probleem nitromootoriga

Arutelu kõigist mootoritest ja sellega seonduvast... elektrimootorid, sisepõlemismootorid, kiiruseregulaatorid jms
Post Reply
Risto19
Posts: 57
Joined: Tue Jun 08, 2010 13:10
Location: Harjumaa

probleem nitromootoriga

Post by Risto19 »

Tere,
Mul selline mure, et ostsin matsalt endale Katana ning endal oli olemas ASP 2 taktiline nitro mootor. Kruttisin selle ilusti peale, aga nüüd olen mitu päeva jännand, et mootor korralikult tööle saada. Läheb ilusti käima ja värki, isegi pöördesse läheb nüüd nii nagu peab, aga kohe, kui pöördeid maha lasen jääb mootor seisma ja on kuum. Ehk oskab keegi nõu anda, milles võib seisneda viga ning kuidas seda viga likvideerida. Oleksin väga tänulik, tahaks aparaadi kiiremas korras korralikult tööle saada, et saaks veel enne sõjaväge õhus käidud, muidu jääb lennuk 11 kuuks kapiotsa tolmu koguma.
Vend arvas, et äkki on mootorilaagrid kutud ja see kuidagi mõjutab. Kas see võib olla põhjuseks?
tel:56950993
User avatar
särts
Posts: 679
Joined: Sat Nov 08, 2008 14:26

mootor

Post by särts »

Üks põhjus mootori kuumenemiseks on lahja küttesegu(õhku palju kütet vähe).Reguleerimine aitab.Teine asi mis küte on,kas valmis segu kus midagi määrivat ka sees on?Muidu vana motoristide nali et õli viga ei onud,õli lihtsalt ei olnud.
Risto19
Posts: 57
Joined: Tue Jun 08, 2010 13:10
Location: Harjumaa

Post by Risto19 »

10% segu on
tel:56950993
User avatar
Riff
Posts: 1439
Joined: Mon May 03, 2010 10:12
Location: Rakvere

Post by Riff »

Viimati, kui sai nitromootoriga jännatud lähtusin seadistuste juures mootori temperatuurist ja mitte tossu kogusest. Lisaks muidugi kuuleb, kas mootor töötab stabiilselt ning on piisavalt jõudu.

APS mootori töötemperatuur ma ei tea, kuid OS 91 suurusega mootor töötas hästi 70-90 kraadi C juures.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne :) ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Esimese asjana püüa küttesegu teha nii rikkaks kui võimalik,kui see ei aita,vaata kas karburaator on korralikult kinni,et ei saaks lisaõhku.Kasutatud mootor võib olla ka juba nii kulunud,et soojaks minnes kaob kompressioon - siis on ka nii,et kui lased pöörded maha,sureb välja.
User avatar
Kpe
Posts: 660
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:16
Location: Tallinn

Post by Kpe »

Kuumaks võib mootor minna ka vigaste laagrite tõttu. Ja kui ka kütuse segu on korras, ei taha ülekuumenenud mootor korralikult käia.
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

põhjus võib olla ka lliga suures propis
Risto19
Posts: 57
Joined: Tue Jun 08, 2010 13:10
Location: Harjumaa

uus probleem

Post by Risto19 »

Ei hakka siis uut teemat tegema. Enivei probleem nüüd säärane, et kui hoian karburaatoril või sumpal näppu peal, tuleb küte kenasti üles, aga nii kui näpp maha võetud saab. Vajub küte kohe tagasi. Ehk oskab keegi aidata, milles võib olla probleem?
tel:56950993
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

Mis torud sul paagis on? Vahel on juhtunud (eriti nende mustade plasttorudega), et ei jõua kütet peale imeda toru suure takistuse tõttu. Toru võib umbes ka olla. Teine variant, et kuskil tihend lekib, neid seal mitmes kohas, kontrolli, et kõik korralikult kinni oleks.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Risto19
Posts: 57
Joined: Tue Jun 08, 2010 13:10
Location: Harjumaa

Post by Risto19 »

Torud metall ikka, aga tihendeid mõtlesin isegi, et äkki nendega jama. Aga kui tekib veel mõtteid, siis olen tänulik igasuguse info eest
tel:56950993
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

Võib muidugi ka alarõhk tekkida kui ventilatsioon kehva sumpast, aga vaata kui karpa düüs on võrreldes kütusetasemega liiga kõrgel siis tekib ka selline jama.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

kas paak liiga madalal ei ole karburaatori suhtes?
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

Risto19 wrote:...kui hoian karburaatoril või sumpal näppu peal, tuleb küte kenasti üles, aga nii kui näpp maha võetud saab. Vajub küte kohe tagasi.
Iagti normaalne nähtus kui paak liiga madalal.
Kui voolikutes/ühendustes oleks lekkeid/õhu sisseimemise kohti siis kas ei veaks üldse kütet üles
või vajuks ka siis alla kui näppu difuuseril või sumpal hoiad.

Tõsta paak (kütuse nivoo) kartreriga ühele joonele.
Mõned sentimeetrid võib ju muidugi olla allpool aga mitte vaks või kaks.
Risto19
Posts: 57
Joined: Tue Jun 08, 2010 13:10
Location: Harjumaa

Post by Risto19 »

Selge, katsetan kindlasti paagi tõstmist:)
tel:56950993
Risto19
Posts: 57
Joined: Tue Jun 08, 2010 13:10
Location: Harjumaa

Töötab

Post by Risto19 »

Tänan nõuannete eest. Sain mootori tööle, nüüd vaja veel õiget ilma:)
tel:56950993
Post Reply