Millest alustada lennuvahendite õhus hoidmist.
Millest alustada lennuvahendite õhus hoidmist.
http://shop.pistik.com/product_info.php ... 0f12c5eda6
Kas selline saatja on ühekordne kulu? St. et ma saan seda kasutada nii lennukil kui kopteril? Ja kas see MX 12 saatja on üldse hea?
Edit: Ma ei loe ka välja, kas sellel on see "traineri" ehk "simu" väljund olemas?
Edit vol.2: Kuna teema kujunes põnevamaks kui algne pealikiri, siis pidasin sobivaks seda ka muuta.
Kannatamatutel soovitan kohe lk.2-e peale hüpata, ja sealt edasi lugeda.
Kas selline saatja on ühekordne kulu? St. et ma saan seda kasutada nii lennukil kui kopteril? Ja kas see MX 12 saatja on üldse hea?
Edit: Ma ei loe ka välja, kas sellel on see "traineri" ehk "simu" väljund olemas?
Edit vol.2: Kuna teema kujunes põnevamaks kui algne pealikiri, siis pidasin sobivaks seda ka muuta.
Kannatamatutel soovitan kohe lk.2-e peale hüpata, ja sealt edasi lugeda.
Last edited by Henri on Sun Sep 10, 2006 20:20, edited 3 times in total.
Ise kasutan ja ei oska tõesti ühtegi miinust välja tuua. Nii lennuki kui helikopteri jaoks on kõikvõimalikud funktsioonid olemas (mixid, curve'id jne). Kirjutan lähiajal siia täpsemalt ja kui soovid, võin enda saatjat sulle ka demoda ja näidata.
3500kr komplektis on saatja, saatja aku, vastuvõtja R700 17grammine, vastuvõtja akubox pistikuga, vastuvõtja toite lüliti, kvartsipaar.
Saatjakomplekt peab vastu 5-10 aastat või rohkemgi, kui seda maha ei pilla või muul moel ära ei riku.
3500kr komplektis on saatja, saatja aku, vastuvõtja R700 17grammine, vastuvõtja akubox pistikuga, vastuvõtja toite lüliti, kvartsipaar.
Saatjakomplekt peab vastu 5-10 aastat või rohkemgi, kui seda maha ei pilla või muul moel ära ei riku.
Lauri Laidna - www.pistik.com
ei maksaks ära unustada ka Airtronics/Sanwa tehnikat. uued aparaadid täiesti arvestatavad. ei ole vaja maksta ainult nime pärast pool hinda juurde kui sama pakuvad ka teised tootjad[J] wrote:.... ja JR-iga suudab täiesti võrdselt võistelda ainult Futaba.
MX-12analoog- sanwa RD8000 minul on see, siiamaani pole pidanud küll kahetsema, kõik heli ja lennuki mixid ja tilulilud. hobitasemel kasutamiseks suurepärane.
kogun vanu vene lennukimootoreid
Häid firmasid on PALJU ja töötamises-mittetöötamises pole küsimus.
Minu JR ja Futaba jutt kehtib absoluutsel tasemel. MM ja muudel suurtel võistlustel eelistavad nn. profid teatud põhjustel enamuses nende firmade aparatuure. Loomulikult on ka palju teisi, aga võitjate hulgas märgatavalt vähem.
Lihtsalt need firmad suudavad tagade parima kvaliteedi, mis ei tähenda, et teised ei suuda.
(Vastus küsimusele:Ja kas see MX 12 saatja on üldse hea?)
Minu JR ja Futaba jutt kehtib absoluutsel tasemel. MM ja muudel suurtel võistlustel eelistavad nn. profid teatud põhjustel enamuses nende firmade aparatuure. Loomulikult on ka palju teisi, aga võitjate hulgas märgatavalt vähem.
Lihtsalt need firmad suudavad tagade parima kvaliteedi, mis ei tähenda, et teised ei suuda.
(Vastus küsimusele:Ja kas see MX 12 saatja on üldse hea?)
MM-del käivad ka enamus kinnimakstud vennad kellele kogu tehnika on "kingituseks" antud ja muidugi võetakse kõige viimane sõna mis hetkel pakkumisel on.
