Ilmselt harjad läbi ja kui maha jahtub siis töötab jälle korraks...henryko wrote:Jah - võtsin maha osad pildid... ja see sinise kopteri pult, mis pildil oli see on praegu laiali... mingi mootor andis otsad... klickist ostetud hiina värk. mootor koos hammasrattaga läbi... hammasratta hambad maas...ei tea kust sellist üldse saada oleks ?
Ei tegelikult ma ostsin selle sinise algselt ostetud mustale kopterile varuosadeks kõrvale lihtsalt, aga ma pidanud nii tõsiselt seda nüüd ka silmas - nüüd on varuosad käes
kusjuures mootor hakkab korra tööle, aga jääb seisma ja enam mingiaeg jälle ei hakka tööle...
Pildid:
1. http://www.content.ee//describe/udi_rc/1.JPG
2. http://www.content.ee//describe/udi_rc/2.JPG
3. http://www.content.ee//describe/udi_rc/3.JPG
Potensiaalne lennutaja juures...
Selgus eile, et mul polegi EXPO´sid kasutusel
Last edited by henryko on Wed Feb 03, 2016 12:48, edited 1 time in total.
võtsin selle servo lahti - vaatasin üle kõik hammakad ja kuna need tundusid okeid - panin uuesti kokku tagasi ja toimis alguses...
Last edited by henryko on Wed Feb 03, 2016 12:51, edited 1 time in total.
Kui "hambad" korras, siis järgmine võimalus see, et potekas "kakane"
Võimalus, et asendi tagasiside poteka takistuspind mõnest kohast (sealt, kus Sul ta jõnksutama hakkab) kas siis kriibitud või mingisuguse puruga koos, andes antud punktis "ebalineaarset" tagasisidet, ning tänu sellele siis servo loogika kord ühele, kord teisele poole arvab vajaliku olema käppa liigutada.
Võimalus, et asendi tagasiside poteka takistuspind mõnest kohast (sealt, kus Sul ta jõnksutama hakkab) kas siis kriibitud või mingisuguse puruga koos, andes antud punktis "ebalineaarset" tagasisidet, ning tänu sellele siis servo loogika kord ühele, kord teisele poole arvab vajaliku olema käppa liigutada.
Ma ei taha ära hirmutada aga et selliseid automaatikaid seadistada tuleb enne suhteliselt hästi lennata osata.
Asi nimelt selles, et seal tuleb reguleerida kolmel teljel gyro gaine, mis kindlasti on karbist väljavõttes paigast ära. Neid saab reguleerida vaid lennates katsetades. St. pead suutma hoida PALJU ebastabiilsemat kopterit kui sul hetkel see on...
Enne tuleb paika panna FBL kontroller, et kopter oleks ok lennata ja siis alles tegeleda automaatikaga. Kui kopter ise on paigast ära keerab automaatika 100% kopteri tagurpidi või muudmoodi cräshib.
Videote peal näeb kõik ilus välja kuna asi on enne video tegemist paika seadistatud.
Endal ka just üks samalaadne projekt käsil seepärast julgen sõna võtta
Asi nimelt selles, et seal tuleb reguleerida kolmel teljel gyro gaine, mis kindlasti on karbist väljavõttes paigast ära. Neid saab reguleerida vaid lennates katsetades. St. pead suutma hoida PALJU ebastabiilsemat kopterit kui sul hetkel see on...
Enne tuleb paika panna FBL kontroller, et kopter oleks ok lennata ja siis alles tegeleda automaatikaga. Kui kopter ise on paigast ära keerab automaatika 100% kopteri tagurpidi või muudmoodi cräshib.
Videote peal näeb kõik ilus välja kuna asi on enne video tegemist paika seadistatud.
Endal ka just üks samalaadne projekt käsil seepärast julgen sõna võtta
T-Rex 700N DFC, 600N 3GX, 600EFL PRO SK720, 500EFL PRO DFC, 450Pro & SAB Goblin 630 & 500, Blade nano, 130, Blade mCX, Sebart Sukhoi 29S 30E, DX18, RF G6.5
On ikka teha.... Õpi lendama sellega, mis sul on. See ei ole ju kõige hullem . Niigi on FBL peal, mis lendamise lihtsamaks teeb. Ülejäänud automaatikaga jõuad hiljem küll tegeleda. Lendama see nagunii sind ei õpeta. Bluesmelli jutt ka selles mõttes õige, et igatsugu stabiliseerivaid vidinaid lisades peab eelnevalt lennata oskama, sest mis saab siis kui see stabiliseeriv vidin saba annab?henryko wrote:No, midagi pole teha... Küll ma hakkama saan - usu mind !
