HobbyKing 1500mAH LiFe 3S 9.9v PROBLEEM
HobbyKing 1500mAH LiFe 3S 9.9v PROBLEEM
Pisike mure selle akuga. Laadijaks on Accucell 6. Nimelt ei taha see aku ära balanseeritud saada. Asi jääb seisma 3.60V 3.37V 3.37V peale. korra isegi tõusevad 2 purki 3.40V peale ja siis lähevad 3.37V peale tagasi.
Kas viga võib olla akus või laadijas? Kui valin režiimiks storage siis kukuvad kõik purgid 3.30 peale, aga laadija ei anna märku, et on Valmis.
Kas viga võib olla akus või laadijas? Kui valin režiimiks storage siis kukuvad kõik purgid 3.30 peale, aga laadija ei anna märku, et on Valmis.
X650F V4 + APM 2.7
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
Hei,
Mul on sama laadija, aga ma pole LiFe laadinud, ainult NiMH ja LiPo.
Kui ei tööta, siis on üldjoontes 2 võimalust: kas teed midagi valesti või siis on laadija tõesti katki. Et sellisest esimest võimalusest aru saada, oleks vaja teada täpsemalt mida sa teed. Kas näiteks muutsid Lixx tüübi LiFe peale?
Andrus
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 282%29.pdf
Mul on sama laadija, aga ma pole LiFe laadinud, ainult NiMH ja LiPo.
Kui ei tööta, siis on üldjoontes 2 võimalust: kas teed midagi valesti või siis on laadija tõesti katki. Et sellisest esimest võimalusest aru saada, oleks vaja teada täpsemalt mida sa teed. Kas näiteks muutsid Lixx tüübi LiFe peale?
Andrus
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 282%29.pdf
Laadija ei saa katki olla, sest LiPo akusid laeb ilusti. Jah tüüp sai valitud LiFe peale.
X650F V4 + APM 2.7
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
Hei,
Minu LiFe kogemus:
laed aku 10,8V peale ning üsna kiiresti langeb 10V peale. Endal oli sama probleem, et miks pinge langeb nii kiiresti ja kas julgen akut kasutada. Lõpuks sai asja uuritud ning see on täiesti normaalne. Kui aku pinge on 10 ja 9,3V vahel on kõik ok, kui langeb alla 9,3V, siis kiiresti laadima.
Ebaühtlane pinge aku elementide vahel võib olla laadijas kinni või aku elementide kvaliteedis.
Raimo
Minu LiFe kogemus:
laed aku 10,8V peale ning üsna kiiresti langeb 10V peale. Endal oli sama probleem, et miks pinge langeb nii kiiresti ja kas julgen akut kasutada. Lõpuks sai asja uuritud ning see on täiesti normaalne. Kui aku pinge on 10 ja 9,3V vahel on kõik ok, kui langeb alla 9,3V, siis kiiresti laadima.
Ebaühtlane pinge aku elementide vahel võib olla laadijas kinni või aku elementide kvaliteedis.
Raimo
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Re: HobbyKing 1500mAH LiFe 3S 9.9v PROBLEEM
Aga äkki avalikustaksid ka selle, kuidas seda "jääb seisma" tuleks lugeda
* laed aku ja mõõdad siis mingi teise täpisseadmega purkide pinged üle
* Vaatad, mida laadija ise oma ekraanil purkide pingeteks näitab
Teoreetiline (kordan, teoreetiline) võimalus on see, et laadija pealt vaadates ongi erinevate keemiate puhul miski "tambovi konstant" kasutusel, ning näidatakse valesti.
Rohkem tõenäosem on aga see, et kas aku p*** või siis laed teda liiga suure vooluga (balanssimise voolud on laadimisvoolude kõrval armetult väikesed), niiet laadija lihtsalt ei jõua laadimise jooksul purke "siledaks triikida".
