Lennuki valimine
Lennuki valimine
Suvi on tulekul ning tahaks ka lendamisega algust teha. Kohe valmib mul ka plaaner, aga selle kõrval võiks olla ka mingi mootorlennuk.
Nagu ma aru olen saanud on Piper J-3 kõige parem valik algajatele. Mul oleks soov osta natuke parem lennuk, st. millega saaks ka natuke ja vigurlendu teha. Aga esialgu ainult ülatiivaline.
Pistiku poest vaatasin ka, mõned sellised olid seal küll mida kaalusin osta, aga neil pole vist mootorit küljes. See on vaja eraldi osta?
Realflightis lennates, meeldib mulle kõige rohkem Nexstar lennuk. Aga seda eestis müügil pole ning selle vastuvõtja sagedus olid miski 72Mhz, mis eestis lubatud ei ole, nii tean ma oma teadmiste järgi.
Võibolla oskab keegi midagi Nexstar'i sarnast pakkuda?
Aitäh!
Ajhaa, Lauri(admin) pakkus mulle järgnevat mudelid -> LINK
Oskab keegi seda kommenteerida? Saab sellega mingil määral ka vigurlendu lennata?
Nagu ma aru olen saanud on Piper J-3 kõige parem valik algajatele. Mul oleks soov osta natuke parem lennuk, st. millega saaks ka natuke ja vigurlendu teha. Aga esialgu ainult ülatiivaline.
Pistiku poest vaatasin ka, mõned sellised olid seal küll mida kaalusin osta, aga neil pole vist mootorit küljes. See on vaja eraldi osta?
Realflightis lennates, meeldib mulle kõige rohkem Nexstar lennuk. Aga seda eestis müügil pole ning selle vastuvõtja sagedus olid miski 72Mhz, mis eestis lubatud ei ole, nii tean ma oma teadmiste järgi.
Võibolla oskab keegi midagi Nexstar'i sarnast pakkuda?
Aitäh!
Ajhaa, Lauri(admin) pakkus mulle järgnevat mudelid -> LINK
Oskab keegi seda kommenteerida? Saab sellega mingil määral ka vigurlendu lennata?
http://foorum.pistik.com/viewtopic.php? ... light=#792
See lennuk seal,Kui huvi räägime ka hinna suhtes läbi
Kristo
See lennuk seal,Kui huvi räägime ka hinna suhtes läbi
Kristo
Ei hakanud uut teemat tegema.
et mis arvatakse sellisest asjandusest http://www.rcmarket.org/Wing-Dragon-Com ... 18987.html
4 kanalist varianti mõtlen siis
usa poe lehel on natuke põhjalikumalt infot ja video ka.
http://www.hobby-lobby.com/wingdragon4.htm
et mis arvatakse sellisest asjandusest http://www.rcmarket.org/Wing-Dragon-Com ... 18987.html
4 kanalist varianti mõtlen siis
usa poe lehel on natuke põhjalikumalt infot ja video ka.
http://www.hobby-lobby.com/wingdragon4.htm
Mul analoogne Robbe toode,praegu ka Kullos müügis.
Komplekt sisaldab muidugi ainult lennukit,kõik muu tuleb juurde muretseda.
Väga tugev vahust masin saanud mitmeid matse,hea (ise)lendaja,saab teha ka lintsamat akrobaatikat kui toide 11,1V Lipo pealt,Airbee on nimi.
Soovitan soojalt,mulle on ta päris palju abiks olnud lendamise õppimisel ja kuna masin on suht väikesemõõduline (1m tiiba),siis sõidab enamus ajas autoga kaasas,kus aga sobivam plats seal lendan.
Komplekt sisaldab muidugi ainult lennukit,kõik muu tuleb juurde muretseda.
Väga tugev vahust masin saanud mitmeid matse,hea (ise)lendaja,saab teha ka lintsamat akrobaatikat kui toide 11,1V Lipo pealt,Airbee on nimi.
Soovitan soojalt,mulle on ta päris palju abiks olnud lendamise õppimisel ja kuna masin on suht väikesemõõduline (1m tiiba),siis sõidab enamus ajas autoga kaasas,kus aga sobivam plats seal lendan.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Harjutamiseks on see Kristoka pakutud lennuk väga hea.Muidugi ei ole paha ka uue traineri ostmise mõte,aga samas tuleb arvestada,et trainer ammendab end üsna ruttu ja seetõttu tuleks osta max odav variant.
Mina ei ostaks ilma eleronideta lennukit - see on siiski mänguasi ja täit tõde lendamisest sellega kätte ei saa - seda on praktika ka põllu peal näidanud,et vähemagi tuule puhul on pöördetüüriga lennukid abitud ja peaaegu juhitamatud.
Mina ei ostaks ilma eleronideta lennukit - see on siiski mänguasi ja täit tõde lendamisest sellega kätte ei saa - seda on praktika ka põllu peal näidanud,et vähemagi tuule puhul on pöördetüüriga lennukid abitud ja peaaegu juhitamatud.
Tähenärimine: Tõenäoliselt unustasid sõna "vaid" põõrdtüüri eest ära. Põõrdekas on igal enesest lugupidaval lennukil, ja ega nad kõik siis ometi abitud ole Pigem on näiteks startimisel ja külgtuule korral põõrdekas ainukene võimalus võsalendu vältida.Kuno wrote: vähemagi tuule puhul on pöördetüüriga lennukid abitud ja peaaegu juhitamatud.