Selle koha pealt on küll Futaba ja JR turu liidrid
konkreetse puldi kohta, kas ta on hea, muidugi on hea, softid ja nupud on olemas-kõik vajalik on olemas, mis veel tahta...kullatud nuppe ja ülikeerulist/põhjalikku softi ja värvilist ekraani koos simulaatoriga?
Selle koha pealt on küll Futaba ja JR turu liidrid
konkreetse puldi kohta, kas ta on hea, muidugi on hea, softid ja nupud on olemas-kõik vajalik on olemas, mis veel tahta...kullatud nuppe ja ülikeerulist/põhjalikku softi ja värvilist ekraani koos simulaatoriga?
kogun vanu vene lennukimootoreid
Multiplex ja Sanwa on variandid küll Graupner/JR ja Futaba kõrval, aga mis põhjendustega peaks sellise valiku tegema? Graupner MX-12 komplekti hinna vastu (arvestades saatja võimalusi) ei tohiks küll ükski teine komplekt saada. Samas ka 3, 4 ja 6-kanalised lihtsamad saatjad on soodsad. Multiplex, Sanwa ja teiste taoliste kohta on know-how'd vähem, aga kui tahad silma paista, siis pole neil kummalgi viga midagi!
Saatja on kindlasti üks RC komponent, mis kestab tõesti aastaid ja aastaid ning kui hobiga tegelemine vähegi tõsisem, siis tasub ikka kohe selline pill võtta, mis kõik vajadused 5-ks aastaks täidab! Teine lahendus on osta 1000 krooni odavam komplekt ja aasta-kahe päerast uus muretseda, mis kogusummas palju kallimaks läheb.
Saatja on kindlasti üks RC komponent, mis kestab tõesti aastaid ja aastaid ning kui hobiga tegelemine vähegi tõsisem, siis tasub ikka kohe selline pill võtta, mis kõik vajadused 5-ks aastaks täidab! Teine lahendus on osta 1000 krooni odavam komplekt ja aasta-kahe päerast uus muretseda, mis kogusummas palju kallimaks läheb.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Palju teavet tähtsamate saatjate kohta:
http://users.belgacom.net/TX2TX/manuals.html
Olen veendunud, et MX-12 on selle raha eest väga hea ost.
MX-12: http://www.rokemodell.de/produkte/gr/gr4722mx-12_gb.pdf
Tähtis on ehk veel, et väga eksootilisest kohast saatja ostmisel praktiliselt puudub garantiiremondi võimalus.
http://users.belgacom.net/TX2TX/manuals.html
Olen veendunud, et MX-12 on selle raha eest väga hea ost.
MX-12: http://www.rokemodell.de/produkte/gr/gr4722mx-12_gb.pdf
Tähtis on ehk veel, et väga eksootilisest kohast saatja ostmisel praktiliselt puudub garantiiremondi võimalus.
Keegi sellest poest teab midagi? http://ehelishop.e-vendo.de/
Ma vaatasin, et hinnad on jube head. Aga kui garantiiga mingi jama siis eks ma tellin selle MX-i parem pistikust.
Kas kopterit ostes peaks ka tähelepanu pöörama sellele garantiiasjale?
Edit: Lauri, äkki saadad mulle meilile ka ühe pakkumise selle MX-12 kohta. räägi milline laadija sellel sobiks? Kas mingisugune millega saaks ka laadida teisi akusid? Ma ise ei jaga sellest maailmast veel suurt midagi, nii et ole lahke ja paku midagi head.
Arvutiga ühendamise kaabli hinna võiks ka sinna lisada.
Ma vaatasin, et hinnad on jube head. Aga kui garantiiga mingi jama siis eks ma tellin selle MX-i parem pistikust.
Kas kopterit ostes peaks ka tähelepanu pöörama sellele garantiiasjale?
Edit: Lauri, äkki saadad mulle meilile ka ühe pakkumise selle MX-12 kohta. räägi milline laadija sellel sobiks? Kas mingisugune millega saaks ka laadida teisi akusid? Ma ise ei jaga sellest maailmast veel suurt midagi, nii et ole lahke ja paku midagi head.
Arvutiga ühendamise kaabli hinna võiks ka sinna lisada.
Last edited by Henri on Fri Sep 08, 2006 11:48, edited 1 time in total.
