Aprill 2014
Paar pilte minust ka...
https://www.dropbox.com/sh/75y3ukfueikjpxz/V-QWFtF7IJ
Laupaeval, Tartu Maantee platsil. Naine jalutas beebiga kärus, mina lendasin.
https://www.dropbox.com/sh/75y3ukfueikjpxz/V-QWFtF7IJ
Laupaeval, Tartu Maantee platsil. Naine jalutas beebiga kärus, mina lendasin.
MIKADO LOGO 550SX (VBar Neo)
MIKADO LOGO 600SX (VBar Neo)
MIKADO LOGO 700VTX (VBar Neo)
VBar Control
________________________________
Team MasterCard
MIKADO LOGO 600SX (VBar Neo)
MIKADO LOGO 700VTX (VBar Neo)
VBar Control
________________________________
Team MasterCard
Mul tulek väga lahtine hetkel, enne reedet ei tea otsustadakyylik wrote:Tere jälle..plaanime (kui ilm muidugi lubab) pisi lennutamist rakveres.(lennuväljal)19aprill..kell 14:00 .kohale lubas ka tulla riho.jagame klepse neile kellel need veel puuduvad.
The ground is the limit not the sky
- Eachine Racer 250
- KingKongSmart100
- Fox EPO Glider 2.32m
- Taranis ja FrSky kampott
- 1/10 SCT
- Camera: Runcam 2
Täna peale tööd sai üle pika aja jälle Fox out of Box tehtud, lasin tühjaks 3 akut.
Kõik tore ja lahe, aga häirib mind FrSky vaikiv telemeetria vario suhtes. Peab hakkama ikka piiluma miskit pinisevat või lausa rääkivat lisa. Sain nimelt ühte termikasse kuidagi kobaga sisse, aga kaugus oli minust üpris kena ja jõle ebamugav on kahte asja korraga jälgida, et aru saada tõusu tugevuses. Termikast välja lend oli silmaga aru saadav, aga seal püsimise ja tiirutamise ajal tundus silmale kõrgus pikalt püsiv, samas vario näit telemeetrial näitas kerget tõusu. Pilgu ekraanile keerasin, siis kippusin juba liiga välja lendama.
Nüüd veel vaja Fox'il korra mootor maha katkuda ja kinnituse vahele seib panna, veab liiga nina üles ära ja kiire kõrguse korjamine näeb elevaatoriga kompenseerides välja nagu purjus pardi õhkutõus - horisont kipub silme ees õõtsuma üles-alla
Kõik tore ja lahe, aga häirib mind FrSky vaikiv telemeetria vario suhtes. Peab hakkama ikka piiluma miskit pinisevat või lausa rääkivat lisa. Sain nimelt ühte termikasse kuidagi kobaga sisse, aga kaugus oli minust üpris kena ja jõle ebamugav on kahte asja korraga jälgida, et aru saada tõusu tugevuses. Termikast välja lend oli silmaga aru saadav, aga seal püsimise ja tiirutamise ajal tundus silmale kõrgus pikalt püsiv, samas vario näit telemeetrial näitas kerget tõusu. Pilgu ekraanile keerasin, siis kippusin juba liiga välja lendama.
Nüüd veel vaja Fox'il korra mootor maha katkuda ja kinnituse vahele seib panna, veab liiga nina üles ära ja kiire kõrguse korjamine näeb elevaatoriga kompenseerides välja nagu purjus pardi õhkutõus - horisont kipub silme ees õõtsuma üles-alla
The ground is the limit not the sky
- Eachine Racer 250
- KingKongSmart100
- Fox EPO Glider 2.32m
- Taranis ja FrSky kampott
- 1/10 SCT
- Camera: Runcam 2
Ajajärk on suht õige. Mingi pisike seriaalike tuleb aastalõpus telekasse ehk...prosper wrote:Siis nagu mees teiselt planeedilt kui 20 sajandit tagasi ajas läksid Pildi järgi ei oska muud pakkuda kui ,et kas filmisid püramiidide ehitust ülevalt või ?