Ja kui ise olen stabiliseerimisvidin kopteri taga ja otsad annan, mis siis saab :-)Ei, ma saan aru, et see FBL ja ilma stabilisaatoriteta on siin vanade seas au sees kuid andke kollanokkadele ka võimalus Siin on ju kaks varianti, kas lõhun ära õppides või saan sama raha eest teda lennutada hoopis. Aga eks näis, ütles pime ja jooksis vastu posti.
Sulle juba räägiti, mina ainult kordan...
1. Ilma selle stabiliseeriva vidinata on Su projekt (ja võimalikud crashikulud) tunduvalt väiksemad.
2. Kui niisama lennata ei oska, siis ei tea, milline peaks stabilisaatori tulem olema, ega oska seda sinna sättida
3. Kui niisama lennata ei oska, siis ei oska ammugi ka sättimiseks valesse suunda "sätitud" stabilisaatoriga võidelda.
Mis otste andmisse puutub, siis... hmm, julgen pakkuda, et Sina ise oled ikka tubli paar protsenti suurema isetaastumisvõimega, kui lennuautomaatika Muidugi, vana mehhartoonik teab rääkida, et roboteid ei tohtivat piiritusega puhastada
1. Ilma selle stabiliseeriva vidinata on Su projekt (ja võimalikud crashikulud) tunduvalt väiksemad.
2. Kui niisama lennata ei oska, siis ei tea, milline peaks stabilisaatori tulem olema, ega oska seda sinna sättida
3. Kui niisama lennata ei oska, siis ei oska ammugi ka sättimiseks valesse suunda "sätitud" stabilisaatoriga võidelda.
Mis otste andmisse puutub, siis... hmm, julgen pakkuda, et Sina ise oled ikka tubli paar protsenti suurema isetaastumisvõimega, kui lennuautomaatika Muidugi, vana mehhartoonik teab rääkida, et roboteid ei tohtivat piiritusega puhastada
Kuidas sa lennata tahad? Või mis mõttes niisama?
Omasin kunagi KTS stabilisaatorit ja sellega lendamine oli hoopis teistmoodi kui muidu kopteriga lendamine. Siis lendasid nagu sõidaks autoga... ehk siis kui tahad ikka kopteriga lennata siis see stabilisaator väga kasuks ei tule. Muidugi tõenäoliselt on stabilisaatorid ka erinevad ja neid annab seadistada ka vähem tundlikuks.
Kokkuvõtteks arvan ,et oli üldse viga seda kasutada kuna sellega lükkasin lihtsalt edasi õigesti kopteriga lendamis oskuse õppimist.
Aga muidu kui asi toimis siis oli iseenesest väga lihtne ja muretu lennata... kohe kui kangid lahti lasid oli kopter ilusti otse ja seisis omal kohal. Lõpuks juhtus aga see ,et see stabilisaator läks lennu ajal rikki...õnneks midagi ei juhtunud.
Omasin kunagi KTS stabilisaatorit ja sellega lendamine oli hoopis teistmoodi kui muidu kopteriga lendamine. Siis lendasid nagu sõidaks autoga... ehk siis kui tahad ikka kopteriga lennata siis see stabilisaator väga kasuks ei tule. Muidugi tõenäoliselt on stabilisaatorid ka erinevad ja neid annab seadistada ka vähem tundlikuks.
Kokkuvõtteks arvan ,et oli üldse viga seda kasutada kuna sellega lükkasin lihtsalt edasi õigesti kopteriga lendamis oskuse õppimist.
Aga muidu kui asi toimis siis oli iseenesest väga lihtne ja muretu lennata... kohe kui kangid lahti lasid oli kopter ilusti otse ja seisis omal kohal. Lõpuks juhtus aga see ,et see stabilisaator läks lennu ajal rikki...õnneks midagi ei juhtunud.
