nii, sai siis esimest korda proovitud piperiga lendamist (proovitud,sest lend lõppes üsna ruttu kõrgel puu otsas) ja küsimus on selline,et kas piper(kyosho)peabki lendama sedasi,et nina on tugevalt ülespoole,vaadates jääb mulje nagu oleks tagumine ots maa külge aheldatud ja ei taha ta ka alluda puldi tressuurile(sellepärast ta puu otsas maanduski)äkki on mingeid kavalaid nõkse mida peaks teadma seda tüüpi lennukite juures või ongi ta sündinud selliseks ?õnneks ei saanud ta suuri vigastusi ja uus katse tuleb juba homme aga ennem tahaks vähe infi piperite käitumise kohta.oodatud on igasugune info piperi kohta.
ETTE TÄNADES !
allar
56291000
paar küsimust tegijatele
Raskuskeskme rusikareegel on 25-33% tiiva laiusest. Tahapoole 33% on ohtlik, eespool on ohutum. Arvestama peab siis ka tiiva kuju ehk siis raskuskese käib tiiva keskmise laiuse järgi, mitte alati esiserva järgi, kui tiib on näiteks tahapoole või otstesse kitsenev.
Raskuskeskme kontrolliks hoia lennukit lihtslt näpuotstega tiivast õhus. Lennuki kerel või tiival PEAKS olema märk, kus on õige raskuskese. Seda tuleks alati kontrollida, kui vahetada erinevaid proppe, akusid jne. Raskuskese muutub ära ka siis, kui kere sees mõni komponent ei ole kinnitatud (näiteks kiiruseregulaator vms).
Raskuskeskme kontrolliks hoia lennukit lihtslt näpuotstega tiivast õhus. Lennuki kerel või tiival PEAKS olema märk, kus on õige raskuskese. Seda tuleks alati kontrollida, kui vahetada erinevaid proppe, akusid jne. Raskuskese muutub ära ka siis, kui kere sees mõni komponent ei ole kinnitatud (näiteks kiiruseregulaator vms).
Lauri Laidna - www.pistik.com