No ma seepärast tahakski puldist alustada. Mul see kopteri ostmine 1 kuuga ei ole kahjuks võimalik. Eks ikka ühel kuul pult ja teisel kuul kopter. Kokkupanek võtab ka omajagu aega, kuna igal õhtul ja tervet nädalavahetust ei saa selle alla kinni panna. Eks sellel ajal saab simuga jännata.[J] wrote:Helikopteri puhul saaks minu meelest rääkida helikopteri komponentide garantiist - servod, gürod, mehaanika detailid jne. Peale tõsist kopsu ei kehti enam millegi garantii.
Kuna see on keeruline lennuaparaat, tasuks alustada hea simulaatoriga, sest muidu läheb väga kalliks.
Edit: Ostke mu mootorratas ära, siis saab ka ühe kuuga kõik vajalikku kokku ostetud.
No lihtne matemaatika ütleb seda, et odavam on osta see pult, ja kasutada vabvara, kui panna 3,8k eeksu selle simu alla. Puldi saab veel kellelegi maha müüa aga ma pakun, et keegi ei hakka ostma seda simu proget. Võimalik, et võin eksida.
Teiseks pakub mulle hetkel rohkem rõõmu selle kopteri kokkupanek kui ilmselt lennutamine. Kuna ma lennutamisest mitte midagi ei tea.
Teiseks pakub mulle hetkel rohkem rõõmu selle kopteri kokkupanek kui ilmselt lennutamine. Kuna ma lennutamisest mitte midagi ei tea.
Simu on vajalik, kui Sa ei taha kokkupaneku rõõmuga piirduda. Usu mind, ma olen selle juba läbi teinud
Kõigepealt hurraaga lendama ja siis katkiste asemel uusi juppe tellima.
Kopter vajab simuga treenimist ja seda kohe palju.
Hobiasja ei saa võtta äriprojektina, kui õnnestub hiljem maha müüa on hea, ei õnnestu, pole ka lahti midagi.
Muide "keskmine mats" kopteriga on 2-3kEEKu. juba 2 matsu kokkuhoidmisega oled võidus.
PS vabavaralised simud pole kahjuks ikkagi päris need.
PPS, mina tellisin G3 Towerhobbyst ja läks kokku gramm üle 3k
Kõigepealt hurraaga lendama ja siis katkiste asemel uusi juppe tellima.
Kopter vajab simuga treenimist ja seda kohe palju.
Hobiasja ei saa võtta äriprojektina, kui õnnestub hiljem maha müüa on hea, ei õnnestu, pole ka lahti midagi.
Muide "keskmine mats" kopteriga on 2-3kEEKu. juba 2 matsu kokkuhoidmisega oled võidus.
PS vabavaralised simud pole kahjuks ikkagi päris need.
PPS, mina tellisin G3 Towerhobbyst ja läks kokku gramm üle 3k
vabavara simulaator kahjuks ei ole võrreldav nendega mille eest raha küsitakse. Just eriti kopterite puhul. Ja simu enda pult ei ole üldse halb, pole vaja akusi laadida ja säästad ka päris pulti.
Kopteriga lendamise selgeks saamiseks kulub sadu tunde simulaatoril harjutamist. Ilma simuta oleks selleks juba ainuüksi kütuse arve suurem kui simu hind.
Ise tegin ka kõike vales järjekorras, kõigepealt lennuk ja aasta hiljem simulaator. Lennuk tuli isegi liiga hea välja, esimesel lennul lendas nii kaugele, et polnud eriti nähagi. Kuidagi moodi õnnestus ta tagasi keerata ja siis igaks juhuks lennutasin ta ikkagi ninaga vastu maad. Kere pooleks ja mootor umbes nagu värske kartul sügaval mulla all.
Kuu aega uuesti ehitamist ja kordus umbes sama, lennuk metsas puuotsas. Kokku sain tol suvel neli korda lennata, enamasti lihvisin ja liimisin. Kõige rohkem veerand tundi lennuaega.
Siis vihastasin ja ostsin simulaatori, iga õhtu pool tundi harjutamist (ehk kaks korda kauem lendamist kui suve jooksul lennukiga kokku) ja lennutamisega enam mingit probleemi ei olnud. Proovisin ka FMS simu aga see tundus ka lennuki puhul mänguasjana.
Üks on muidugi kindel, adrenaliini saab päris apparaadiga palju rohkem kui simulaatori taga.