http://www.imdb.com/title/tt3416922/?ref_=nm_flmg_cam_1
T-Rex 700N DFC, 600N 3GX, 600EFL PRO SK720, 500EFL PRO DFC, 450Pro & SAB Goblin 630 & 500, Blade nano, 130, Blade mCX, Sebart Sukhoi 29S 30E, DX18, RF G6.5
nonii, keegi miskit ei ütle, rules are, there are no rules? Tulen sinna ja teen mis tahan?wing wrote:kuulge, valgustage algajat, mis reeglid need seal kollasel siis kehtivad? (eeldane et kollane= see lennutamisplats kuskil hüüru? kandis)
plaanin ka mingiaeg sealt läbi astuda, viiks enne kurssi ennast
Reeglid kõikjal samad.lenda platsil.taga ohutus! Ning kasuta rada selleks ettenähtud eesmärgil + püsi m pakun alla 60m .ning kui õhus mitu lennukit siis rajale astudes veendu et teised teaks seda.m olen hüüdnud tavaliselt.aitab vältida pihta saamist mõne teise maanduva lennukiga.ja sodi korjad kaasa,pärast suvel tungib prop nt läbi plätu.
Last edited by kyylik on Thu Apr 17, 2014 10:56, edited 1 time in total.
http://www.mudellend.eu/ohutuswing wrote:nonii, keegi miskit ei ütle, rules are, there are no rules? Tulen sinna ja teen mis tahan?wing wrote:kuulge, valgustage algajat, mis reeglid need seal kollasel siis kehtivad? (eeldane et kollane= see lennutamisplats kuskil hüüru? kandis)
plaanin ka mingiaeg sealt läbi astuda, viiks enne kurssi ennast
Vajalik ainult lugemis ja mõistmisoskus..
See sagedusala tänaseks kooskõlastatud, aeg oleks neid reegleid ajakohastada juba.wing wrote:
samas, lugedes....oma 2,4GHz saatja/vastuvõtjaga ma ei tohigi lennata?
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
- ulmeKulgur
- Posts: 279
- Joined: Fri Oct 02, 2009 21:12
Uih. Sellel alal oli vanasti jube palju häireid laste mänguasjadest ja rekkajuhid võivad lällari hooletul häälestamisel sulle sisse sõita oma jutuga. Lisaks võib see sagedus ilmaoludest tulenevalt minna ülilevisse, mispuhul võib keegi tegusam Aafrika raadiamatöör kogemata su mudeli kaapredada. :P
(ainult teoorias muidugi)
Ise olen muidugi kah "tagurlane", 35 MHz FM peal, ei ole ülespoole ära kolinud, kuna FM ei eelda niivõrd ranget otsenähtavust, levib päris kaugele ja minu vana pult on ikka veel töökorras.
2.4 peal on muidugi häid asju, palju riistvara vist DSSS (direct sequence spread spectrum) mistõttu ühesageduslik kitsa sagedusribaga häire neid oluliselt ei häiri.
Kõige kindlam oleks muidugi laias vahemikus sagedusi mööda ringi jooksev tugeva võimsusega ja täisautomaatselt suundantenni servoga mudeli peale rihtiva maajaamaga süsteem.
Samas, kuna sihuke süsteem võiks panna Sideametis häirekellad kolisema, ei sobiks seda kasutada üheski tuntud lennutamiskohas, üheski kohas kaks korda järjest, ega üldse viisil, mis vihjab lennutamisele (WiFi võrkudega on see nunnu omadus, et side saab krüptida ja kes tahab teada, mis värk on, muugib AES šifri lahti).
(ainult teoorias muidugi)
Ise olen muidugi kah "tagurlane", 35 MHz FM peal, ei ole ülespoole ära kolinud, kuna FM ei eelda niivõrd ranget otsenähtavust, levib päris kaugele ja minu vana pult on ikka veel töökorras.
2.4 peal on muidugi häid asju, palju riistvara vist DSSS (direct sequence spread spectrum) mistõttu ühesageduslik kitsa sagedusribaga häire neid oluliselt ei häiri.
