama ja siis ka samas kohas lendama, selle nahka on juba 2 lennukit läinud (testlennud seadistamise ajal), ei suuda korraga 17 asja jälgida ja kui korra juba ärevus sisse tuleb siis vead tulevad ruttu.

kvartsidega pole siiamaani jama olnud aga iga kord üles täheldada ei tohiks ka tükki küljest võtta
mis arvate, pole ju palju tahta?
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
tulnuk
Posts: 539
Joined: Mon Aug 01, 2005 1:33
Location: tartu

Post by tulnuk »

Äkki oleks esialgseks lahenduseks lihtsama kvartsipuu tegemine, kus küljes siis kõik kanalitega pesupulgad ning väike elementaar jutt platsil käitumisest.
Keegi enne saatjat tööle ei pane kui oma kanaliga pesupulk võetud ja jutuke läbi loetud.

Omaette küsimus oleks siis muidugi see, et kelle käes see puu siis muul ajal olema peaks.
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

täiesti nõus, et ohutus nii õhus kui maapeal on kokkusaamiste ajal esmatähtsad. Eriti nüüd, kus kokkusaamistel ollakse päris suure kamba (lendurid, pealtvaatajad, deltaplaneristid, linnud, loomad, õppesõidutegijad jne jne) ja lennupargiga.
Kvartsipuu tegemine pole probleem, sellega saame ikka hakkama, peaasi et kõik seda ka kasutaks, ilma erandita.
Lennukoridorid, mis tegelt iga kord muutuvad (tuul, päike) ja võivad muutuda ka lennupäeva ajal, tuleks enne õhkutõusu kõigi vahel kokkuleppida.
Jälgima ei peagi rohkemat kui paari reeglit: sagedused kvartsipuule; järgida lennutsooni; ebakindla tundega mitte õhku tõusta.
Ise lendasin ka kunagi nii kuis juhtus aga enda ja teiste õnnetused on nüüd ettevaatlikumaks muutnud. Õnneks pole veel miskit väga koledat juhtunud ja kui me kõik reeglitest kinni peame siis ei tohiks ka juhtuda.

Marek
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

see koridoris lendamise plaan on ka pigem selline, nagu paari mehega vestelda sai, et võiks ju hakata natuke lennukava timmima või siis üksikuid elemente.
ntx keegi kõrvalt ütleb mis tegema pead ja sina proovid manöövri sooritada, ükskord peab ju asi ka Eestis käima minema :wink:

edit: lennukorralduse teema jätkub oma alateemas
paar pilti ka hukkunust :|
http://www.hot.ee/bestia/lennukid/superair.JPG
http://www.hot.ee/bestia/lennukid/superairrip.JPG
paak läks ka lõhki, isegi 2 velge läksid katki ja kumm tuli maha:) kogu mosaiik mahtus kilekotti
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Lauri Laidna - www.pistik.com
User avatar
Rixy
Posts: 46
Joined: Tue Jul 04, 2006 11:16
Location: Tallinn

Post by Rixy »

Head pildid, kuigi lendamistest (korralikke) pilte polnud... :P

Rainar
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

kuigi noh märkamatuks jäigi kes seekord üldse pilte tegi:)
mina küll ei pannud tähele.

lennust oleks võinud olla jah mõni klõps, oleks teisedki näinud et ka minu oma siiski lendas (iga kord järjest paremini)
kogun vanu vene lennukimootoreid
Post Reply