pohjakas wrote:
Hoidja on ühet kohast murdunud jh ja ennast kõveraks väänanud Pole veel lahti kiskunud aga ilmselt tuleb ka kinnituspolt välja vahetada ja ka laager jh.
Tegelt ongi natukene küsimus ka,et mis nimetusega laager labahoidja sisse läheb?
Labavõll (feathering või ka horizontal shaft) on sul ilmselgelt kõver. Kahjuks ei oska sulle laagri mõõte anda, pead kas üle mõõtma või kuskilt selle kopteri juhendi alla tõmbama, seal peaks koostejoonisel laagri mõõdud näha olema.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Et tuul nii nõrk, et püksid jäävad jalga, tuli teha laupäevane kontroll-lend.
Vahendiks modifitseeritud Bixler 1.1. Kaaluks ligemale 1kg, oli sõiduk
suhteliselt juhitav, kuigi heebel põhjas suutis vaevu vastutuult edasi rühkida.
Ma läksin ka välja, et teeks väikse lennu. Hommikul tundus täitsa okei, kuid kui õue jõudsin keskpäeval oli tuul nii tugev, et ei hakkanud siiski lendama
ma kh tegin mingi 10mindise lennu just.tegin vist selle tuulega seni kõige ilusama maandumise aga "flat spin" mille tegemist pidin üritama ei tulnd välja..veitc liiga tuuline ja hämar oli.
K3ndu, said sõiduki töökorda, ma järeldan? Muidugi lastakse mind kohemait
auklikuks selle jutu eest, aga mina soovitaksin küll Bixler kasvõi ballastiga
kiloseks kohendada. Tunduvalt mugavam on juhtida, eriti algajal.
Lennukit lihtsalt niisama raskemaks teha pole IMHO just kõige mõistlikum idee. Mida rohkem mootoril lennuki kaalu suhtes võimsust on, seda parem juhtida. Ja muidugi peab raskuskese paigas olema. Ülatiivaline lennuk peaks ideaalis nii paika pandud olema, et tüüride keskasendis olles planeerib ka ilma töötava mootorita ja juhtimiseta rahulikult maha. Selline olukord oleks algajale kõige mugavam. Kahjuks olen just algajate juures näinud sellist praktikat kus raskuskeskme timmimise asemel timmitakse tüüre. Sellisel juhul sõltub lennuki stabiilsus lennukiirusest ja mootori veojõust. Vabalennu praktika on kõige parem õigete harjumuste kool
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Silversass, liimisin tiiva kokku ja tõmbasin veel teibiga ka kinni. Aga nuh katsetada ei saanudki kas on pisiavalt tugevasti kinni. Tiivad endiselt magnetiga kinni ja tõmbasin veel teibiga tiivad kinni, et lennuajal ära ei tuleks.
minu kogemusest bixleriga:raskema lennukiga oli mugavam lennata,eriti tuulise ilmaga (minule meeldis vähemalt nii rohkem) =mina tassisin bixleriga goprod+vahest oli isegi kaks 2200mah lipot sees,muidugi tuulega tuli olla teatud manöövritega ettevaatalikum:D
Läheks küll aga sellise tuulega ei ole eriti mõnus. Lisaks lubavad vihma ka.
Nüüd on ilmselt "kevadeni" selline ilm. Jutumärkidega kuna ei saa viimasel
ajal aastaaegadest suurt aru. Tambime seni simulaatorit! Kas said Kyylik
enda oma kätte?
Mina nühin Phoenix RC v4-ga. RealFlight G5 on ka olemas aga ei osanud
seda tööle panna. Kopterid väga ei köida, lennukitega, 3D-maastikul.
Kui huvilisi oleks, võiks ka võrgus proovida. Nüüd naerukoht ka juurde:
lemmiklennuk on Icon A5. Algaja asi!
Riho pani jah oma kopteri lennuvalmis... Kuid Lääne-Virumaa tuuled osutusid liialt võimsateks et oleks julgust kopteri jalused tõsta kõrgemale kui 15cm
Kuule Ville jälle jändad selle fotoshopiga.On teisi foorumeid kus kaheldakse kopteri olemasolus ning lennuoskuses Aga meie jaoks kes me teame ,et tegemist on Eesti meistriga ja originaal fotodega saame suud pärani öelda vaid OZZAAA VINGE
prosper wrote: Kuule Ville jälle jändad selle fotoshopiga.On teisi foorumeid kus kaheldakse kopteri olemasolus ning lennuoskuses Aga meie jaoks kes me teame ,et tegemist on Eesti meistriga ja originaal fotodega saame suud pärani öelda vaid OZZAAA VINGE
Jah ma ainult sellega oma vabal ajal tegelengi, et meretaustale photoshopis jõuluvanasid ja koperdisi istutan....
T-Rex 700N DFC, 600N 3GX, 600EFL PRO SK720, 500EFL PRO DFC, 450Pro & SAB Goblin 630 & 500, Blade nano, 130, Blade mCX, Sebart Sukhoi 29S 30E, DX18, RF G6.5
Tõenäoliselt jäid jõuluvanad laevast maha ja nüüd kihutavad sellele järele Nägin ka kord neid Lohusalu sadama lähedal surfimas kui sarnane soe talv oli. Vaat näärivanad seda lõbu omale lubada ei saanud.
Üritasin eile tuulega veidike lennata aga sellest väga palju välja ei tulnud. Bixler 2 suutis vaevu vaevu tuulele vastu lennata, vaikselt korjasin kõrgust aga väga pikalt lennata ei saanud. Ühe korra sain isegi kõrgemale, aga siis vist tuli mingi tuuleiil mis selle jälle alla tõi, ning vertikaaltiib murdus küljest ära.