Kõige kindlam oleks muidugi laias vahemikus sagedusi mööda ringi jooksev tugeva võimsusega ja täisautomaatselt suundantenni servoga mudeli peale rihtiva maajaamaga süsteem.
Samas, kuna sihuke süsteem võiks panna Sideametis häirekellad kolisema, ei sobiks seda kasutada üheski tuntud lennutamiskohas, üheski kohas kaks korda järjest, ega üldse viisil, mis vihjab lennutamisele (WiFi võrkudega on see nunnu omadus, et side saab krüptida ja kes tahab teada, mis värk on, muugib AES šifri lahti).
Rakvere lennuväljal käidud. Päris mõnus koht lennutamiseks, raja ääres on ruumi piisavalt. Tõenäoliselt olen homme ka platsis.
Küsimus kohalikele. Kas suunaga linnast eemale teisele poole teed jääv väikese torni moodi ehitis on vana lennuvälja hoone? Vaatasin ühte 1944 aasta Saksa õhuluure fotot Rakverest ja seal tundub lennurada olevat praegusega võrreldes enam-vähem risti.
Küsimus kohalikele. Kas suunaga linnast eemale teisele poole teed jääv väikese torni moodi ehitis on vana lennuvälja hoone? Vaatasin ühte 1944 aasta Saksa õhuluure fotot Rakverest ja seal tundub lennurada olevat praegusega võrreldes enam-vähem risti.
tikka wrote:Rakvere lennuväljal käidud. Päris mõnus koht lennutamiseks, raja ääres on ruumi piisavalt. Tõenäoliselt olen homme ka platsis.
Küsimus kohalikele. Kas suunaga linnast eemale teisele poole teed jääv väikese torni moodi ehitis on vana lennuvälja hoone? Vaatasin ühte 1944 aasta Saksa õhuluure fotot Rakverest ja seal tundub lennurada olevat praegusega võrreldes enam-vähem risti.
minuteada küll.seal vanad hooned jne jne.vist isegi mingi kõva kattega värk seal.aga vee puhastus firma vist laotab mingit jama sinna.Kui nüüd linnalt loa saab siis kavas niita korralik rada kh sinna.
Rakvere lennuväli
Homme ( 19.04 ) pealelõunal lähen Rakvere lennuväljale. Kaasa võttan kuus mudelit et vähe ei oleks. Lubati kah päris lennukiga lennata
Re: Rakvere lennuväli
Täna oli ka üks eralendur oma Cessnaga platsis. Kui ma ei eksi, siis oli tegemist kohaliku lennuklubi juhiga. Tegi ühe lennu ka. Maa peal seistes polnud vastu tuult lähenevat lennukit üldse kuulda, peaks vist väikese käsijaama muretsema, et kuuleks, kui keegi lähedale tuleb. Erapiloodid Eestist ja Soomest pidid seda rada ikka vahest kasutama.Aleksandr wrote:Homme ( 19.04 ) pealelõunal lähen Rakvere lennuväljale. Kaasa võttan kuus mudelit et vähe ei oleks. Lubati kah päris lennukiga lennata
Äitähhh kõigile kes täna külastasid ja lennutasid rakvere lennuväljal..
Piloodid:kyylik,silversass,nemo,raivo,riho,tikka,aleksandr ja riff.ning lõpus ka kohalik fotograaf oma quadiga.(meelis)
keegi vist isegi mainis,,aga tõesti oleks sobinud täna sinna üks grill kh.
ning ka kurb uudis,minu lubatud 99,9% crash ei toimund täna,aga oma sbachi CG panen tagasi nii nagu manualis oli.see liialt taha ajamine muudab lennuki ikk liiga jubedaks,eriti maandumise.
Piloodid:kyylik,silversass,nemo,raivo,riho,tikka,aleksandr ja riff.ning lõpus ka kohalik fotograaf oma quadiga.(meelis)
keegi vist isegi mainis,,aga tõesti oleks sobinud täna sinna üks grill kh.
ning ka kurb uudis,minu lubatud 99,9% crash ei toimund täna,aga oma sbachi CG panen tagasi nii nagu manualis oli.see liialt taha ajamine muudab lennuki ikk liiga jubedaks,eriti maandumise.