Täienduskoolitus mehitamata õhusõidukite käitajatele
22. jaanuar on nõmedalt keset nädalat
Oleks siis vähemasti reede, et võtaks töönadalet lühemaks.
Sealjuures on imelik, et nad on koolituse kuupäeva juba ära fikseerinud
kuid nad isegi ei tea kas tuleb 10 huvilist kokku
Mulle kui lolllinnlasele oleks asi söödav kui see toimuks reede, laup või pühapäev.
Keset nädalat läheb see mulle maksma juba ca 100.-€ kanti mis on sellise asja eest juba liig.
Kui huvitatuid oleks piisavas koguses siis saaks ilmselt pidada läbirääkimisi
nii toimumise aja kui ka koha suhtes.
Oleks siis vähemasti reede, et võtaks töönadalet lühemaks.
Sealjuures on imelik, et nad on koolituse kuupäeva juba ära fikseerinud
kuid nad isegi ei tea kas tuleb 10 huvilist kokku
Mulle kui lolllinnlasele oleks asi söödav kui see toimuks reede, laup või pühapäev.
Keset nädalat läheb see mulle maksma juba ca 100.-€ kanti mis on sellise asja eest juba liig.
Kui huvitatuid oleks piisavas koguses siis saaks ilmselt pidada läbirääkimisi
nii toimumise aja kui ka koha suhtes.
Ei ole küll viisakas oma "kümmet senti" lisada, aga arvan, et siinkohal täiesti kohane karjatada "Me toooo" - täpselt samasugune arvamus toimumise aja kohta.Oehh wrote: Kui huvitatuid oleks piisavas koguses siis saaks ilmselt pidada läbirääkimisi
nii toimumise aja kui ka koha suhtes.
Kui korraldajatel on tõeline tahtmine seda koolitust teha, siis *kindlasti* nädalavahetusel. Kui ainult "linnuke kirja".. nu siis pole vist aeg ega isegi mitte kuulutamine üldse olulised.
Hmm, äkki lisaks polli, et minusuguseid ilma uuema mõtteta kaasakaagutajaid vähem oleks
Sellest teavitusest võiks välja lugeda,et meil peaks olema teema vastu suur huvi...aga kas on? Mida me selle 25.-Eur eest uut teada saame (+sõit Tartu ja tööpäeval)?Praegusel kujul saan aru,et see programm vastab enam vähem sellele,mida kuulsime teabepäeval.Huvitav,et eeldatakse vähemalt 10 osavõtja kohaletulekut.Kui lähtuda lennuameti loogikast,siis peaks selle koolituse läbima kõik inimesed,kellel on plaan kasvõi paberlennukit oma hoovis lennutada (rääkimata Hubsanist vmt) ja neid on ilmselt rohkem.Rohkem oleks kasu koolitusest,mis selgitaks mudeli käitamise üldisemaid seisukohti-eeskirju , mis selgitavad, kus ja kuidas on üldse mõistlik mudelit lennutada (mudeli ohutu käsitlemine).Järgnevalt võiks rääkida praktilisest lennutamisest,ehk kuidas erinevad mudelid erinevates tingimustes käituvad jne.Alles peale seda on mõtet rääkida suurtest ja tõsistest lennundusalastest teemadest.Nagu lennuplatsidel näha,väga paljud mudeli soetanutest ei saa aru,miks ei tohi inimeste ja autode kohal lennata,kuhupoole startida,maanduda jne.Alles mõni päev tagasi oli juttu inimesega,kelle tuttav ostis poest mudelhelikopteri,läks õue lapsega seda proovima - tulemus oli,nagu arvata,kangid põhja,mudel "täpiks" ja nii jäigi.Tänaseni ei tea keegi,kuhu see mudel lendas
Energia tuleks kulutada hoopis selliste olukordade vältimisele,mitte peedistada mudellendureid sellega,kas "kollasel" platsil tohib mudeliga lennata 300 või 400 jala kõrgusel ja kas enne igat starti tuleks lennujuhtimise torni heistada või piisab ühest kõnest enne lennutamise algust
Sellised mõtted siis lugedes seda koolituse programmi
Energia tuleks kulutada hoopis selliste olukordade vältimisele,mitte peedistada mudellendureid sellega,kas "kollasel" platsil tohib mudeliga lennata 300 või 400 jala kõrgusel ja kas enne igat starti tuleks lennujuhtimise torni heistada või piisab ühest kõnest enne lennutamise algust
Sellised mõtted siis lugedes seda koolituse programmi
Õige Kuno!
