Ei tasu unustada, et pikk lennuaeg pole ainult mootorid vaid samaväärselt tähtis on palju muud:
Esiteks kerge raam. Pika lennu rekordid tehtud ikka nii, et 2 ümar carbon toru risti liimitud, keskele pisike cf plaadike ja kõik. Sinna tuleb siis kõik hunnikusse kuhjata üksteise otsa. Seetõttu ka kasutatakse üldiselt Naza ajusid: kergem kaal, pisem, ei vaja lisa vibra-alust, kannatab paremini teisi komponente enda läheduses ja teadagi ka muidu lollikindlam.
Teine suur asi on kerged ja mahukamad akud. Rekordid tehakse Panasonicu 3.7v ümarpulkadega (2C) mis aga igapäevalennuks kallid ja ebamugavad.
Jääbki järele vaid madala C-ga Lipod akud (10C-15C).
30C on pikalennu masinal overkill - pigem mahtu juurde ja C väiksemaks.
Kaalu mõttes alati parem 1 suur aku kui 2 väikest.
Loomulikult kaablid võimalikult peenikesed-lühikesed. Lisasid-kronsasid minimaalselt. Jalgu pole vaja ja nii hakkab tulema ka lend 45min ja 60min lähedale.
V-style FPV quad
1. UUENDUS
*Taranise pult moditud, et saaks erinevaid antenne kasutada.
*Puldile tegin uue BiQuad 11dbi antenni
*Uus Immersion RC 5,8Ghz A/V saatja
*Uus v4 Immersion RC Uno5800 5.8GHz A/V vastuvõtja
*5m võimendusega USB pikendus mille otsas on USB hub ja kus hetkel on küljes ainult Easycap.
*Ajul püsivara uuendus Arducopter 3.2 installitud ja uuesti kalibreeritud.
Katselennu püüan homme teha. Loodan vähemalt 2,5km kaugust saada.
Kui lend edukas, siis tuleb ka uus video.
*Taranise pult moditud, et saaks erinevaid antenne kasutada.
*Puldile tegin uue BiQuad 11dbi antenni
*Uus Immersion RC 5,8Ghz A/V saatja
*Uus v4 Immersion RC Uno5800 5.8GHz A/V vastuvõtja
*5m võimendusega USB pikendus mille otsas on USB hub ja kus hetkel on küljes ainult Easycap.
*Ajul püsivara uuendus Arducopter 3.2 installitud ja uuesti kalibreeritud.
Katselennu püüan homme teha. Loodan vähemalt 2,5km kaugust saada.
Kui lend edukas, siis tuleb ka uus video.
Üritasin täna proovi lennu teha ja tekkisid mõned probleemid.
Esiteks otsustas HKPilot 32, et annab vea ja ei lase aktiveerida. Uurides selgus, et viga on seotud "acceleration sensoriga". Kalibreerisin kõik uuesti ja toas soojas probleemi pole aga kui natuke aega õues seisab ja ära jahtub on viga jälle käes. Hoidsin kopterit mõnda aega käes ja hingasin sooja õhku ajule ja sain käima lõpuks. Õhus töötab kõik laitmatult. Originaal pixhawkiga pole kunagi sellist probleemi kogenud aga originaalil on 3.1.5 püsivara. Ei teagi nüüd täpselt kas probleem tuleb püsivarast või riistvarast.
Teine mure see, et video pilt ei olnud see mis lootsin aga selle probleemi põhjustas videosaatja antenn mis oli ennem oma 3cm kõrgemal. Praegu jääb kopter antennile ette.
Puldi uuendus ja antenn õigustasid ennast.
Püüan need mured lahendada ja uue katse teha.
HKPilot32 osas on kõik soovitused teretulnud.
Esiteks otsustas HKPilot 32, et annab vea ja ei lase aktiveerida. Uurides selgus, et viga on seotud "acceleration sensoriga". Kalibreerisin kõik uuesti ja toas soojas probleemi pole aga kui natuke aega õues seisab ja ära jahtub on viga jälle käes. Hoidsin kopterit mõnda aega käes ja hingasin sooja õhku ajule ja sain käima lõpuks. Õhus töötab kõik laitmatult. Originaal pixhawkiga pole kunagi sellist probleemi kogenud aga originaalil on 3.1.5 püsivara. Ei teagi nüüd täpselt kas probleem tuleb püsivarast või riistvarast.
Teine mure see, et video pilt ei olnud see mis lootsin aga selle probleemi põhjustas videosaatja antenn mis oli ennem oma 3cm kõrgemal. Praegu jääb kopter antennile ette.
Puldi uuendus ja antenn õigustasid ennast.
Püüan need mured lahendada ja uue katse teha.
HKPilot32 osas on kõik soovitused teretulnud.