
Kui nüüd hiljem mootorit uurida ,siis tundub nagu oleks lakk enamus mähistel sulama läinud, justkui oleks mootoril suurest koormusest ülekuumenemine tekkinud ja ta mähised lühisesse küpsetanud...
Teised mootorid ei olnud kuumad..ja see ka kuum ei tundunud..vb jõudis selle ca 20 sekundiga maha jahtuda kui temani jõudsin..Moosivaras wrote:Küpsetasid kokku jah. Põhjuseid, miks mootor üle kuumeneb on mitmeid.
kehva seadistus, mingi praak, ülekoormus jm. Kui alla tulles olid ka teised mootorid tulised, siis ilmselt seadistuse viga.
PID'id paigast ära ajavad mootorid kuumaks. Häälest saab aru kui enda ligidal (sirgete proppidega) hooverdad. Mootorid ei tohi kõrina moodi häält teha.Germo7 wrote:Teised mootorid ei olnud kuumad..ja see ka kuum ei tundunud..vb jõudis selle ca 20 sekundiga maha jahtuda kui temani jõudsin..Moosivaras wrote:Küpsetasid kokku jah. Põhjuseid, miks mootor üle kuumeneb on mitmeid.
kehva seadistus, mingi praak, ülekoormus jm. Kui alla tulles olid ka teised mootorid tulised, siis ilmselt seadistuse viga.
Aga mis sa selle seadistamise vea all mõtled täpsemalt.. ?