Mina isiklikult teeksin esmalt akule ühe "balansseerimislaadimise" (laadimine kõige väiksema vooluga, mis laadija võimaldab, ning peale seda vaataksin tulemust nii laadija enda ekraanilt, kui ka mingi korralikuma mõõteriistaga (NB! Laiatarbe akutäituvuse indikaatorid *ei* *ole* korralikud mõõteriistad - nad on täiesti omal kohal lennuplatsil, aga mitte laboris). Kui ikkagi erinevus säilinud, siis katsetaksin teise ja võimalusel korralikuma laadijaga, ning mõõdaksin uuesti täpismõõteriistaga. Kui nüüd aku ilusti balansis, siis võtaksin kätte, ning teeksin pikema laadimise oma vana laadijaga - selguks, ega selle balansser mitte värki nässu ei keera. Kui aga ka korralik laadija ning täpismõõteriist näitavad peale paari korda suurt ebabalanssi - nu siis ilmselt peab poodi uue aku järgi silkama.
Edit: Esmalt kuula Riff'i ning kontrolli balansseri kaablid/kontaktid üle
* laed aku ja mõõdad siis mingi teise täpisseadmega purkide pinged üle
* Vaatad, mida laadija ise oma ekraanil purkide pingeteks näitab
Teoreetiline (kordan, teoreetiline) võimalus on see, et laadija pealt vaadates ongi erinevate keemiate puhul miski "tambovi konstant" kasutusel, ning näidatakse valesti.
Rohkem tõenäosem on aga see, et kas aku p*** või siis laed teda liiga suure vooluga (balanssimise voolud on laadimisvoolude kõrval armetult väikesed), niiet laadija lihtsalt ei jõua laadimise jooksul purke "siledaks triikida".
Mina isiklikult teeksin esmalt akule ühe "balansseerimislaadimise" (laadimine kõige väiksema vooluga, mis laadija võimaldab, ning peale seda vaataksin tulemust nii laadija enda ekraanilt, kui ka mingi korralikuma mõõteriistaga (NB! Laiatarbe akutäituvuse indikaatorid *ei* *ole* korralikud mõõteriistad - nad on täiesti omal kohal lennuplatsil, aga mitte laboris). Kui ikkagi erinevus säilinud, siis katsetaksin teise ja võimalusel korralikuma laadijaga, ning mõõdaksin uuesti täpismõõteriistaga. Kui nüüd aku ilusti balansis, siis võtaksin kätte, ning teeksin pikema laadimise oma vana laadijaga - selguks, ega selle balansser mitte värki nässu ei keera. Kui aga ka korralik laadija ning täpismõõteriist näitavad peale paari korda suurt ebabalanssi - nu siis ilmselt peab poodi uue aku järgi silkama.
Edit: Esmalt kuula Riff'i ning kontrolli balansseri kaablid/kontaktid üle
Kahetsusväärne, aga mul mingit asjalikuu täpisseadet ei ole, millega purgi pingeid vaadata. Vaatasin seda, mida laadija näitas.
Proovin siis õhtul balanseerida 0,1A, ehk on abiks.
Suured tänud igatahes!!!
Proovin siis õhtul balanseerida 0,1A, ehk on abiks.
Suured tänud igatahes!!!
X650F V4 + APM 2.7
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
Li-Fe nimipinge on 3,2-3,3 volti, üle 3,6 ei tohi laadida. Tööpinge on 3,0-3,3 volti ja´alla 2,8 voldi pole soovitav lasta ühe purgi pinget. Väidetavalt elab üle ka pinge 2 voldini langemist aga seda pole mõistlik praktiseerida.
Kas sellel laadijal liitiumakude jaoks eraldi min-max seadete menüüd pole kus piirid saab paika panna?
Kas sellel laadijal liitiumakude jaoks eraldi min-max seadete menüüd pole kus piirid saab paika panna?
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
See laadija ei lasegi LiFe korral üle 3,6 laadida ning storage korral alla 3,30 ei lähe.
X650F V4 + APM 2.7
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
Ka mina kasutan neid akusid ja mul on nende laadimisega sama jama olnud - niipalju, kui foorumitest lugenud olen, siis on sarnane probleem antud aku
puhul laialt levinud.
Tegelikult on nii, et alguses (uuena) laeb vist kõik purgid ilusti võrdselt täis ja pärast paari kasutuskorda hakkab laadimistsükkel aina pikale venima, sest üks purk ei taha kuidagi täis laetud saada.
Olen ühe kogemata ka lühisesse lasknud ja pisut puhvi ajanud, aga paneb ikka sama vägevalt edasi
Minu hinnang sellele akule: 5+ (kui see laadimisprobleem välja jätta)
puhul laialt levinud.