Hirobo EVO 50//T-rex 600FBL //T-rex 450SE //Gaui EP550* // Honey bee king II*//Lama V4*
Hehee ! Näen siin arutelu , umbes samas teemas mis ise aastaid tagasi läbi sai käidud. Minul oli kahjuks see jama,et ei tundnud siinsest seltskonnast veel kedagi kes oleks head , mõttetutest kulutustest hoidumiseks, nõu andnud. Suutsin isegi Lama tüüpi kopterile tolle aja 10 000 kroonini viiva kulutuse teha. Tulemus seisab kenasti , spetsiaalselt isendile valmistatud ,ilusas lahtritega kohvris tänini. Kahjuks pole peale lolli näite , mõtetute kulutuste tegemise ohule, temaga midagi peale hakata. Tegelik ,selle ala nauding peab tulenema just iseseisvalt õnnestunud lennu stabiliseerimisest. See põhimõte ei muutu ka kogemuste kasvades. Sa paned end vaid aina keerukamatesse situatsioonidesse. Tegelikult võin kätt südamele pannes, kindlalt väita ,et esimestel hõljutamistel ; hiljem täpsus-hõljutamistel (näit. maha joonitud trajektoorid ja siseruumid) ja hiljem igasugune õhuakrobaatika tekitavad võrdselt sama adrenaliini hulga. Igasugused abivahendid panevad aga lennumasina väga ebanormaalselt käituma. Seetõttu puudub esiteks nii õpetav element kui lennuoskusest tulenev nauding. Aga noh, naudingut võib ju pakkuda ka kõrvalseisjatele lennusuutlikkuse demonstratsiion. Selleks võib, abiseadmetest teadmatuma publiku puhul, isegi ka kasu olla
Tore. Mina olin omal ajal ilmselt siis kas liig nõudlik või väga kohmakas. Enda lennuoskuses hakkasin kindel olema alles u 450 simu lennutunni järgselt. Samas on tegijaid kes pärst kolme kuud on simus täitsa ok. Et simust üldse kasu oleks tuleb sääl kõvasti ringi modida( kopterid toimivad muidu nagu stabiliseeritud hexacopterid ja omavad meeletut jõuvaru ). Esimese soovitusena tuleks simu füüsika tõsta vähemalt 140%ni ja kopter teha mootori või aku poolelt ligemale 20-30% nõrgemaks. siis hakkad aru saama millal tegelikkuses ning kuidas reageerida. Lisaks peaks ümber modima stabilisaatori osa kuid seda ei tasu niisama eemalt näppima minna. Üks soovitus mida on nüüdseks ka teiste peal testitud: selle kaheksa lennu ja sujuvate pöördumiste lihvimiseks vali 3d keskkond kus saad ennast justkui virtuaalselt kopterilennu sappa riputada. Sel puhul näed otse millisel viisil sujuvuse saavutad ning näppude liigutused salvestuvad refleksideks
Muuseas: fpv lennuks ei pea tingimata sobima vaid hexacopter, see konf on populaarseks saanud pigem oma eelnevalt palju väiksemate lennukogemuse nõude tõttu. selle süsteemi miinus on ebastabiilsus tõmblevas tuules( enim kasutatavatel mitmikkopteritel ei ole võimalik muuta labanurki ) Esineb ka erandeid kuid keerukuse tõttu ei ole levinud.
siin video vanast kauglennust mägedes (ei ole minu. ussimuna kunagi viskas lingi. Selle lennu teostaja lendas kaua just 450sega väga-väga kiireid slaalomeid fpv-s nn kuusede vahel. See siin aga Henseleit): http://vimeo.com/20015735
Igal juhul, jõudu jaksu vastupidavust ja järjekindlust soovides
Muuseas: fpv lennuks ei pea tingimata sobima vaid hexacopter, see konf on populaarseks saanud pigem oma eelnevalt palju väiksemate lennukogemuse nõude tõttu. selle süsteemi miinus on ebastabiilsus tõmblevas tuules( enim kasutatavatel mitmikkopteritel ei ole võimalik muuta labanurki ) Esineb ka erandeid kuid keerukuse tõttu ei ole levinud.
siin video vanast kauglennust mägedes (ei ole minu. ussimuna kunagi viskas lingi. Selle lennu teostaja lendas kaua just 450sega väga-väga kiireid slaalomeid fpv-s nn kuusede vahel. See siin aga Henseleit): http://vimeo.com/20015735
Igal juhul, jõudu jaksu vastupidavust ja järjekindlust soovides