D2822/14 mootori kerimisest

Saatjad, vastuvõtjad, servod, elektroonika jms
Post Reply
User avatar
särts
Posts: 679
Joined: Sat Nov 08, 2008 14:26

D2822/14 mootori kerimisest

Post by särts »

Hei!Tuli tahtmine "väsinud" mootorid elustada aga selgus et see roheline isolatsioon staatoril viga saanud.Üritasin seda viiliga eemaldada,tapab viilid ära ja VÄGA tüütu nikerdamine.Sisaldab vist mingit liivalaadset abrasiivset täitainet.Kuuma ka ei tohi anda,lamellid lakiga üksteisest eraldatud.Millega seda maha saaks?Ja kes millega pärast selle asendanud?Teemasid aja jooksul kõvasti loetud,kes kasutab klaasriiet liimiga otste isoleerimiseks,kes kastab lihtsalt vaigu sisse.Mootor väike,iga variant pole just sobiv.Plaanis kerida ühe 0,44mm traadiga,mahub täpselt 14 keerdu.See eeldab ka tugevamat isolatsiooni et traadi pingutamisele vastu pidada.Mitme peenemaga oleks lihtsam aga ei taha.Staatori teravad servad teen teemantfreesiga kumeraks.Mõtteid???
primaat
Posts: 414
Joined: Sat Dec 22, 2007 9:45
Location: võrumaa

Post by primaat »

Mis tast üldse nokid,uus mähis peale ja asi korras.
User avatar
särts
Posts: 679
Joined: Sat Nov 08, 2008 14:26

mootor

Post by särts »

Haljale rauale mähis selga?On see ikka hea mõte:D ?
primaat
Posts: 414
Joined: Sat Dec 22, 2007 9:45
Location: võrumaa

Post by primaat »

.........selge,oled juba ära nokkinud!Mu käepärastest asjadest epo,oleks hea kui ikka üle 5 min,siis saad hellalt ja õrnalt teist pintsliga panna sinna kus vaja.Paar tilka viina kah kulub ära,mitte omale vaid liimi sisse,parem muidugi piiritus,sest sellega saad pintsli ka puhtaks aga viinaga ei.
Post Reply