Tegelikult on nii, et alguses (uuena) laeb vist kõik purgid ilusti võrdselt täis ja pärast paari kasutuskorda hakkab laadimistsükkel aina pikale venima, sest üks purk ei taha kuidagi täis laetud saada.
Olen ühe kogemata ka lühisesse lasknud ja pisut puhvi ajanud, aga paneb ikka sama vägevalt edasi
Minu hinnang sellele akule: 5+ (kui see laadimisprobleem välja jätta)
Psychology is my med´s
Vali discharge režiim ja ära unusta pinget jälgida. Proovi tühjaks laadida 2,8-3V peale/element. Kui pinge langeb mõnel elemendil alla 2,5V ning teistel on ikka 3,3 V, siis peata tühjaks laadimine ning balansseeri akut.
Vali väike vool, väike vool on 1A (0,1A ei ole minu arust Lixx akude jaoks pigem nimh jne).
Seejärel lae 2A juures täis ning mõõda multimeetriga, milline oli elementide pinge tühjana ning täis olekus. Võrdle tulemust laadija näidikul oleva infoga.
Vali väike vool, väike vool on 1A (0,1A ei ole minu arust Lixx akude jaoks pigem nimh jne).
Seejärel lae 2A juures täis ning mõõda multimeetriga, milline oli elementide pinge tühjana ning täis olekus. Võrdle tulemust laadija näidikul oleva infoga.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Tänud! Eks sean sammud Oomipoe poole siis. Kindlasti läheb multimeetrit ka tulevikus vajaRiff wrote:Vali discharge režiim ja ära unusta pinget jälgida. Proovi tühjaks laadida 2,8-3V peale/element. Kui pinge langeb mõnel elemendil alla 2,5V ning teistel on ikka 3,3 V, siis peata tühjaks laadimine ning balansseeri akut.
Vali väike vool, väike vool on 1A (0,1A ei ole minu arust Lixx akude jaoks pigem nimh jne).
Seejärel lae 2A juures täis ning mõõda multimeetriga, milline oli elementide pinge tühjana ning täis olekus. Võrdle tulemust laadija näidikul oleva infoga.
X650F V4 + APM 2.7
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
LiFe aku
Hei!Mul selle HK akuga ka nüüd sama jama.Seni oli ok mingi 4 laadimist,laupäeval V-Maarjas äkitselt pult näitab poole lennu pealt 7,1V.Mõõtsin aku üle:3,1-2,0-3,1 koormuseta ja seda mõni lend pärast laadimist!Varemalt paar nädalat keskmise kasutamise juures 8,8V ja laadima.Proovisin 0,1A täis laadida,vedas purgid enamvähem normi:3,2-3,1-3,2 aga laadija jääbki laadima.Nüüd laen tühjaks 0,5A,30min. :3,13-3,08-3,17.Vaatan mis edasi teeb aga sellise akuga 500m peale lennukit küll lasta ei tahaks.Tuleb vist lipole üle minna kuigi kõrgem pinge ei ahvatle.Saatja Turnigy 9X.
Jah. Mul sama saatja. Proovisin ka akut igat pidi laetud saada aga ei miskit. Hetkel tavaliste patareidega. Ehk peab uue aku soetama.
X650F V4 + APM 2.7
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=23815
Kui see aku mahub pulti, siis tegemist on väga hea valikuga!
Kui see aku mahub pulti, siis tegemist on väga hea valikuga!
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Re: life aku
Ära viska. Mul tuli mõte dessanti teha. Kui homne ilm lennuplaanid rikub, siis hakkan nokitsema, läheb servo paigalduseks kõhu alla koos päästikugasärts wrote:Minu oma Ärkas vist ellu,vähemalt mõneks ajaks.Kaks 0,1A täis/maha laadimist ja kolm 1,5A täis/maha +lõpu veel 0.5A et magusalt täis oleks.Eks teen veel teste enne kui ära viskan.
The ground is the limit not the sky
- Eachine Racer 250
- KingKongSmart100
- Fox EPO Glider 2.32m
- Taranis ja FrSky kampott
- 1/10 SCT
- Camera: Runcam 2
Nonii. Langetasin aku kõik purgid ilusti 3.30 peale ning siis balanseerisin 0,1A kuni 3.38 ning edasi 0,3A'ga kõik purgid 3.60
X650F V4 + APM 2.7
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9