Alusta ükskõik kust otsast, aga enne kui lendama lähed harjuta kindlasti süstemaatiliselt hea simu taga. Muidu pakun kopteri elueaks umbes 30 sekundit, sõltumata puldi hinnast ja kvaliteedist. Muidugi hea pult on hea investeering.
Matemaatika on hoopis teistsugune, päris kopteriga praktiliselt iga mats maksab tõenäoliselt rohkem kui simu hind. Ehk siis simulaator õigustab end juba esimese kukkumisega ja kõik ülejäänud simu lennud ja kukkumised on tasuta.
Ehk siis käitu minu sõnade, mitte tegude järgi!
Kopteriga lendamise selgeks saamiseks kulub sadu tunde simulaatoril harjutamist. Ilma simuta oleks selleks juba ainuüksi kütuse arve suurem kui simu hind.
Ise tegin ka kõike vales järjekorras, kõigepealt lennuk ja aasta hiljem simulaator. Lennuk tuli isegi liiga hea välja, esimesel lennul lendas nii kaugele, et polnud eriti nähagi. Kuidagi moodi õnnestus ta tagasi keerata ja siis igaks juhuks lennutasin ta ikkagi ninaga vastu maad. Kere pooleks ja mootor umbes nagu värske kartul sügaval mulla all.
Kuu aega uuesti ehitamist ja kordus umbes sama, lennuk metsas puuotsas. Kokku sain tol suvel neli korda lennata, enamasti lihvisin ja liimisin. Kõige rohkem veerand tundi lennuaega.
Siis vihastasin ja ostsin simulaatori, iga õhtu pool tundi harjutamist (ehk kaks korda kauem lendamist kui suve jooksul lennukiga kokku) ja lennutamisega enam mingit probleemi ei olnud. Proovisin ka FMS simu aga see tundus ka lennuki puhul mänguasjana.
Üks on muidugi kindel, adrenaliini saab päris apparaadiga palju rohkem kui simulaatori taga.
Alusta ükskõik kust otsast, aga enne kui lendama lähed harjuta kindlasti süstemaatiliselt hea simu taga. Muidu pakun kopteri elueaks umbes 30 sekundit, sõltumata puldi hinnast ja kvaliteedist. Muidugi hea pult on hea investeering.
Matemaatika on hoopis teistsugune, päris kopteriga praktiliselt iga mats maksab tõenäoliselt rohkem kui simu hind. Ehk siis simulaator õigustab end juba esimese kukkumisega ja kõik ülejäänud simu lennud ja kukkumised on tasuta.
Ehk siis käitu minu sõnade, mitte tegude järgi!
kõigile lugejatele
Eelmiste meeste jutt on nii õige, et tasub pähe õppida.
No me proovime siin sinu raha kokku hoida. See pult on väga hea, saad muretult ükskõik mis asjaga lennata. Futaba FF9 on sellega väga sarnane ja ma olen sellega ülimalt rahul.
Alguses ostsin Hitec pulti ja see andis soovida, servod ei jäänud kunagi paigale, kogu aeg oli kerge värin sees. Kui on tõsine soov asjaga tegeleda siis osta kohe algusest hea pult. Ja hoia Hitec asjadest eemale.
Aga simulaatorita sa ikkagi ei pääse, kas võtad meid kuulda ja ostad enne lennutama minekut, või ostad pärast esimest lennutamist. Muidugi kolmas võimalus on, et kibestunult müüd kogu kupatuse pärast esimest lendu maha. Aga siis oled ikkagi rohkem miinuses kui simulaator maksab.
Näiteks vastuvõtja ei pruugi enam elus olla.
Soovitaksin sul lendamisega rihtida järgmise suve peale, talvel kogu tehnikat, harjuta simulaatoriga ja ehita. Siis võid kindel olla, et suvel saad lendamist nautida. Hoiad kokku hulga raha ja närve. Vaata mind, vale (odav) pult, lennuk,mootor, hulk liivapaberit, ports liimi ning terve suvi lennuaega läks kõik koolimaksuks. Simuga alustades oleksin seda lennukit kohe tükk maad kauem lennutanud.
Kopteri juhtimine on umbes sama lihtne kui üherattalise rattaga sõitmine, ilma harjutamiseta seda selgeks ei saa. FMS teeb sellest kolmerattalisega rattaga sõitmise. Realflight on vähemalt lennukite osas väga ehtne (ma pole kopteriga õues lennanud).
