Ilmselt harjad läbi ja kui maha jahtub siis töötab jälle korraks...henryko wrote:Jah - võtsin maha osad pildid...ja see sinise kopteri pult, mis pildil oli see on praegu laiali... mingi mootor andis otsad... klickist ostetud hiina värk. mootor koos hammasrattaga läbi... hammasratta hambad maas...ei tea kust sellist üldse saada oleks
?
Ei tegelikult ma ostsin selle sinise algselt ostetud mustale kopterile varuosadeks kõrvale lihtsalt, aga ma pidanud nii tõsiselt seda nüüd ka silmas - nüüd on varuosad käes
kusjuures mootor hakkab korra tööle, aga jääb seisma ja enam mingiaeg jälle ei hakka tööle...
Pildid:
1. http://www.content.ee//describe/udi_rc/1.JPG
2. http://www.content.ee//describe/udi_rc/2.JPG
3. http://www.content.ee//describe/udi_rc/3.JPG
Potensiaalne lennutaja juures...
Selgus eile, et mul polegi EXPO´sid kasutusel
Last edited by henryko on Wed Feb 03, 2016 12:48, edited 1 time in total.
võtsin selle servo lahti - vaatasin üle kõik hammakad ja kuna need tundusid okeid - panin uuesti kokku tagasi ja toimis alguses...
Last edited by henryko on Wed Feb 03, 2016 12:51, edited 1 time in total.
Kui "hambad" korras, siis järgmine võimalus see, et potekas "kakane"
Võimalus, et asendi tagasiside poteka takistuspind mõnest kohast (sealt, kus Sul ta jõnksutama hakkab) kas siis kriibitud või mingisuguse puruga koos, andes antud punktis "ebalineaarset" tagasisidet, ning tänu sellele siis servo loogika kord ühele, kord teisele poole arvab vajaliku olema käppa liigutada.

Võimalus, et asendi tagasiside poteka takistuspind mõnest kohast (sealt, kus Sul ta jõnksutama hakkab) kas siis kriibitud või mingisuguse puruga koos, andes antud punktis "ebalineaarset" tagasisidet, ning tänu sellele siis servo loogika kord ühele, kord teisele poole arvab vajaliku olema käppa liigutada.
Ma ei taha ära hirmutada aga et selliseid automaatikaid seadistada tuleb enne suhteliselt hästi lennata osata.
Asi nimelt selles, et seal tuleb reguleerida kolmel teljel gyro gaine, mis kindlasti on karbist väljavõttes paigast ära. Neid saab reguleerida vaid lennates katsetades. St. pead suutma hoida PALJU ebastabiilsemat kopterit kui sul hetkel see on...
Enne tuleb paika panna FBL kontroller, et kopter oleks ok lennata ja siis alles tegeleda automaatikaga. Kui kopter ise on paigast ära keerab automaatika 100% kopteri tagurpidi või muudmoodi cräshib.
Videote peal näeb kõik ilus välja kuna asi on enne video tegemist paika seadistatud.
Endal ka just üks samalaadne projekt käsil seepärast julgen sõna võtta
Asi nimelt selles, et seal tuleb reguleerida kolmel teljel gyro gaine, mis kindlasti on karbist väljavõttes paigast ära. Neid saab reguleerida vaid lennates katsetades. St. pead suutma hoida PALJU ebastabiilsemat kopterit kui sul hetkel see on...
Enne tuleb paika panna FBL kontroller, et kopter oleks ok lennata ja siis alles tegeleda automaatikaga. Kui kopter ise on paigast ära keerab automaatika 100% kopteri tagurpidi või muudmoodi cräshib.
Videote peal näeb kõik ilus välja kuna asi on enne video tegemist paika seadistatud.
Endal ka just üks samalaadne projekt käsil seepärast julgen sõna võtta



On ikka teha.... Õpi lendama sellega, mis sul on. See ei ole ju kõige hullemhenryko wrote:No, midagi pole teha... Küll ma hakkama saan - usu mind!

Ja kui ise olen stabiliseerimisvidin kopteri taga ja otsad annan, mis siis saab :-)Ei, ma saan aru, et see FBL ja ilma stabilisaatoriteta on siin vanade seas au sees kuid andke kollanokkadele ka võimalus
Siin on ju kaks varianti, kas lõhun ära õppides või saan sama raha eest teda lennutada hoopis. Aga eks näis, ütles pime ja jooksis vastu posti.

