Tere,
Seisab juba tükk aega katana, mis vajab mootorit. Kas kellelgi oleks pakkuda soodsalt katanale sobivat nitro või elektrimootorit. Sooviks ka linnu lendama saada. On olemas aspmootor, aga see läheb kiirelt kuumaks ja sureb välja:/
o:nitromootor või brushless koos reguga soodsalt
o:nitromootor või brushless koos reguga soodsalt
tel:56950993
Re: o:nitromootor või brushless koos reguga soodsalt
Oluline asi puudu jäänud... Kui suur/võimas see mootor peaks olema, või siis vähemalt, milline on lennumasina suurus.Risto19 wrote:Tere,
Seisab juba tükk aega katana, mis vajab mootorit. Kas kellelgi oleks pakkuda soodsalt katanale sobivat nitro või elektrimootorit. Sooviks ka linnu lendama saada. On olemas aspmootor, aga see läheb kiirelt kuumaks ja sureb välja:/
Mis olemasolevasse mootorisse puutub, siis äkki õnnestuks hoopis see stabiilselt käima ajada, ning saaks veel soodsamalt?
Cuprum, kui oskaks ajada, siis ilmselt oleks soodsam jah, aga ei hakka oma mõistus peale. Vahetasin juba laagreid, regullisime karpat nii kuidas oskasime, kahjuks mootori manuali pole. Ja tegelikult kippus kütus ka paaki tagasi vajuma nii kui mootor seisma jäi ja ei tahtnud väga üles ka tulla muudmoodi, kui näppu karpa õhuaval hoides. Kas vea võiblahendada uus tihendite komplekt? Kui jah, siis mis see maksta võib ja kust saab asp mootoritele?
tel:56950993
Cuprum, kui oskaks ajada, siis ilmselt oleks soodsam jah, aga ei hakka oma mõistus peale. Vahetasin juba laagreid, regullisime karpat nii kuidas oskasime, kahjuks mootori manuali pole. Ja tegelikult kippus kütus ka paaki tagasi vajuma nii kui mootor seisma jäi ja ei tahtnud väga üles ka tulla muudmoodi, kui näppu karpa õhuaval hoides. Kas vea võiblahendada uus tihendite komplekt? Kui jah, siis mis see maksta võib ja kust saab asp mootoritele?
tel:56950993
Tuleks vaadata kas torud käivad korralikult läbi ja paagi kork peab. Kurvad kogemused plastist torudega (mitte voolikutega), pronks/alumiinium torud on ok. Jama oli ka clunk filtriga (paagis vooliku otsas oleva raskuse küljes olev kütusefilter), panin ilma filtrita-töötab ok.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Tõenäoline, et manuaal on kuskil internetis saadaval. ASP, Magnum, SC on tihti praktiliselt samad mootorid ehk siis peaks kõlbama ka analoogse mootori manuaal. Kui kubatuur pole teada võib võrrelda näiteks järgneva netilehekülje lõpus oleva tabeli andmeid oma mootoriga (kui tegemist on kahetaktilisega).Risto19 wrote:Cuprum, kui oskaks ajada, siis ilmselt oleks soodsam jah, aga ei hakka oma mõistus peale. Vahetasin juba laagreid, regullisime karpat nii kuidas oskasime, kahjuks mootori manuali pole. Ja tegelikult kippus kütus ka paaki tagasi vajuma nii kui mootor seisma jäi ja ei tahtnud väga üles ka tulla muudmoodi, kui näppu karpa õhuaval hoides. Kas vea võiblahendada uus tihendite komplekt? Kui jah, siis mis see maksta võib ja kust saab asp mootoritele?
http://www.justengines.co.uk/acatalog/ASP.html
Varuosasid leiab mudelipoodidest, näiteks:
http://www.justengines.co.uk/acatalog/A ... res_1.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Parts.html
Kui soovid olemasolevat mootorit käima saada, võid näiteks teha arutluseks uue postituse alateemasse "Mootorid, kütus,akud".