Muide, aasta tagasi sain eMulest realflight add-ons diske tõmmatud, läksid edukalt tööle.
Alguses ostsin Hitec pulti ja see andis soovida, servod ei jäänud kunagi paigale, kogu aeg oli kerge värin sees. Kui on tõsine soov asjaga tegeleda siis osta kohe algusest hea pult. Ja hoia Hitec asjadest eemale.
Aga simulaatorita sa ikkagi ei pääse, kas võtad meid kuulda ja ostad enne lennutama minekut, või ostad pärast esimest lennutamist. Muidugi kolmas võimalus on, et kibestunult müüd kogu kupatuse pärast esimest lendu maha. Aga siis oled ikkagi rohkem miinuses kui simulaator maksab.
Näiteks vastuvõtja ei pruugi enam elus olla.
Soovitaksin sul lendamisega rihtida järgmise suve peale, talvel kogu tehnikat, harjuta simulaatoriga ja ehita. Siis võid kindel olla, et suvel saad lendamist nautida. Hoiad kokku hulga raha ja närve. Vaata mind, vale (odav) pult, lennuk,mootor, hulk liivapaberit, ports liimi ning terve suvi lennuaega läks kõik koolimaksuks. Simuga alustades oleksin seda lennukit kohe tükk maad kauem lennutanud.
Kopteri juhtimine on umbes sama lihtne kui üherattalise rattaga sõitmine, ilma harjutamiseta seda selgeks ei saa. FMS teeb sellest kolmerattalisega rattaga sõitmise. Realflight on vähemalt lennukite osas väga ehtne (ma pole kopteriga õues lennanud).
Muide, aasta tagasi sain eMulest realflight add-ons diske tõmmatud, läksid edukalt tööle.
FMS-iga saab vähemalt mingi tunnetuse kätte, vähemalt selle, et tüüri õigele poole liigutad - tähtis seegi! Juhtme teeb valmis (koos detailide ostmisega) nii poole päevaga...
Lauri Laidna - www.pistik.com
Ühes raamatus oli suhteliselt odav kopteri simu variant olemas, võid ka sellisega harjutada. Kardetavasti veel 15 aastat tagasi oli see ainsaks vahendiks.
Kuullaagri kuul (umbes 6mm)
50x50 cm sile klaasplaat (või mingi muu sile materjal), keskel punase rasvase vildikaga 10cm ring
Pladi all keskel on liiges, mis on ühendatud alusega ning laseb plaadi kallutada ükskõik mis suunas.
Kaks servot, alusel omavahel 90kraadise nurgaga. Üks kallutab plaati paremale/vasakule ja teine sellega risti (nagu kõrgus- ja kaldtüür lennukil)
Paned kuuli keskele ja puldist juhtides ei lase kuulil plaadilt maha veereda, üritades seda ringi sees hoida. kui see käes, lähed Tartu rongi peale, paned kogu kupatuse põrandale ja kordad.
Lennuki puhul võid asetada tasapinnalise plaadi kergelt nõõgusa kausiga.
Kuullaagri kuul (umbes 6mm)
50x50 cm sile klaasplaat (või mingi muu sile materjal), keskel punase rasvase vildikaga 10cm ring
Pladi all keskel on liiges, mis on ühendatud alusega ning laseb plaadi kallutada ükskõik mis suunas.
Kaks servot, alusel omavahel 90kraadise nurgaga. Üks kallutab plaati paremale/vasakule ja teine sellega risti (nagu kõrgus- ja kaldtüür lennukil)
Paned kuuli keskele ja puldist juhtides ei lase kuulil plaadilt maha veereda, üritades seda ringi sees hoida. kui see käes, lähed Tartu rongi peale, paned kogu kupatuse põrandale ja kordad.
Lennuki puhul võid asetada tasapinnalise plaadi kergelt nõõgusa kausiga.
Olen kuskil netis kohanud ka sellist cracki või emulatorit mille abil peaks selle kõige lihtsama FMS-i juhtmega saama G3-e ja Reflexit juhtida.
Ise proovinud pole, aga kellel juhe ja programmid olemas võiks ära katsetada ja kommenteerida, selle arvelt saab siis mõni teine mees ühe simu võrra kokku hoida.