Sõnagi pole kuulutuses juttu sellest, et kes koolitab? Mis me selle "tunnistusega" peale hakkame? Lähen lendan vales kohas ja pärast näitan seda tunnistust? Müstika igatahes. Siis peaksid ju kõik, kes infopäeval osalesid, saama selle tunnistuse kuna õhuruumi reeglid käidi otsast lõpuni läbi. However, probleem on ikka selles, et: "võta pakist ja lenda" meie müüjate poolt. "Kopter tuleb ise koju tagasi" jne. No, siis võiks juba koolitada müüjaid ka.
Müüjatele võiks "Algaja Piloodi Juhend" Phantomiga kaasa minna:
http://aerovideod.ee/2015/01/04/ostsid- ... ikopterit/
Sõnagi pole kuulutuses juttu sellest, et kes koolitab? Mis me selle "tunnistusega" peale hakkame? Lähen lendan vales kohas ja pärast näitan seda tunnistust? Müstika igatahes. Siis peaksid ju kõik, kes infopäeval osalesid, saama selle tunnistuse kuna õhuruumi reeglid käidi otsast lõpuni läbi. However, probleem on ikka selles, et: "võta pakist ja lenda" meie müüjate poolt. "Kopter tuleb ise koju tagasi" jne. No, siis võiks juba koolitada müüjaid ka.
Müüjatele võiks "Algaja Piloodi Juhend" Phantomiga kaasa minna:
http://aerovideod.ee/2015/01/04/ostsid- ... ikopterit/
Tegu on siiski informatiivse koolitusega ja mingit lisapädevust kellelegi ei anna. Tunnistus ja/või diplom pole sertifikaat ega litsents!
Pakkusin eelmine aasta sama asja Talvepäevadele. Siis kui see "droonijama" pihta hakkas. Aga paraku oli huvi, tagasihoidlikult öeldes, jahe! Ehk on raha eest siis huvi rohkem.
Pakkusin eelmine aasta sama asja Talvepäevadele. Siis kui see "droonijama" pihta hakkas. Aga paraku oli huvi, tagasihoidlikult öeldes, jahe! Ehk on raha eest siis huvi rohkem.
ma hästi ei mäleta,aga võibolla on viga minus,et sellest oleks juttu olnud... Iseenesest oleks mõte talvepäevadel selle probleemiga tegeleda hea,aga kas koolitajad on nõus meiega seal kaugel Ida-Viirumaal kohtuma Ehk proovime sel aastal uuesti Äkki on meilgi midagi huvitavat neile kooitajatele näidata-rääkida...Pakkusin eelmine aasta sama asja Talvepäevadele. Siis kui see "droonijama" pihta hakkas. Aga paraku oli huvi, tagasihoidlikult öeldes, jahe!
Kuno wrote:ma hästi ei mäleta,aga võibolla on viga minus,et sellest oleks juttu olnud... Iseenesest oleks mõte talvepäevadel selle probleemiga tegeleda hea,aga kas koolitajad on nõus meiega seal kaugel Ida-Viirumaal kohtuma Ehk proovime sel aastal uuesti Äkki on meilgi midagi huvitavat neile kooitajatele näidata-rääkida...Pakkusin eelmine aasta sama asja Talvepäevadele. Siis kui see "droonijama" pihta hakkas. Aga paraku oli huvi, tagasihoidlikult öeldes, jahe!
+1
X650F V4 + APM 2.7
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
Ning teiseks talvekatel pole aega ka jukyylik wrote:ehk keegi meis on asjaga väga kursis ja seletab talvekatel lühidalt üle.ma kahtlen et keegi kannataks kuulata talvekatel 8tundi seda.
Kelkud,kopterid,lennukid - võttab aja ära,ning tore oleks kõiki näha ja suhelda .
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team