Sulle juba räägiti, mina ainult kordan...
1. Ilma selle stabiliseeriva vidinata on Su projekt (ja võimalikud crashikulud) tunduvalt väiksemad.
2. Kui niisama lennata ei oska, siis ei tea, milline peaks stabilisaatori tulem olema, ega oska seda sinna sättida
3. Kui niisama lennata ei oska, siis ei oska ammugi ka sättimiseks valesse suunda "sätitud" stabilisaatoriga võidelda.
Mis otste andmisse puutub, siis... hmm, julgen pakkuda, et Sina ise oled ikka tubli paar protsenti suurema isetaastumisvõimega, kui lennuautomaatika
Muidugi, vana mehhartoonik teab rääkida, et roboteid ei tohtivat piiritusega puhastada

1. Ilma selle stabiliseeriva vidinata on Su projekt (ja võimalikud crashikulud) tunduvalt väiksemad.
2. Kui niisama lennata ei oska, siis ei tea, milline peaks stabilisaatori tulem olema, ega oska seda sinna sättida
3. Kui niisama lennata ei oska, siis ei oska ammugi ka sättimiseks valesse suunda "sätitud" stabilisaatoriga võidelda.
Mis otste andmisse puutub, siis... hmm, julgen pakkuda, et Sina ise oled ikka tubli paar protsenti suurema isetaastumisvõimega, kui lennuautomaatika


Kuidas sa lennata tahad? Või mis mõttes niisama?
Omasin kunagi KTS stabilisaatorit ja sellega lendamine oli hoopis teistmoodi kui muidu kopteriga lendamine. Siis lendasid nagu sõidaks autoga... ehk siis kui tahad ikka kopteriga lennata siis see stabilisaator väga kasuks ei tule. Muidugi tõenäoliselt on stabilisaatorid ka erinevad ja neid annab seadistada ka vähem tundlikuks.
Kokkuvõtteks arvan ,et oli üldse viga seda kasutada kuna sellega lükkasin lihtsalt edasi õigesti kopteriga lendamis oskuse õppimist.
Aga muidu kui asi toimis siis oli iseenesest väga lihtne ja muretu lennata... kohe kui kangid lahti lasid oli kopter ilusti otse ja seisis omal kohal. Lõpuks juhtus aga see ,et see stabilisaator läks lennu ajal rikki...õnneks midagi ei juhtunud.
Omasin kunagi KTS stabilisaatorit ja sellega lendamine oli hoopis teistmoodi kui muidu kopteriga lendamine. Siis lendasid nagu sõidaks autoga... ehk siis kui tahad ikka kopteriga lennata siis see stabilisaator väga kasuks ei tule. Muidugi tõenäoliselt on stabilisaatorid ka erinevad ja neid annab seadistada ka vähem tundlikuks.
Kokkuvõtteks arvan ,et oli üldse viga seda kasutada kuna sellega lükkasin lihtsalt edasi õigesti kopteriga lendamis oskuse õppimist.
Aga muidu kui asi toimis siis oli iseenesest väga lihtne ja muretu lennata... kohe kui kangid lahti lasid oli kopter ilusti otse ja seisis omal kohal. Lõpuks juhtus aga see ,et see stabilisaator läks lennu ajal rikki...õnneks midagi ei juhtunud.
Hirobo EVO 50//T-rex 600FBL //T-rex 450SE //Gaui EP550* // Honey bee king II*//Lama V4*






Muuseas: fpv lennuks ei pea tingimata sobima vaid hexacopter, see konf on populaarseks saanud pigem oma eelnevalt palju väiksemate lennukogemuse nõude tõttu. selle süsteemi miinus on ebastabiilsus tõmblevas tuules( enim kasutatavatel mitmikkopteritel ei ole võimalik muuta labanurki )

siin video vanast kauglennust mägedes (ei ole minu. ussimuna kunagi viskas lingi. Selle lennu teostaja lendas kaua just 450sega väga-väga kiireid slaalomeid fpv-s nn kuusede vahel. See siin aga Henseleit): http://vimeo.com/20015735
Igal juhul, jõudu jaksu vastupidavust ja järjekindlust soovides