Ise proovinud pole, aga kellel juhe ja programmid olemas võiks ära katsetada ja kommenteerida, selle arvelt saab siis mõni teine mees ühe simu võrra kokku hoida.
Pole õige jutt, et FMS ei kõlba! Kopteri osas ei hakka sõna võtma, ent plaaneri või mootoriga mudeli juhtimise refleksid saab kenasti kätte, vaatamata sellele, et pilt pole nii ilus kui kommertstoodetel. Kui on tõsine kopteriplaan, siis osta simulaator või vaata crack-e ja osadele simudele vajalikku USB dongle emulaatorit, muidu kõlbab FMS alustamiseks küll.
Ühinen Olavi arvamusega täielikult. Kõige tähtsam ongi refleksid kätte saada ja üleüldse, et õiget kangi õiges suunas oskaksid liigutada. Kui see selge, siis on pool võitu juba käes! Kui ikka simu peal suudad probleemideta startida, lennata, maanduda, siis on tõenäosus juba päris hea, et ka õige lennukiga hakkama saad!
Samas võiks üritada 2007. aastal huvilistele 2 saatjaga (trainer juhtme abil) lennu "algkoolitusi" teha. See võiks siis olla järgmine samm simulaatorist!
Samas võiks üritada 2007. aastal huvilistele 2 saatjaga (trainer juhtme abil) lennu "algkoolitusi" teha. See võiks siis olla järgmine samm simulaatorist!
Lauri Laidna - www.pistik.com
FMS on parem kui mittemidagi. Simulaator on vahend kulutuste vähendamiseks, mitte edev lisakulu, millest saab üle ja ümber.
Kütus ja purukslastud tükid maksavad kordi rohkem sama vilumuse saamiseks.
Kuidas tehakse mujal?
Aga nii (lennuvideo helikopterite teema all):
Hi. My name is Kyle Stacy. I am 11 years old. I live in Upstate NY
I love flying helicopters with my dad. I started flying about 4 years ago.
I started on a RFG2 simulator, then a Corona 120, and then a Raptor 50.
Now I fly a Vibe, Raptor 90SE, Hirobo Evo 90, Logo 3D, Align Trex and my Dad's Vigor CS.
We enjoy traveling to fun fly events and have met some very nice people.
I have the Reflex XTR and RFG3 simulator. I practice on the simulator every day and fly every chance I get.
Kütus ja purukslastud tükid maksavad kordi rohkem sama vilumuse saamiseks.
Kuidas tehakse mujal?
Aga nii (lennuvideo helikopterite teema all):
Hi. My name is Kyle Stacy. I am 11 years old. I live in Upstate NY
I love flying helicopters with my dad. I started flying about 4 years ago.
I started on a RFG2 simulator, then a Corona 120, and then a Raptor 50.
Now I fly a Vibe, Raptor 90SE, Hirobo Evo 90, Logo 3D, Align Trex and my Dad's Vigor CS.
We enjoy traveling to fun fly events and have met some very nice people.
I have the Reflex XTR and RFG3 simulator. I practice on the simulator every day and fly every chance I get.
Küsimus.
Kas FMS on vabavara? Asi on selles, et mil on paar vabavara simulaatorit olemas, kuid juhtida saan ainult klaviatuuriga. Kas vabavaravariant käib ainult klaviatuurilt? Proovisin ka oma puldist USBsse juhet vedada – ia ei midagi. Võisin ka milleski eksida.
1. Kui on võimalik vabavara, näit. (http://www.realflight.com/free-g3-demo.html ) puldiga ühendada, annab ehk keegi teada, kuidas seda teha.
2. Võibolla rendiks keegi "päris simulaatort" mingi normaalse raha eest soovijaile välja? Huvilisi võiks leiduda hulgi?
Kas FMS on vabavara? Asi on selles, et mil on paar vabavara simulaatorit olemas, kuid juhtida saan ainult klaviatuuriga. Kas vabavaravariant käib ainult klaviatuurilt? Proovisin ka oma puldist USBsse juhet vedada – ia ei midagi. Võisin ka milleski eksida.
1. Kui on võimalik vabavara, näit. (http://www.realflight.com/free-g3-demo.html ) puldiga ühendada, annab ehk keegi teada, kuidas seda teha.
2. Võibolla rendiks keegi "päris simulaatort" mingi normaalse raha eest soovijaile välja? Huvilisi võiks leiduda hulgi?