probleem nitromootoriga
probleem nitromootoriga
Tere,
Mul selline mure, et ostsin matsalt endale Katana ning endal oli olemas ASP 2 taktiline nitro mootor. Kruttisin selle ilusti peale, aga nüüd olen mitu päeva jännand, et mootor korralikult tööle saada. Läheb ilusti käima ja värki, isegi pöördesse läheb nüüd nii nagu peab, aga kohe, kui pöördeid maha lasen jääb mootor seisma ja on kuum. Ehk oskab keegi nõu anda, milles võib seisneda viga ning kuidas seda viga likvideerida. Oleksin väga tänulik, tahaks aparaadi kiiremas korras korralikult tööle saada, et saaks veel enne sõjaväge õhus käidud, muidu jääb lennuk 11 kuuks kapiotsa tolmu koguma.
Vend arvas, et äkki on mootorilaagrid kutud ja see kuidagi mõjutab. Kas see võib olla põhjuseks?
Mul selline mure, et ostsin matsalt endale Katana ning endal oli olemas ASP 2 taktiline nitro mootor. Kruttisin selle ilusti peale, aga nüüd olen mitu päeva jännand, et mootor korralikult tööle saada. Läheb ilusti käima ja värki, isegi pöördesse läheb nüüd nii nagu peab, aga kohe, kui pöördeid maha lasen jääb mootor seisma ja on kuum. Ehk oskab keegi nõu anda, milles võib seisneda viga ning kuidas seda viga likvideerida. Oleksin väga tänulik, tahaks aparaadi kiiremas korras korralikult tööle saada, et saaks veel enne sõjaväge õhus käidud, muidu jääb lennuk 11 kuuks kapiotsa tolmu koguma.
Vend arvas, et äkki on mootorilaagrid kutud ja see kuidagi mõjutab. Kas see võib olla põhjuseks?
tel:56950993
Viimati, kui sai nitromootoriga jännatud lähtusin seadistuste juures mootori temperatuurist ja mitte tossu kogusest. Lisaks muidugi kuuleb, kas mootor töötab stabiilselt ning on piisavalt jõudu.
APS mootori töötemperatuur ma ei tea, kuid OS 91 suurusega mootor töötas hästi 70-90 kraadi C juures.
APS mootori töötemperatuur ma ei tea, kuid OS 91 suurusega mootor töötas hästi 70-90 kraadi C juures.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
uus probleem
Ei hakka siis uut teemat tegema. Enivei probleem nüüd säärane, et kui hoian karburaatoril või sumpal näppu peal, tuleb küte kenasti üles, aga nii kui näpp maha võetud saab. Vajub küte kohe tagasi. Ehk oskab keegi aidata, milles võib olla probleem?
tel:56950993
Mis torud sul paagis on? Vahel on juhtunud (eriti nende mustade plasttorudega), et ei jõua kütet peale imeda toru suure takistuse tõttu. Toru võib umbes ka olla. Teine variant, et kuskil tihend lekib, neid seal mitmes kohas, kontrolli, et kõik korralikult kinni oleks.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Võib muidugi ka alarõhk tekkida kui ventilatsioon kehva sumpast, aga vaata kui karpa düüs on võrreldes kütusetasemega liiga kõrgel siis tekib ka selline jama.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Iagti normaalne nähtus kui paak liiga madalal.Risto19 wrote:...kui hoian karburaatoril või sumpal näppu peal, tuleb küte kenasti üles, aga nii kui näpp maha võetud saab. Vajub küte kohe tagasi.
Kui voolikutes/ühendustes oleks lekkeid/õhu sisseimemise kohti siis kas ei veaks üldse kütet üles
või vajuks ka siis alla kui näppu difuuseril või sumpal hoiad.
Tõsta paak (kütuse nivoo) kartreriga ühele joonele.
Mõned sentimeetrid võib ju muidugi olla allpool aga mitte vaks või kaks.