D2822/14 mootori kerimisest
D2822/14 mootori kerimisest
Hei!Tuli tahtmine "väsinud" mootorid elustada aga selgus et see roheline isolatsioon staatoril viga saanud.Üritasin seda viiliga eemaldada,tapab viilid ära ja VÄGA tüütu nikerdamine.Sisaldab vist mingit liivalaadset abrasiivset täitainet.Kuuma ka ei tohi anda,lamellid lakiga üksteisest eraldatud.Millega seda maha saaks?Ja kes millega pärast selle asendanud?Teemasid aja jooksul kõvasti loetud,kes kasutab klaasriiet liimiga otste isoleerimiseks,kes kastab lihtsalt vaigu sisse.Mootor väike,iga variant pole just sobiv.Plaanis kerida ühe 0,44mm traadiga,mahub täpselt 14 keerdu.See eeldab ka tugevamat isolatsiooni et traadi pingutamisele vastu pidada.Mitme peenemaga oleks lihtsam aga ei taha.Staatori teravad servad teen teemantfreesiga kumeraks.Mõtteid???