Nädalavahetusel lendama, kollasele
Nädalavahetusel lendama, kollasele
Viimased ilusad ilmad. Lähiajaks lubatakse juba vihma.
Mina olen hommikul 9 või 10 seal.
Mina olen hommikul 9 või 10 seal.
Hei,
sai käidud Kollasel nii laupäeva hommikul kui pühapäeva pärastlõunal. Oluline osa ajast kulus lennuki probleemide diagnoosimiseks, millest osa toimus ka mujal. Lühidalt öeldes, enda jaoks sai probleem lahendatud. Nimelt, mul oli antenn tervenisti lennuki keres ühe plasttoru sees. Sai siis märgatud seda, et saatjast (mis oli maapinnal, antenn taevasse sihitud natuke kaldes lennuki suunas) piisavalt eemaldudes tekkisid häired siis, kui lennuki kere oli paraleelselt maapinnaga, kusjuures polnud oluline, kas saatja poole oli lennuk otse või küljega. Niipea kui sai lennukit ninale või sabale püsti tõstetud, kadusid häired täielikult. Tundub, et on oluline, et osa vastuvõtja antennist oleks vertikaalselt. Sai ka jalutatud liinide juurest eemale, hoides saatjaga sama vahekaugust, ja liinide lähedus lennuki käitumises midagi märgatavalt ei mõjutanud.
Niisiis, sai lennuki saba alla auk lõigatud, antenn sealt pooles pikkuses välja pandud ja edasi oli lendamine juba puhas nauding, mida saigi tehtud kuni kael kange (sai end kirutud, et lamamistool maha jäi)....
Loc8tor'it sai proovitud, sai tuvastatud, et 100m pealt võtab ta jälje kindlalt üles ja on seega asendamatu pikas rohus või võsas. Lageda välja peal, kus rohi max põlvini, ta erilist lisaväärtust ei paku. Mina olen igatahes rahul, et ta hankisin.
Natuke kurvaks tegi see, et sageduspuud kasutasid alla poole lennutajatest igal ajahetkel. Ehk see ei ole probleemiks, kui kõik teineteist ja nende sagedusi anyway tunnevad, aga natuke nõme on siiski, kui head initsiatiivi ei austata.
Andrus
sai käidud Kollasel nii laupäeva hommikul kui pühapäeva pärastlõunal. Oluline osa ajast kulus lennuki probleemide diagnoosimiseks, millest osa toimus ka mujal. Lühidalt öeldes, enda jaoks sai probleem lahendatud. Nimelt, mul oli antenn tervenisti lennuki keres ühe plasttoru sees. Sai siis märgatud seda, et saatjast (mis oli maapinnal, antenn taevasse sihitud natuke kaldes lennuki suunas) piisavalt eemaldudes tekkisid häired siis, kui lennuki kere oli paraleelselt maapinnaga, kusjuures polnud oluline, kas saatja poole oli lennuk otse või küljega. Niipea kui sai lennukit ninale või sabale püsti tõstetud, kadusid häired täielikult. Tundub, et on oluline, et osa vastuvõtja antennist oleks vertikaalselt. Sai ka jalutatud liinide juurest eemale, hoides saatjaga sama vahekaugust, ja liinide lähedus lennuki käitumises midagi märgatavalt ei mõjutanud.
Niisiis, sai lennuki saba alla auk lõigatud, antenn sealt pooles pikkuses välja pandud ja edasi oli lendamine juba puhas nauding, mida saigi tehtud kuni kael kange (sai end kirutud, et lamamistool maha jäi)....
Loc8tor'it sai proovitud, sai tuvastatud, et 100m pealt võtab ta jälje kindlalt üles ja on seega asendamatu pikas rohus või võsas. Lageda välja peal, kus rohi max põlvini, ta erilist lisaväärtust ei paku. Mina olen igatahes rahul, et ta hankisin.
Natuke kurvaks tegi see, et sageduspuud kasutasid alla poole lennutajatest igal ajahetkel. Ehk see ei ole probleemiks, kui kõik teineteist ja nende sagedusi anyway tunnevad, aga natuke nõme on siiski, kui head initsiatiivi ei austata.
Andrus
Keegi jättis oma nokamütsi põllu äärde. Minu käest saab kätte...Bounti eest loomulikult
Võib ka energiajoogi tuua, hea enne trenni ära libistada
, tegelt ei pea midagi

Nagu näha siis läks täna üritus pimeduseni. Lisandus 2 uut huvilist (ühel isegi Calmato komplekt ostetud ja täna sai ka pisut lennatud
).





Nagu näha siis läks täna üritus pimeduseni. Lisandus 2 uut huvilist (ühel isegi Calmato komplekt ostetud ja täna sai ka pisut lennatud