"Vaid" jäi puudu jah.Samas ilma pöördetüürita lennukit on võimalik igati juhtida,ise alustasin ka nii,hiljem kui käsi kindlam,sai lisatud pöördetüür,et teha ületiiva pöördeid ja külililendu.Seega minu arvamus on,et eleronid peavad olema,pöördetüür võib olla - ainuke element,mida ilma pöördetüürita ei saa sooritada,on külililend.
Olen korra lasknud kõrgus- ja pöördetüüriga (kaldtüüre ei olnud) lennukit tuulega 16 m/sek, puhanguti 22 m/sek. Lihtsalt oli huvitav, kuidas sellise tõelise tormiga ka on.
Ülal sai hakkama, aga maandumine oli väga raske. Vedas ja jäi terveks.
Kui pöördetüüril piisavalt pindala ja käigunurka on, pole ta nii vilets midagi.
Poe treeninglennukitel on pöördetüür ilmselt meelega nii väikese mõjuga tehtud, et algaja kiiresti maa sees ei lõpetaks ja lennuki enda stabiilsusel suurem roll oleks.
Kui eesmärgiks pole vigurlend, saab ainult pöördetüüriga väga hästi hakkama.
Kunagi olid ka F3B plaanerid suures osas kaldtüürideta ja kiiruslennus ideaalne trajektoor koos välkkiire kannapöördega polnud mingi probleem.
Minu jutt ei ole pöördetüüriga lennuki soovitamine.
Soovitaksin kindlasti kõikide tüüridega treeninglennukit.
Ülal sai hakkama, aga maandumine oli väga raske. Vedas ja jäi terveks.
Kui pöördetüüril piisavalt pindala ja käigunurka on, pole ta nii vilets midagi.
Poe treeninglennukitel on pöördetüür ilmselt meelega nii väikese mõjuga tehtud, et algaja kiiresti maa sees ei lõpetaks ja lennuki enda stabiilsusel suurem roll oleks.
Kui eesmärgiks pole vigurlend, saab ainult pöördetüüriga väga hästi hakkama.
Kunagi olid ka F3B plaanerid suures osas kaldtüürideta ja kiiruslennus ideaalne trajektoor koos välkkiire kannapöördega polnud mingi probleem.
Minu jutt ei ole pöördetüüriga lennuki soovitamine.
Soovitaksin kindlasti kõikide tüüridega treeninglennukit.
On ka Airbeed suht suure tuulega lennutatud,saab hakkama ka see masin,ainult et ta on ise liig kerge,nii et üle 5m/s tuulega on tegemist.
Kui saab õhku siis lihtsalt kannab tuulega ära.
Tüüripinnad on aga piisavalt suured,juhitavus hea.
Kui saab õhku siis lihtsalt kannab tuulega ära.
Tüüripinnad on aga piisavalt suured,juhitavus hea.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Teemast mööda nagu ikka Aga igasugu tuulega lennutamine EI OLE ALGAJATELE! Algaja EI lennuta kungi tuulega, kui seda õhuliikumist saab tuuleks nimetada.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Mardi valik tundub heana.:
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album23
ja järgmine aste:
http://www.hacker-motor.com/deutsch/mod ... as30e.html
http://www.garganovolo.com/video/katana_S30.wmv
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album23
ja järgmine aste:
http://www.hacker-motor.com/deutsch/mod ... as30e.html
http://www.garganovolo.com/video/katana_S30.wmv
Last edited by [J] on Wed Jun 06, 2007 11:19, edited 5 times in total.
Leidsin ühe ülevaate 4 kanalise wing dragoni kohta
http://www.masportaviator.com/ah.asp?Ca ... 66&index=0
Tundub, et läheb ostuks.
EDIT: Kas on mõni huviline veel, kes tahaks seda lennukit tellida?
http://www.masportaviator.com/ah.asp?Ca ... 66&index=0
Tundub, et läheb ostuks.
EDIT: Kas on mõni huviline veel, kes tahaks seda lennukit tellida?
Nonii, tegin endale tellimuse ära. Loodetavasti saab kiirelt kätte.
Edit: selgus, et seda lennukit hetkel laos poloe ja niipea pole tulemas ka Tuleb uus valida. Mis sellest arvata? http://www.rcmarket.org/Cessna-182-4ch-RTF-p-18988.html
Edit: selgus, et seda lennukit hetkel laos poloe ja niipea pole tulemas ka Tuleb uus valida. Mis sellest arvata? http://www.rcmarket.org/Cessna-182-4ch-RTF-p-18988.html
Trainer lennukina oli minuteada Submarine'il see (Lauri) ja lendas igati ok. Kuna ülatiivaline ja trainer-tüüpi, siis selili lend on ebastabiilne ehk lennuk kipub end õiget pidi keerama, see traineri eesmärk ju ongi Aga saab selili lennatud küll.
Paremal - http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P3250048
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P3240169
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P1060860
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P1060920
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P1060933
Küll ei soovitaks 4-taktilist sellele, kui üritatakse pähe määrida vaid tavalist odavat ~7cc 2-taktililist.
Paremal - http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P3250048
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P3240169
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P1060860
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P1060920
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P1060933
Küll ei soovitaks 4-taktilist sellele, kui üritatakse pähe määrida vaid tavalist odavat ~7cc 2-taktililist.
Lauri Laidna - www.pistik.com