Mk-17 kütus
tere ! tahtsin isegi osta , minu jaoks hind liitri eest normaalne ,aga nii pälju pole vaja.Peaks jagama mitme peale ära:Oehh wrote:Käisin täna Tallinnas Vana-Narva mnt. 22 territooriumil luurel.
Seal kusagil estakaadil on firma sildiga "Keemiakaubad".
Petrool (see õige valgustus-kerosin) täitsa saadaval aga siga-kallis.
Min. kogus õeldi 5L ja üle 150.- EEKu ehk ca 30.-kr/Liiter.
Kas oled oma mootori juba käima saanud?
1L mulle jne.
hobid = kulud (kahju ,et kulusid ei saa deklareerida) 52 88765
Kütus
No nii, suvi läbi, kuidas MK-17 "hüüdis" ? Vist läks kibekiireks mudeliehitamiseks selle peale.
Kompressioonmootorite küttesegu retsepte on tõepoolest nii ja naa. DDR Jena- 2,5 kaasasolnud raamatus soovitati näiteks eetrit 42%, vene mootoritele enamuses üks kolmandik.
Praktikas oligi nii, et kuna kastorka ei põle ja et mudel nii tatiseks ei läheks, saigi teda vähem pandud.Mootori õlitamiseks jätkus vähemast!
Kompressioonmootorite küttesegu retsepte on tõepoolest nii ja naa. DDR Jena- 2,5 kaasasolnud raamatus soovitati näiteks eetrit 42%, vene mootoritele enamuses üks kolmandik.
Praktikas oligi nii, et kuna kastorka ei põle ja et mudel nii tatiseks ei läheks, saigi teda vähem pandud.Mootori õlitamiseks jätkus vähemast!
Tervitustega Veteran.
Mootorid, kütus
Olen näinud grilli süütevedelike reas ka petroolipudeleid. Oli vist Lambiõli nimetusega.
Tervitustega Veteran.
Mk17 - kütus
Need lambiõlid pole tihtipeale isegi mitte sarnased petroolile.
Põhimõtteliselt võiks ju kamba peale sealt V.-Narva mnt. müügist see viis liitrit siiski ära tuua. Mul omal kah na ajaga napib aga 1-2 L võtaks omalegi.
Põhimõtteliselt võiks ju kamba peale sealt V.-Narva mnt. müügist see viis liitrit siiski ära tuua. Mul omal kah na ajaga napib aga 1-2 L võtaks omalegi.
Mk17 - kütus
ca 30.- / Liiter aga min. koguseks oli 5Liitrit
kunagi sai juratud sarnase sisepõlemismootoriga, kuid suht lootusetu üritus tänapäeval...
Tädi on apteeker, tema käest sain vajalikud komponendid. Eetriga aga päris jama, pead kohe kõik ära kasutama või peab tõsiselt hea anum ja tihendid olema, aurab ära. 35C juures aurustub!
Soovitus oleks vaadata midagi kaasaegsemat, millele on kütus kättesaadavam...
Tädi on apteeker, tema käest sain vajalikud komponendid. Eetriga aga päris jama, pead kohe kõik ära kasutama või peab tõsiselt hea anum ja tihendid olema, aurab ära. 35C juures aurustub!
Soovitus oleks vaadata midagi kaasaegsemat, millele on kütus kättesaadavam...
Last edited by Riff on Mon Oct 25, 2010 6:16, edited 1 time in total.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Mk17 - kütu
Nõuka ajal hoidsin valmis segu klaasist õllepudelis ja see klassikaline plastmass punn tihedalt peal, ei tuvastanud küll mingit koguse vähenemist.
Päikese kätte jätta muidugi ei tasu - siis viskab punni maha küll.
Samas puhast eetrit on minumeelest raskem pudelis kinni hoida kui see juba korra avatud on olnud aga siiski võimalik.
Päikese kätte jätta muidugi ei tasu - siis viskab punni maha küll.
Samas puhast eetrit on minumeelest raskem pudelis kinni hoida kui see juba korra avatud on olnud aga siiski võimalik.
Mootorid, kütus.
Kastoorõliseguga töötanud mootorid teatavasti pikemaajalisel seismisel jäävad ( kuivavad?) kinni. Olen proovinud selliseid mootoreid leotada küll petroolis, küll metanoolis. Ka lahustit sai proovitud, kuid tulemust ei mingit.
Siis otsustasin katsetada fööniga soojendamist ning see osutus edukaks. Pärast mõni tilk värsket segu silindrisse ka ja mootor taas käivitamiseks valmis.
Siis otsustasin katsetada fööniga soojendamist ning see osutus edukaks. Pärast mõni tilk värsket segu silindrisse ka ja mootor taas käivitamiseks valmis.
Tervitustega Veteran.
-
- Posts: 2
- Joined: Sat Nov 12, 2011 16:36
- Location: Harjumaa, Saku alevik luha tee 8.
Ostan ära!
Kus asud ja palju sa selle eetri eest tahad?